מארגן תביעה יצוגית

SHMBL007

New member
מארגן תביעה יצוגית

שלום גם אני נעקצתי במאות שקלים בגלל הבעיה הזו חברות הסוללר מתנערות מלבדוק את הבעיה זו בעיה כלל עולמים של מאות אנשים שנעקצים ככה . תוכנת האנטי וירוס שולחת הודעה למספר מסויים בנויורק על כל הודעה מחיובים ב2 שח נשלחים בסביבות 100 הודעות כאלה בחודש למנוי . תעשו את החשבון כמה כסף זה . כרגע התחלתי מהלך בעזרת עו"ד אני זקוק ל20 אנשים שקרה להם המקרה כדי לפתוח בתביעה מדובר בהרבה כסף צרו קשר וחפשו במידה ונפגעתם או חברים שנפגעו מזה תודה
 

prizman

New member
יש לי הרגשה מוזרה

שהתביעה הבאה שלך תהיה נגד העו"ד.
 

T o m c o

Member
מנהל
כמה דברים.
1. באיזה אפליקציה מדובר?
&nbsp
2. את מי אתה מתכנן לתבוע? את חברת הסלולר?! איך לעזאזל זה קשור לחברת הסלולר? הם אשמים באיזשהו אופן בזה שאתה בוחר להשתמש באפליקציה מסוימת שעושה דבר שכזה? הם אחראיים על זה שנשלחות הודעות מהאפליקציה? הם מחייבות על משהו שלא קיים חיוב סרק? התשובה לכל השאלות האלו היא "לא", מבחינתם (ובצדק לצערי), הם מחייבים על משהו שמתקיים, משהו שנעשה כי אתה בחרת שיעשה, להן אין נגיעה בעניין, אין יכולת שליטה על האם ההודעות האלה יוצאות או לא. (כל עוד המכשיר פתוח לשימוש בינלאומי)
&nbsp
3. בכל מקרה של התקנת אפליקציה מחנות הPlay ובמרבית האפליקציות שעושות פעולות שעלולות לעלות כסף במידה ואין תכנית סלולרית מתאימה - מוצגת הודעה שיתכן ויהיו חיובים שונים, בהתאם לתכנית הסלולרית, מהרגע שמוצגת ההודעה הזו, אין לך שום זכות לתבוע אף אחד, בייחוד לא את חברת הסלולר שלך. השימוש באפליקציות הוא על אחריות המשתמש, אין לך יכולת בכל דרך שתנסה לגלגל את זה לעבר מישהו אחר.
&nbsp
4. חסוך לעצמך בלאגן וכסף, הסר את האפליקציה ואל תלך לתביעה. לא יצא ממנה שום דבר.
 

SHMBL007

New member
Lg g3

שלום אתה צודק אבל יש כמה דברים שאני רוצה לחדד...אז ככה מדובר במכשירי lg g3 אשר מגיע עם תוכנת מקפי אנטיוירוס מובנה לא הורדתי ולא התקנתי אותה ובלתי ניתנת להורדה. מחקירה שלי חברות הסוללר יודעות על הבעיה ולא עושות כלום נגד זה בעל המכשיר לא אשם משום שהוא אינו מודע לבעיה ויש מאות אנשים כאלה . בכל העולם שבבעיה הזאת ולא מודעים לזה שהם מחויבים.. יש לי כמובן עוד פרטים שאני לא יכול לשתף פה כרגע זה ישמש להמשך התביעה במידה וכן נלך על זה . עוד משהו יש לי מכרים בחברות הסוללר ששמעו על הבעיה והם לא רוצים לידע את הציבור מכוון שהן חוששות מגל תביעות ודרישה לפיצוי ...
 

T o m c o

Member
מנהל
ושוב אני אומר, חברות הסלולר הן לא צד בעניין.
לא מתפקידן לדעת איזה מכשיר אתה מחזיק ובאיזה אפליקציות אתה משתמש.
מבחינתן הן לא יודעות שמדובר על הודעה שקשורה למקאפי.
תביעה של חברות הסלולר - לא יועיל לך, הן יתנערו מזה לחלוטין ובצדק!.
&nbsp
מעבר לזה, זה שהאפליקציה מגיעה עם המכשיר, לא אומר שלך אין יכולת לבטל אותה, לא אומר שאתה יכול שלא להשתמש בה. (ואני אומר את זה בתור אחד שהחזיק LG G3, במשך למעלה מחצי שנה, שנרכש ישירות מסלקום.), האפליקציות האופן השימוש בהן, גם אם הן הגיעו עם המכשיר - על אחריות המשתמש בלבד!
&nbsp
אם אתה מתייחס לזה בגישה שבה אתה מתייחס, זה אומר שאני יכול לתבוע את חברת הסלולר על הדלפה של פרטי מידע שלי שהגיעו לרשת האינטרנט שנעשו באמצעות הגדרת הגיבוי האוטומטית של הטלפון? כמובן שלא! זה הרי לא אחריותן, זה אחריותי לחלוטין.
&nbsp
שוב אומר, תחסוך לעצמך זמן, בלאגן וכסף, עזוב את השטות הזו ותבטל את האפליקציה.
 

SHMBL007

New member
Lg g3

לא ניתן לבטל את התוכנה .. אשמח לשתף אותך בכל הפרטים באופן אישי. אבל בכללי מדובר במספר אחד אשר נמצא ביעד בארה'ב מספר אחד בלבד שאליו נשלח ההודעה . בחיפוש פשוט בגוגל אפשר לראות את התגובות בכל העולם בקשר לתקלה . בדיון עם גורמים שמבינים בדבר יש פה מקום לתביעה יצוגית. התביעה אינה עולה כסף . אחרי שבדקתי והתחלתי את תהליך החשיפה מיום שישי האחרון אתמול קבלתי מלא תגובות מאנשים שגם הםנפגעו מזה .
 

binon

New member
הבחירה הייתה שלך

יכולת לבחור אם להפעיל את האפליקציה או לא.
במידה והפעלת אותה יש תנאי שימוש והרשאות שלהן אתה צריך להסכים.
אני מניח שכמו 99.9% מהמשתמשים גללת עד סוף ההסכם, סימנת שקראת והבנת והתחלת להשתמש באפליקציה בלי לדעת מה היא עושה.
אם תיכנס לאפליקציה בחנות של גוגל ותסתכל בהרשאות שהיא מבקשת תראה שהיא מבקשת במפורש לשלוח הודעות בשמך.
אם אישרת את תנאי השימוש אתה יכול לבוא בתלונות רק לעצמך.
דרך אגב, לא התקנתי את האפליקציה הזאת, אבל נראה לי שאם תיכנס להגדרות שלה יש שם מקום לבטל את משלוח ההודעות (לא בטוח לגבי זה).
אם אני טועה וקראת את ההסכם מתחילתו ועד סופו ולא רשום שם שום דבר לגבי זה אז אני מתנצל ויכול להיות שבאמת יש כאן עילה לתביעה.
 

SHMBL007

New member
Lg g3

אני כותב פה אחרי בדיקה מקיפה עם אנשי מקצוע ולא סתם שלפתי מהמותן. כמובן יש לי עוד דברים שאני לא יכול לרשום פה . התחלתי את הדיון בכדי למצוא עוד אנשים שנפגעו מזה . אני מממן את כל התביעה אני פשוט צריך עוד אנשים שירשמו ללא עלות כמובן . להזכירך מתבצעת תביעה דומה נגד מכשיר lg g4. בסכום של 400 מליון
 

binon

New member
שיהיה בהצלחה

אני לא נפגעתי כי מראש בחרתי שלא להפעיל את האפליקציה.
 
למעלה