לוח M גלקסי 2 פלוס

HelloweeN

New member
אני דורש חלקי חילוף לסוסיתא שלי!! עכשיו!!!!!

או שאני אצרח ממש ממש חזק!
ולא, לא מענין אותי שזה אוטו מלפני 50 שנה שלא מיוצר יותר ואין לו חלקי חילוף! אני רוצה, רוצה רוצה!!!!!!!!
 

HelloweeN

New member
מספיק לקרוא את ההודעות שלך

על מנת להבין מי הטיפש חסר ההגיון בשרשור הזה. מאחל לך שתגדלי קצת שכל.
 

G Gabi

Member
אישית, לא הייתי משקיע כסף במכשיר.

בתחילה אמרו לך בחנויות אלו ואחרות דברים מסוימים. הם התבררו כלא נכונים. מדוע לסמוך כעת על החנויות (אותן החנויות?) שמדובר בתקלת חומרה?
גם אם מדובר בתקלת חומרה, להשקיע $40 על לוח האם, נראה לי לא הגיוני.
מה בנוגע לעלות הרכבה? אא"כ את יודעת להרכיב לבד [לא מסובך במיוחד].
אם תביאי לעסק כלשהו את הלוח שרכשת, מי אמר שבית העסק יסכים להרכיב רכיב שהוא אינו יודע מה מקורו?
הרכיב יגיע. כעת, מי אמר שגרסת מערכת ההפעלה שמותקנת בו כוללות תפריטים בעברית? (במידה וזה משהו שחשוב לך). במידה ואינו כולל, תשלום נוסף על 'גיור' המערכת [סביר להניח שאפשר לעשות לבד].
&nbsp
כל ההשקעה הזו למכשיר שכבר אצלך 3 שנים.
הייתי מוותר.
יש אלטרנטיבות נפלאות, בין אם ביד2 ובין אם מכשירי ביניים מחו"ל (אירופה / סין). ייתכן אפילו שלקרובי משפחה / חברים / שכנים / קולגות יש מכשיר ישן שצובר אבק במגירה שאפשר לבקש לרכוש או לעשות בו שימוש.
&nbsp
&nbsp
* את הדברים האלו כותב מי שעושה שימוש יומיומי במכשיר ישן יותר, ב-i9100 [המכשיר יצא לשוק לפני יותר מ-5 שנים]. משתמש מרוצה ממכשיר ישן מאוד.
 

Sivan Sakura

New member
חשבתי על זה גם

התקשרתי לחנות אחרת שתאשש את מה שהבחור עם התוכנה ואחר כך החומרה אמר, אבל הוא רוצה שאשלם לו. לא ברור לי למה. הרי אם לא תיקנת את המכשיר על מה בדיוק אתה רוצה כסף?
אני מן הסתם אבדוק בעוד מקומות, עכשיו ניסתי להדליק את המכשיר
המכשיר באמת בסדר למעט העובדה שהוא לא נותן לי להקליד שום דבר. אני לא חושבת שזו בעייה של חומרה, אני חושבת שזה משהו אחר, אבל מה אני מבינה. הכל בסדר איתו חוץ מזה.
איך אני יכולה לבדוק אם זה וירוס, למשל?
איך אפשר לעקוף את הקטע עם המקלדת , עד שהוא יתן לי להוריד אחת וירטואלית ולתפעל אותה?
אני לא מצליחה להתקדם הרבה עם המכשיר אחרי שאיפסתי אותו לצערי.
 

Sivan Sakura

New member
אגב הוא הסכים להרכיב לי אותו לכשאביא.

אני יודעת שיש דברים אחרים שלא יעבדו, אבל מוכנה לקחת את הסיכון.
סליחה, אבל נראה לי מגוחך שמכשיר שקיים כבר 5 שנים ייחשב לישן, זה אך ורק נועד למקסם את הרווחים של החברה החזירית מכם, ואתם משתפים איתה פעולה!
כולה 5 שנים. זה לא מעניין אותי שזה נחשב "ישן" החברה יצרה את המכשיר , היא צריכה לתת אלטרנטיבות חוץ מלקנות מכשיר חדש במלא כסף !
זה הזוי לגמרי המחירים האלו, אולי אני "מיושנת" אבל זה פשוט מטורף. .
לוח אם שלא מוכרים בארץ? ממתי את החלק הכי חשוב במכשיר לא מוכרים? הרי יש את זה במחשבים נייחים! מה קרה ? בגלל שזה קטן אז זה זניח?
אני כן שוקלת לקנות את אותו המכשיר ביד 2. אבל אני רוצה לוודא קודם למה המכשיר שלי לא עובד ואם אני יכולה להחזיר אותו למוטב. כבר השקעתי בו המון זמן, אז עכשיו לוותר לא נראה לי אופצייה..
&nbsp
 

G Gabi

Member
החלטה על בסיס ריאלי

עובדתית:
- אין לוחות חדשים למכשיר. סביר להניח שהייצור הופסק תקופה קצרה אחרי שהמכשיר הגיע לשוק.
- מדובר במכשיר בן 3 שנים (לא 5). בשוק הסלולר זה קרוב ל"חיי נצח"...
- אינך יודעת מה המצב של החלק המשומש שתרכשי והוא נטול אחריות (להשקיע $40, לא כולל הרכבה, צריבת תוכנה בעברית וכד' והמכשיר 'ימות שוב' אחרי תקופה שהיא לא 3 שנים?)
- שוויו של המכשיר, במצב תקין, בשוק יד2 לא עולה על 200-300 ש"ח. ואני נדיב.
- למוצרים האלו יש 'ירידת ערך' מהירה מאוד. מאוד! קנית חדש, פתחת את הקופסא, ירידת ערך של 30%-50%. בלי דקת שימוש.
&nbsp
&nbsp
המכשיר נחשב לישן, אין מה לעשות. גם שהדגם יצא לשוק, עוד כשהיה חדש על המדף, הוא היה מכשיר נחות לתקופה.
היצרנית אינה צריכה לעשות דבר וחצי דבר. היא מחליטה על האסטרטגיה שלה. את כצרכנית יכולה לבחור אם את מעוניינת במוצרים של היצרנית או לא. כמובן, כצרכנית, את מוגבלת למה שמוצע בשוק. אם את רואה פתח ליזמות וחדירה לשוק הזה, Go for it.
&nbsp
לא ברור לי מדוע את "תוקפת", בין אם את כותבי התגובות באופן כללי או את תגובתי בפרט.
אנו לא מנסים להלחם מלחמת חורמה בתחנות רוח, אלא, סה"כ, מנסים לחוות את דעתנו על בסיס הדברים שכתבת. חלקנו מכירים את השוק טוב יותר, חלקנו טוב פחות. שורה תחתונה, ההחלטה שלך והכסף שלך.
&nbsp
אף אחד לא הציע לך בדיון לרכוש מכשיר חדש בעלות של אלפי שקלים. יש מכשירים נהדרים שיותירו עודף מ-100 ש"ח, ואף עודף רב יותר.
בין אם מדובר במכשירי "ביניים" (כמו ה-Moto G לדורותיו) או מכשירים של יצרנים מסין.
&nbsp
ההקבלה שלך למחשבים נייחים אינה נכונה. לו מהסיבה הפשוטה - מחשבים נייחים הם מכשירים מודולריים הרבה יותר (עד רמה מסוימת) וטלפונים ניידים אינם. זוכרת את היזם הישראלי דב מורן וניסיונו ליצור את ה-Modu? את פרוייקט Google ara שעדיין תופס מידי פעם כותרת?
לגודל אין שום משמעות.
&nbsp
יש מוצרים שיש חובה חוקית לספק להם חלקי חילוף למשך תקופה מסוימת. למשל, תנורים, מכונות כביסה, טלויזיות ועוד. טלפון נייד אינו חלק מהם. החובה החלה על היצרן / יבואן / עוסק היא במתן שירות ואחריות למשך תקופה של 12 חודשים בלבד. לא שניה אחת יותר.
&nbsp
השורה האחרונה שלך "כבר השקעתי בו המון זמן". זה טיעון רגשי, רלוונטי ככל שיהיה (ואינני מזלזל בו בכלל!), הוא לא טיעון רציונאלי.
אין זה משנה כמה זמן השקעת בו (או אחרים בחנויות / בדיון הזה / דיונים אחרים [אם היו]), השאלה שכרגע עומדת מולי היא כלכלית.
האם נכון להשקיע במכשיר $40 לא כולל תשלום עבור הרכבת החלק (עם ידיים זהירות, תוכלי לעשות את ההחלפה לבד)? לענ"ד התשובה היא חד משמעית, לא. זה לא שווה את הכסף.
&nbsp
~~~~~~~~~~
&nbsp
אינני יודע מה בדיוק עשית במכשיר. מה התופעות שהיו. מקריאת הדברים שכתבת בדיון זה, ביצעת גיבוי כלשהו (חלקי / מלא, אין לי מושג) וביצעת Full wipe, כנראה, דרך ה-Recovery.
בשלב זה הייתי מנסה לבצע איפוס למכשיר באמצעות תפריט ההגדרות (הגדרות מערכת>גיבוי ואיפוס). במידה ולא יצליח, לצרוב מחדש גרסת מערכת הפעלה התואמת למכשיר (אפשר לבצע את הפעולה לבד. כמובן, צריך לקרוא ולדעת איך מבצעים אותה).
כמובן, הנתונים יימחקו (ב-i9100 יש חלוקה למחיצות, אני לא ידוע איך זה ב-i9105/i9105P).
&nbsp
~~~~~~~~~
&nbsp
בנוגע למכשיר יד2. מידי פעם מנהל פורום סלולרי, z1george, מוכר מכשירים סיניים שהוא הזמין. משחק איתם יומיים-שלושה ומוכר ביד2 עם רווח קטן לעצמו.
הוא לא מחביא כלום. אפשר לקנות ישירות מסין, להמתין ~חודש עד שהמכשיר יגיע (וכמובן, אולי מיסים, אולי לא).
בזכות פורטל תפוז (ופורטל נוסף מהעבר הרחוק יותר) יצא לי להכיר אותו. אדם מקסים, ישר והגון. הייתי מגשש אצלו אם יש לו משהו למכירה ומה דעתו.
הוא לא שומר קלפים 'קרוב לחזה', הכל גלוי אצלו. מניח שחברי פורום אנדרואיד וסלולרי יוכלו לכתוב דברים דומים. לי אישית יצא להכיר אותו, לפגוש אותו מספר פעמים.
&nbsp
במידה ואת ירושלמית או מגיעה מידי פעם לאזור, אשמח להציע לך מכשיר חלופי שיושב אצלי במגירה עד שתחליטי מה את עושה (אבל לא לתקופה מוגזמת
).
&nbsp
~~~~~~~~~~
&nbsp
בסאב-טקסט של ההודעה שלך העלת נקודה מרתקת. Planned obsolescence. מונח מעניין מאוד.
מונח שהשפיע רבות על הכלכלה העולמית. משברים כלכליים, צמיחה, קרטלים (למשל, הקרטל "העולמי" הראשון, Phoebus cartel) ועוד ועוד.
סרט תיעודי לא ארוך מומלץ - The Lightbulb Conspiracy.
&nbsp
~~~~~~~~~~
&nbsp
הצהרת שמדובר בבעיית חומרה (להבנתי, שללת בעיית תוכנה), לא הייתי מנסה לתקן, לא טלפון סלולרי עם התקלות אותן תיארת.
במידה ובעיית תוכנה לא נשללה לחלוטין, אפשר לנסות לבחון את האפיק הזה יותר.
&nbsp
אישית, אני בעד לתקן. יעידו תגובות אלו ואחרות שכתבתי בפורומים השונים בתפוז. יעידו על כך אנשים המכירים אותי. יש אפילו מישהו בתפוז (אהמ? אתה קורא את זה?!) שקצת שיגעתי אותו בניסיון לאתר מיקרו-סוויץ' מסוים, בעל 5 רגליים בשביל לתקן מחשב נייד.
לא לכולם יש את הסבלנות לזה. סביר להניח שפעמים רבות זה לא משתלם כלכלית (כמות הזמן וההוצאות המצטברות המושקעות בתיקון שלעיתים לא צולח) ופעמים אחרות זה משתלם מאוד [יעידו אנשים אלו ואחרים שנמנעו מהוצאה של מאות ואף אלפי שקלים].
האינטרנט הנגיש מאוד את הידע וזמינות של חומרים אלו ואחרים. אפילו רק את הדיון התיאורטי, כמו האחד הזה למשל, אילולא האינטרנט הוא היה מתרחש בשיחת סלון קטנה ובמסגרת מצומצמת ביותר.
 

Sivan Sakura

New member
גבי,

https://stellatech.com/samsung-gt-i...ainboard-(blank-no-imei)-8gb,a,en,824312.html
חדש
&nbsp
לא תקפתי אף אחד. אני עצבנית על המצב. כן התעצבנתי על תיקוני דקדוק.
אני גם כותבת בדיוק מה עשיתי אבל לא נראה לי שמישהו עוקב. שאלתי מה זה פלאש כבר בפעם הראשונה אבל לא קיבלתי תשובה. רק בפעם השנייה.
&nbsp
אני מכירה השבתה מתוכננת , זה כמעט ולא בגדר קונספירציה יותר.
&nbsp
אני כן חושבת שאתם מקבלים את המצב הקיים לא מבסיס רציונלי רק, אלא גם בגלל שאתם חושבים שזה מוצדק, ולא , זה לא מוצדק. כאשר מכשיר פגום משתחרר לשוק, החברה תחליף לך אותו, אבל לא תודה בטעות=פתח לתביעות.
מכשיר של שלוש שנים זה אפילו יותר גרוע !
במקום להציע חלפים הם מבקשים שתעשה טרייד אין. זה לא מרמז לך אפילו במקצת על הרצון של החברה להרוויח?
לראיה התגובה הראשונה זה להחליף מכשיר למרות שכבר ציינתי שאני לא מעוניינת...
אגב ביד 2 הטווח זה מ 350-550.
עשיתי wipe chache [partition ואח"כ כשזה לא עבד עשיתי wipe factory (כמובן אחרי גיבוי) שאר המילים הם סינית בשבילי. - אני מניחה שלא התכוונת לזה אבל.
תודה על ההצעה אבל אני מעכו ולא באיזור בכלל :)
לא שללתי תוכנה, רשמתי שהם שללו, אני חושבת שהמכשיר בסדר חוץ מהקטע של המקלדת.
ושוב אני שואלת: למה המקדלת קשורה בנייד? לתוכנה או חומרה??? אחרי איפוס כשהוא שואל אותי על חשבון גוגל - האם מדובר באותה מקלדת שלפני האיפוס?
תודה מראש...
 

G Gabi

Member
עשי כטוב בעינייך.

הקישור:
- In stock: 0.
- מחיר, לא כולל משלוח לישראל, 146 EUR.
- מדובר בלוח עם "Blank no IMEI" (כלומר, המכשיר לא יתחבר לרשת סלולארית).
&nbsp
רוצה לקנות מוצר שאין בו שימוש עבורך, שאינו במלאי במחיר של מכשיר חדש? אני האחרון שימנע זאת ממך.
~~~~
&nbsp
פעם אחרונה שבדקתי, אינך בוחנת כליות ולב. אינך יודעת אחרי מה עקבו ומה לא עקבו. בנוסף, אז לא קיבלת תשובה. לא ראיתי התחייבות של גולשים לענות.
~~~~
&nbsp
איש לא דיבר על קונספירציה. השבתה מתוכננת אפילו 'זכתה' למסמכים רשמיים, התאגדות של חברות (קרטלים) ועוד.
~~~~
&nbsp
אז תתבעי את החברה. קדימה. תמצאי בסיס משפטי לעשות זאת (אגב, יהיה לך קשה מאוד ; אם בכלל אפשרי). חברות כן מודות בטעויות, גם בשוק הסלולר (למשל, אבל לא רק: סוללות במכשיר ה-S4, לוחות-אם במכשירי S3/G4 ועוד).
~~~~
&nbsp
מכשיר של 3 שנים, זו דעתך שזה גרוע יותר. יש מכשירים שמחזיקים פחות זמן, יש שיותר. יש מכשירים עם בקרת איכות טובה יותר, יש עם בקרת איכות טובה פחות.
~~~~
&nbsp
המטרה של חברה היא להרוויח כסף. נקודה. היא מוגבלת למסגרת חוקי המדינות בהן היא פועלת. במידה והיא אינה חורגת ממסגרת זו, מבחינתה, כל האמצעים כשרים להגדיל את שורת הרווח לבעלי המניות.
~~~~
&nbsp
גם אני לא מעוניין לדווח למס הכנסה. איש לא באמת שאל אותי.
~~~~
&nbsp
כי טווח המחירים של יד2 הוא קשיח ואינו ניתן למיקוח? מחיר הפרסום ביד2 הוא מחיר התחלתי, הוא רחוק מאוד מלהיות מחיר סופי. כתבתי את דעתי על שוויו של המכשיר. יש שיסכימו, יש שיחלקו. אישית, לא הייתי משלם יותר מ-200 ש"ח למכשיר גלקסי 2 תקין (את הפלוס כלל לא הייתי קונה, אבל זה סיפור אחר).
~~~~
&nbsp
התכוונתי לזה.
לאחר מכן כתבתי מה שכתבתי על איפוס דרך התפריטים ואף צריבת מערכת ההפעלה "מחדש".
~~~~
&nbsp
המקלדת היא תוכנה. במידה ויש פגם חומרתי במכשיר, זה יכול להשפיע על השימוש בתוכנה.
נסי להתקין קובץ apk של מקלדת אחרת, הגדירי אותה כמקלדת ברירת מחדל, אולי זה יפתור את בעיית המקלדת באופן זמני. אינני חושב שהבעיה היא במקלדת, אלא, מדובר בסימפטום שמעיד על בעיה גדולה יותר.
קישור להורדה - http://www.appsapk.com/perfect-keyboard-free/
איך מתקינים - https://www.youtube.com/watch?v=qaPilOsDgZE
החלפת מקלדת ברירת מחדל - https://www.youtube.com/watch?v=dNceQxLpqWE
יש עוד המון מידע באינטרנט על התקנת קבצי apk.
להתקין קבצי apk ממקורות לא מוכרים יכול להכניס למכשיר דברים לא רצויים. צריך להיות זהירים עם העניין.
 

Sivan Sakura

New member
סוף הסאגה

הטלפון שלי תוקן.
לא היה צריך לוח אם. היה צריך מתקן שיודע מה הוא עושה.
תודה לכל מי שניסה לעזור.
 

z1george

Member
מנהל
גבי הזכיר אותי

כעת אני מאד סקרן
מה היתה עלות התיקון ומה לטענתו היתה התקלה

על פי ניסיוני הזעיר, לפי התיאור (המכשיר עובד אבל לא ניתן להקליד)
הבעיה היתה כנראה תוכנתית ולא חומרתית
חבל שנכנסת לעימות מילולי עם גבי שניסה לעזור ואני יודע על מכשירי גלקסי 2 רבים שהוא תיקן במו ידיו
במקרה זה, בחרת להיות צודקת ולא חכמה
גבי גר בעיר שלך והיה עושה לדעתי בדיוק את מה שעשה הטכנאי ובחינם. ב20 דקות. אני די בטוח שהמעבדה בלבלה את המוח על תקלה שלא היתה כדי להצדיק תשלום לא קטן

לגבי ה planned obsolescence את צודקת.
ככלל, יחס תועלת/עלות מקסימלי הוא לקנות ביד 2 מכשירי ביניים טובים בני כמה חודשים עד שנה.

לתקן ב100 שח מכשיר ששווה גד 200 וכל חלק אחר יכול להתקלקל בו שעה אחרי שתיקנת זה בעיני מזוכיזם ולא צרכנות חכמה
אם הולכים לאידיאולוגיה, אז אפשר מכשיר מקשים חדש ב25$ והוא יחזיק שנים. ואפשר בלי סלולר ובלי טלוויזיה ולכבס ביד ולשפשף
אני חושב שמעולם לא היה טוב יותר לאדם הקטן מאשר בימינו.
ההתרפקות על העבר הנוסטלגי נובעת מצפייה בסרטים תקופתיים על חיי העשירון העליון. האדם המצוי, אז, נעדר מעבודתו, המשפחה מתה ברעב. בלי מערכות חינוך ובריאות ורשת הגנה חברתית, שעושים עבודה לא רעה, בימינו, למרות הביורוקרטיה.
 
למעלה