יורש לנקסוס 5: האם LG G3 או G4?

makiko

New member
יורש לנקסוס 5: האם LG G3 או G4?

שלום,

את הנקסוס אני מוריש לבני, ומתלבט לגבי המכשיר הבא.
קראתי ש ל-G4 יש בעיות ידועות עם לוח האם והיבואן (רונלייט) מתנער מהם.

לאור זאת ששני המכשירים הינם בתקציב די זהה, מה כדאי לרכוש: G3 או G4?
איפה כדאי לרכוש: בשדה התעופה או באילת?

תודה!
 

עדימ

New member
לי אישית לא ידוע על בעיות עם הG4. הייתה לי איזו בעיה אחת

לפני איזה זמן עם הG3 שלי אבל נפתרה מהר.
מה שכן, הG3 של אחותי התחמם לה פעמיים. עד למצב שאי אפשר היה להחזיק את המכשיר ביד. ופשוט כיבה את עצמו כל שעתיים. בפעם הראשונה עשתה פירמוט נדמה לי ובפעם השנייה החליפה מבטרייה מחוזקת לבטרייה מקורית רגילה.
יש לי חבר עם G4 שלא מתלונן, לא שמעתי ממנו תלונות מיוחדות...
&nbsp
&nbsp
 

makiko

New member
הנה - מתוך יהיה בסדר...

נועה רכשה לפני מספר חודשים טלפון נייד LGG4, והחוויות שעברה איתו חילצו ממנה את הטקסט הזועם הבא. אז קראנו, ויצאנו לבדוק. מיד בשידור הממצאים

"שלום חברים
לאחרונה נחשפתי להתנהלות קלוקלת ואני בטוחה שקיימים עוד כמוני שם בחוץ.
כפי שרבים עשו , קניתי לפני כ-10 חודשים מכשיר LGG4 אשר מיובא באופן רשמי ע"י חברת ronlight . לדאבוני גיליתי הבוקר כי למכשיר יש תאריך תפוגה וכתוצאה מפגם בייצור בלוח אם, המכשיר פשוט קורס, בין 7-10 חודשים ממועד הקנייה. במקום שחברת Ronlight תנהג באחריות ובכבוד כלפי לקוחותיה , תבצע recall למכשיריםבצורה מסודרת היא מחכה בסבלנות עד שמכשירי ה-LGG4 ימותו. לא רק שהחברה מודעת לממדי הבעיה , היא כבר בנתה מערכת מסועפת של תיקונים ע"מ
מסועפת של תיקונים ע"מ לנסות לטשטש את עקבות הבעיה . שירותים כגון : "טכנאי עד הבית" מוצעים ע"י החברה כיוון שהבעיה כל כך רווחת. עד כדי כך שכאשר מתקשרים לחברה , במערכת לניתוב שיחות קיימת שלוחה ספיציפית ל"בעית אתחול של מכשירי LGG4 ". לאחר שהמכשיר שלי כמובן שבק חיים באמצע יום עבודה שכל דקה שוות ערך,כמובן פניתי לחברת rRonlightכ חברה הרשמית שאמורה לספק לי בתור לקוחה שירותי אחריות ותיקונים . חברת Ronlight הציעה לי שירותי "טכנאי עד הבית" אך רק 4 ימים לאחר מועד השיחה. האלטרנטיבה שהוצעה לי היתה מעבדה מקומית שאיתה הם עובדים שלדבריהם תוכל לתקן לי את המכשיר על המקום ללא עלות. המעבדה ממקומת כ-40 דק נסיעה מביתי. בלית ברירה באמצע יום עבודה ארזתי את עצמי ונסעתי למעבדה . כאשר הגעתי הבנתי שאני מוקפת בלקוחות זועמים של Ronlight שבדיוק כמוני סובלים ממכשיר תקול, מיחס מזלזל ומשירות לקוחות מחפיר . האדון הנחמד במעבדה המקומית טען שנמאס לו לעבוד עם חברת Ronlight, "שיתעסקו בעצמם עם הבעיות שלהם " . ולמראה פרצופי העצוב התנצל ואמר שאין ביכולתו לעזור, ושהמעבדה שלו לא מבצעת שירותי תיקונים יותר עבור לקוחות Ronlight . כשסוף סוף הגעתי הביתה לאחר כשעתיים מבוזבזות בישיבה בפקקי ירושלים , חזרתי כלאחר שבאתי כמובן בידיים ריקות , עם מכשיר מת. החלטתי להתקשר שוב לחברת Ronlight ולתהות על הטעות . למה בחבה שמכבדת את עצמה תשלח אותי למעבדה שהיא כבר לא עובדת איתה?
לאחר שיחה ממתינה של 30 דקות נעה לי בחור נחמד. כאשר סיפרתי לו שהמעבדה המקומית סירבה לבצע את התיקון היה מופתע. " סליחה גברת אבל זו הפעם הראשונה שאני שומע על דבר כזה". דרשתי לדבר עם הממונים עליו. כאשר כבר לא היה לו מה לומר הוא שם אותי על ממתינה ולאחר 10 דקות של ממתינה השיחה התנתקה . =דבר זה חזר על עצמו פעמיים עם נציגים נוספים ( כנראה בדף ההנחיות למוקדן הסד"פ להתנהלות עם לקוח לא מרוצה הוא לנתק את השיחה ) . לאחר שהתקשרתי פעם שלישית ,סירבתי לנתק ואיימתי שאעביר את כל הסיפור לרשתות החברתיות, הנציג סוף סוף הועיל בטובו להעביר אותי למנהל. אני בטחה שקיימים עוד הרבה כמוני שם בחוץ. לקוחות פגועים של חברה שמתנהלת בזלזול כלפי לקוחותיה , שמנתקת שיחות עם נציגי שירות , ושמטעה לקוחות."
 

סטלוס2

New member
קצת סדר

רונלייט ממש ממש לא מתנערים מהתקלה. הייתי אפילו ממליץ לך לערוך שוב את ההודעה שלך כי אם מישהו מהם רואה אותה הוא יכול לקחת את זה הלאה אם אתה יודע למה אני מתכוון.

מה שכן, רונלייט לא הכי יעילים כחברה. לוגיסטית הם לא היו ערוכים (ועדיין לא ערוכים) לכמות גדולה של תקלות במכשירים (בלוח אם). ולכן החלפה של חלק יכולה לקחת שבוע ואף יותר. לוח אם אם תחליף במעבדה המרכזית לוקח פחות מ-24 שעות.

לי יש את המכשיר שנה והספקתי להחליף במסגרת האחריות-
- מצלמה- היה עליה כתם שלא ניתן להסרה.
- לוח אם.
- מסך- כשחזר המכשיר מהחלפת לוח האם היו על המסך צריבה של אייקונים. החליפו לי ברונלייט בלי ויכוחים.

לשאלתך- לא זה ולא זה.
ביום יום אני מאוד מרוצה מה-G4, אבל לא ציפיתי שאחליף כ"כ הרבה חלקים בכ"כ מעט זמן. אין לי בעיה גדולה עם רונלייט. הבעיה שלי יותר זה LG.
 

makiko

New member
תודה: את הציטוט הבאתי מתוך 'יהיה בסדר',

כך שהאחריות עליהם
 
הניסיון שלי עם רונלייט

זה שהם בסוף עושים את מה שהם אמורים לעשות, רק הם מתישים אותך קודם, בודקים את העצבים שלך ומתייחסים לא יפה. אבל חוץ מזה, אם יושבים עליהם, אפשר לקבל מה שצריך. בסוף. אחרי דמעות. ( יהיה נחמד באמת אם הם יתייחסו)
 

hadarblu

New member
היום לא הייתי נוגע בLG3

לצערי יש לי כזה והוא נוראי!! הוא איטי מאוד, הסוללה נגמרת ברגע, הוא מתחמם בקיצוניות ברגע שמתשמשים באפליקציה שצורכת תלת מימד שלא לדבר עלכך שאי אפשר לשים אותו עם וויז על השמשה של הרכב כי אחרי רבע שעה הוא מתחמם ונכבה.
המצלמה שלו לא קרובה באיכות לזאת של הLG4 את זה אני יכול לאמר בביטחון אבל אני לא יודע אם ב4 הם פתרו את בעית הסוללה וההתחממות.
 

makiko

New member
תוד (מוזר - דווקא לבת שלי יש G3 והיא לא מתלוננת...)

 

John the Savage

New member
יש לי את ה-LG G4 כבר מעל שנה

אני מאד מרוצה מהמכשיר. המצלמה מצויינת, הסלוללה מחזיקה יפה כל היום גם בשימוש בינוני-כבד, לא נתקלתי בבעיית התחממות, וגם לא הייתה לי בעיה בלוח האם ולא הייתי צריך להחליף שום חלק אחר במכשיר. גם לאישתי ואחי יש את ה-G4 בעקבות המלצתי, וגם הם לא נתקלו בבעיות.

אציין רק שהמכשיר שלי לא נקנה בישראל, אם זה משנה משהו. קראתי על התקלה עליה דיברו למעלה, אבל כאמור לא נתקלתי בה אישית. אולי בסדרה שיובאה לישראל לפני כשנה התקלה היתה נפוצה במיוחד? בכל מקרה לפי הפרסומים התקלה תוקנה ולא קיימת מכשירים חדשים שמשווקים כיום.
 
למעלה