לא מצליחה לשים סמיילי בשמות אנשי קשר

לא מצליחה לשים סמיילי בשמות אנשי קשר

הורדתי מקלדת של emoji או איך שלא קוראים לזה וכל פעם שאני מנסה להוסיף סמיילי לאיש קשר זה כותב לי את ההודעה הזאת שבלבן למטה מה עושים?

 

BobboVilla

New member
קודם כל, את מנסה לשים אמוג'י בשם, נכון?


דבר שני, איפה את שומרת את איש הקשר? אם זה בחשבון גוגל כלשהו אז יכול להיות שיש שם מגבלות על שמות אנשי הקשר. אני הצלחתי עכשיו לשים אמוג'י בשם של איש קשר חדש. אגב, אולי תנסי ליצור איש קשר חדש במקום לערוך איש קשר קיים.
&nbsp
בלי קשר, מה זו האפליקציה שמציגה לך את ההודעה על RAM? רוב הסיכויים שהיא עושה בדיוק ההיפך ממה שאת חושבת, ובמקום לשפר לך את ביצועי המכשיר היא פוגעת בהם. אני הייתי מעיף כל אפליקציה שטוענת שאם ה-RAM תפוס (וכמובן שזה תלוי כמה יש מלכתחילה במכשיר) אז צריך לפנות אותו. הנה כתבה אחת בנושא - http://www.phonearena.com/news/Task...n-good-and-you-should-stop-using-them_id64970 .
 
זה האפליקציה

האנשי קשר שלי שמורים בזיכרון של מכשיר וגם שאני עושה איש, קשר, חדש, אי אפשר וזה לא קשור לאפליקציה הורדתי אותה הרבה זמן אחרי שהתחילה הבעיה להיפך קראתי באינטרנט שכדאי להוריד אפליקציה של מקלדת עם סמיילים אם בטלפון עצמו אין את האפשרות וחשוב לציין שכשקניתי את הגלאקסי, 5 היה אפשרות לשים סמיילים בשמות אנשי קשר אחר כך זה, השתנה

 

BobboVilla

New member
אם זה עבד בעבר ועכשיו כבר לא, אז אולי סמסונג עשו שינוי כלשהו

שמונע ממך לשמור אנשי קשר עם אמוג'י בשם. אם זה אכן המצב, אז לא תשנה אף אפליקציית מקלדת שתנסי.
 
למעלה