האם יש אפשרות לשני מכשירים (סימים) של אותו מספר טלפון?

האם יש אפשרות לשני מכשירים (סימים) של אותו מספר טלפון?

והאם הגיבוי של וואטסאפ הוא לפי מכשיר או לפי חשבון? למשל אם יש מספר מכשירים (של אותו מספר כמובן) ורוצים לאחד את כל המידע לטלפון אחד חדש >>> זה אפשרי?
 

T o m c o

Member
מנהל
התשובה מתחלקת לשניים.
1. שני סימים עם אותו המספר - כן ולא.
שירות Orange2, סלו-דו, סים לרכב ודומיהם - הם למעשה סים נוסף שמוצג החוצה כאותו מספר, מה שבפועל קורה מערכתית הוא לא כך.
שירות שכזה למעשה מקצה מספר טלפון נוסף, "שקוף" כלפי חוץ, משמע הסים לא מחזיק את מספר הטלפון הרגיל שלך, אלא מספר אחר לחלוטין. מבחינת מערכת המידע של חברת הסלולר, מוגדר שירות צלצול כפול - מה שלמעשה מאפשר חיוג למספר הרגיל וצלצול בשני המכשירים, מבחינה מערכתית מעבר לצלצול הכפול מוגדרת "מסכה" למספר השקוף במקרה של שיחות יוצאות, והוא יוצא תחת מעטה המספר הרגיל.
במקרה של סים נוסף "בעל אותו מספר" בסים הנוסף לא ניתן להשתמש ברשת האינטרנט הסלולרית ולשלוח או לקבל הודעות סמס. (במקרים חריגים, לדוגמה, אני כלקוח ארגוני, הצלחתי במערכת המידע של אורנג' לדאוג שיסומן שאפשר לבצע את שלושת הדברים הנ"ל, גלישה יורדת מהחבילה של המספר הרגיל והודעות סמס - יוצאות תחת המספר השקוף (כמו גם נכנסות)).
&nbsp
2. וואצאפ - אינה מאפשרת שימוש כפול במספר טלפון, מה זה אומר? לא ניתן לחבר את מספר הטלפון שלך ליותר ממכשיר בודד. חיבור למכשיר שני תגרור ניתוק החשבון מהמכשיר הראשון.
&nbsp
3. מעט כל הגיבויים של WA - הגיבוי הוא לפי מכשיר*, ההודעות אינן נשמרות בשום מקום שאינו המכשיר המקבל, הן אינן יושבות בשרת החברה (ע"פ הצהרה) מהרגע שמגיעות למכשיר היעד. מה שאומר שהגיבוי - הוא לפי מכשיר*, הודעה שהגיע למכשיר תכנס לגיבוי שלו.
קובץ הגיבוי הוא קובץ דאטאבייס מוצפן שלאחד בין אחד למשנהו יהיה ככל הנראה סיפור לא פשוט כל כך, (לא מדובר על קובץ סטנדרטי שאתה יכול לפתוח במחשב בקלות), מה שאומר שאיחוד של שניים כאלה הוא על סף הבילתי אפשרי.
*כמדומני, הגיבוי הוא גם לפי מכשיר וגם לפי מנוי, אני לא בטוח שניתן לפתוח גיבוי של אדם אחר תחת החשבון שלך, אני חושב שהאפליקציה מאמתת את המידע הזה גם. (אני לא בטוח לגבי זה, לא ניסיתי זאת מעולם, רק זכור לי שכשהחלפתי סים במכשיר בלי לפרמט אותו והפעלתי וואצאפ מחדש אופס המידע על השיחות מאותו הרגע והלאה).
 
1. מקבל את מה שאמרת אבל זה מעצבן. 2. כבר יצא לי להשתמש באותו

חשבון בשני מכשירים שונים. היה לי טלפון א', עברתי לב' וחזרתי שוב ל-א'. לא היתה שום בעיה להשתמש (לאחר זיהוי מחדש). בעבר היתה אפשרות לגבות ע"י העתקת קובץ אבל יכול להיות שאני טועה. עכשיו מה קורה במצב שנקנה טלפון ג'? גיביתי מ-ב' ל-ג'. האם אפשר לגבות גם מ-א' ל-ג'? כרגע אני משתמש בוואצאפ אבל כשגיביתי היה כתוב שזה אפשרי רק פעם אחת. הכוונה שאפשר לגבות בטלפון החדש פעם אחת בלבד או שאפשר לגבות רק פעם אחת מהמטלפון ממנו רוצים לגבות?
 

T o m c o

Member
מנהל
ניתן לשחזר קובץ אחד, שחזור של קובץ נוסף תדרוס את השחזור
הקודם ותצריך התקנה מחדש של האפליקציה.
 
למעלה