סנכרון יומן (לוח שנה) של גוגל בין הגלקסי 5 שלי למחשב שולחני

סנכרון יומן גוגל מהנייד למחשב

כפי שכבר חזרתי וכתבתי מספר פעמים הבעיה שלי היא סנכרון אירועים מיומן גוגל בנייד (גלקסי 5S) ליומני גוגל ואוטלוק במחשב השולחני (מע' הפעלה ווינדוס 10). כאשר סינכרון בכיוון ההפוך פועל מצויין. עברתי כבר על כל ההגדרות מספר פעמים ושום דבר לא השתנה הוספתי כאן תמונת מסך מדף ההגדרון מיומן גוגל בנייד

 

noa_f

New member
אתה כנראה יוצר את האירועים בלוח המקומי של הנייד

תוכנת היומן מסוגלת להכיל הרבה מאוד ״לוחות״. (כמו שתוכנת וורד יכולה לקרוא כל קובץ וורד והדפדפן יכול להכנס להרבה דפי אינטרנט).
&nbsp
יש לך כנראה לוח אחד שהוא מקומי על הנייד ולא מסתנכרן לחשבון גוגל ולעומת זאת, כאשר אתה פותח את יומן גוגל במחשב, הוא כמובן מחובר לחשבון גוגל ולכן מסתנכרן לכל מכשיר שמחובר לאותו חשבון גוגל.
בצילום המסך שאתה מראה פה אפשר לראות בדיוק את זה: יש לך לוח מפייסבוק, לוח של ימי הולדת (שנוצר כנראה מאנשי הקשר שכתבת מה תאריך יום ההולדת שלהם), שני לוחות מחשבון הגוגל שלך ולוח ״my calendar״ שהוא - להבנתי - מקומי על המכשיר בלבד.
&nbsp
תנסה ליצור אירוע חדש. אחת האפשרויות בטופס של יצירת האירוע היא לבחור באיזה לוח/יומן הוא יהיה קיים (כלומר, באיזה ״קובץ״). תבחר שם את ״אירועים״ או ״כללי״ ולא את "my calendar״ ותראה אם האירוע הזה מסתנכרן לך לגוגל במחשב.
 
תודה רבה רבה!!!!!!

מכל העצות שקיבלתי ההצעה שלך פתרה את הבעיה ואכן כשפתחתי אירוע ביומן "אירועים" או "כללי" בנייד האירוע אכן הסתנכן ליומן גוגל במחשב אך עדיין לא הסתנכרן עם יומן האוטלוק (2013) במחשב (אם בכלל ניתן).
בעיה נוספת ומתרידה שאני נתקל בה היא: הרבה פעמים (לא באופן קבוע) כשאני פותח אירוע ביומן גוגל בנייד האירוע נסגר עם הודעת שגיאה ואני נאלץ לנסות מספר פעמים עד שניתן להמשיך ולהזין את הנתונים. אני רוצה לציין שהסרתי את האפליקציה והעלתי אותה מחדש והתופעה לא לעלמה
 
למעלה