הרחבת זיכרון במכשיר גלקסי j5

maya3366

New member
הרחבת זיכרון במכשיר גלקסי j5

היי,
קניתי כרטיס זיכרון של 32 ג'יגה, והחלפתי אותו במקום 8 ג'יגה הקודם.
שום דבר לא קרה. המכשיר עלה כרגיל, כולל התמונות / סרטונים וחלוקה לקטגוריות, ותפוסת הזיכרון של 97% נשארה כשהייתה. כאילו לא עשיתי כלום.
מה אני צריכה לעשות כדי שהזיכרון המורחב יעלה במכשיר?
גיביתי את הנתונים למחשב הביתי ואני לא מעוניינת למחוק קבצים מהנייד, (אחרת מה אני צריכה הרחבת זיכרון) אלא להגדיל זיכרון.
מה צריך להגדיר כדי שהזיכרון יורחב?
כמו כן, עם הכרטיס שקניתי היה באריזה גם כרטיס גדול יותר, adpater, שלא מצאתי את מיקום ההתקנה שלו, אם בכלל צריך אותו.
אשמח לעזרתכם.
תודה.
 

prizman

New member
97% תפוסה זה בזכרון המכשיר.

מה שאת צריכה לעשות הוא להעביר את כל הדאטה, תמונות, סרטים, טלפונים מסמכים וכו'
לכרטיס הזכרון.
גם נתונים של אפליקציות ניתן להעביר ולפעמים גם את האפ' עצמם, אבל זה עובד רק לגבי מעט מהן.
 

maya3366

New member
תודה. איך עושים את זה טכנית בסמסונג גלקסי j5? אשמח לדעת :)

 

maya3366

New member
תודה אבל אני צריכה עזרה קצת יותר ספציפית..

בחיבור הנייד ל-USB יש שתי ספריות:
phone (מכילה כ- 4 ג'יגה) ו- card (מכילה כ-29 ג'יגה).
ב-Phone יש את כל התיקיות של האפליקציות, כולל ספרית dcim עם תמונות וסרטונים והיא הספריה המלאה.
ב- card יש 2 ספריות: android ו- lost.dir.
מתחת לספריית android יש ספריית data ותחתיה יש כל מיני ספריות שמתחילות ב-Com.XXX.yyy וכו' שלא אני יצרתי.

לאיזה ספריה בדיוק אני מעבירה את הקבצים (או שעדיף להעתיק קודם)?
מה האינדיקציה שהפעולה הצליחה?
סורי, אני פשוט לא מנוסה בזה ולא רוצה לעשות נזק.

אשמח לעזרתכם.
 

amitp

New member
תשובות

אני לא יודע איזו גירסת אנדרואיד הJ5 שלך מריץ. התשובה להלן נכונה למערכות 5 ומטה. באנדרואיד 6 ומעלה, כשאת מכניסה כרטיס זיכרון המערכת שואלת אותך האם להשתמש בו ככרטיס זיכרון או כחלק מובנה ממערכת הקבצים שלה, ואז התשובה משתנה בהתאם למה שבחרת.
&nbsp
בכל מקרה, במידה ולא נשאלת שאלה כזו, את ככה"נ משתמשת בו ככרטיס זיכרון. במצב כזה יש כמה "איזורי איחסון" במכשיר:
1. האיחסון המובנה - זה שטח איחסון שמגיע על צ'יפ מובנה במכשיר, והוא משמש לאיחסון מערכת ההפעלה והאפליקציות שאת מתקינה. למרות שלפעמים ניתן להעביר חלק (קטן) מהאפליקציות לכרטיס הזיכרון, רובן חייבות לשכון במכשיר ובמידה וזיכרון האיחסון שלך הולך ונגמר כי יש לך יותר מדי אפליקציות מותקנות כרטיס הזיכרון הוא לא הפיתרון עבורך. את מה שמותקן באיזור הזה את לא יכולה לראות בחיבור USB רגיל.
&nbsp
2. שטח אחר באיחסון המובנה, שמשמש בעיקר לאיחסון מדיה - סרטים, תמונות, מוזיקה וכו'. זה מה שאת רואה בחיבור הUSB תחת phone, ואלו הקבצים שאת כן יכולה להעביר לכרטיס כדי לחסוך מקום על המכשיר. חשוב להבין שהמכשיר לא יעביר קבצים לבד לכרטיס - אין לו מושג מה את רוצה לעשות עם הכרטיס, זה בדיוק כמו שמחשב אישי לא יעביר לבד קבצים מהכונן הקשיח שלו לDISK ON KEY שהכנסת הרגע לחיבור הUSB. את תצטרכי לעשות את זה בעצמך (אם תרצי).
&nbsp
3. מה שקיים על כרטיס הSD, זה מה שאת רואה בחיבור הUSB תחת card.
&nbsp
עוד משהו שחשוב לזכור הוא שיכול להיות שהיו קבצים על כרטיס ה8ג"ב שהוצאת מהמכשיר. כמו שציינתי קודם, הקבצים הללו לא עוברים אוטומאטית למכשיר. אם היו לך שם תמונות, למשל, צריך קודם להעביר אותן או למחשב או לזיכרון המכשיר ורק לאחר מכן להחליף כרטיס.
&nbsp
העברת קבצים מהמכשיר לכרטיס (כשהכרטיס בתוך המכשיר) דרך חיבור USB היא די פשוטה. תחת phone יש לך כמה תיקיות שמערכת אנדרואיד יוצרת. מה שחשוב לך בעיקר היא תיקיית DCIM ששם כל התמונות והסרטים שצילמת, DOWNLOAD ששם כל הקבצים שהורדת מהרשת, ובמידה והעברת למכשיר סרטים או מדיה אחרת, התיקייה שבה שמרת אותם. מה שאת צריכה לעשות זה בדיוק כמו העברה של כל קובץ אחר במערכת חלונות, לבצע העתקה והדבקה של התיקיות הללו אל כרטיס הזיכרון (עדיף לתיקיית השורש [הראשית] למרות שזה לא ממש משנה לאן), ולאחר שאת בטוחה שהקבצים הועברו אל כרטיס הזיכרון (כי את יכולה לראות אותם שם בסייר הקבצים), למחוק אותם מן המכשיר - שימי לב לא למחוק את התיקייות עצמן (תשאירי על המכשיר, למשל, תיקיית DCIM ריקה). במידה ואת לא חייבת את כל התמונות איתך כל הזמן את DCIM בכלל עדיף להוריד מהטלפון ולהעביר למחשב, ואיתך לשמור רק תמונות נבחרות, אבל זה כמובן נתון להחלטתך.
&nbsp
מעבר להעתקה פשוטה של חלק מהקבצים, יש גם אפליקציות שמאפשרות להעביר חלק מהנתונים שלהן לכרטיס הזיכרון. את זה בד"כ מוצאים בהגדרות של האפליקציות הספציפיות. אפשרות נוספת היא שלפעמים אפליקציות כן מאפשרות העברה שלהן אל כרטיס הזיכרון (במקרה כזה כל האפליקצייה עוברת לשם, לא רק הנתונים שלה). חשוב לציין שמדובר על חלק קטן מהאפליקציות, ושבמקרה כזה האפליקצייה לא תהייה זמינה אם תוציאי את כרטיס הזיכרון. כדי לבדוק את זה, ניגשים לתפריט הגדרות, אפליקציות, ושם בוחרים את האפליקצייה הרצוייה (מומלץ למיין לפני זה לפי גודל, ולבדוק את הגדולות). במידה ואפשר להעביר את האפליקצייה לכרטיס יופיע כפתור "MOVE TO SD CARD".
 

maya3366

New member
תודה רבה על התשובה המפורטת, מניחה שאעזר במישהו ויהיה בסדר:)

 
למעלה