הוטספוט עובד אבל לא מחבר לאינטרנט

יודרוז

New member
הוטספוט עובד אבל לא מחבר לאינטרנט

מכשיר LG G3 כאילו מייר נקודה חמה. נראה כאילו הוא מחובר, וגם במכשיר השני או במחשב מופיע חיבור אליו, אבל בשום אופן אין אפשרות אמיתית להתחבר לאינטרנט. מופיעה הודעת שגיאה: "אינך מחובר לרשת, בדוק חיבורים..." וכו וכו.
ניסינו הכל: במחשבים מסוגים שונים, בטלפונים אחרים, תמיד אותה הודעת שגיאה על פיה המכשיר מחובר להוטספוט והכל כאילו תקין ולאחריה, הודעת שגיאה שהמכשיר השני לא מחובר לאינטרנט.
כל אותו זמן, ה G3 עצמו באמת מחובר לאינטרנט, גולש והכל.
אולי אולי יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות. או מה כדאי לנסות לעשות כדי לפתור את הבעייה.
תודה
 

indior

New member
אישרת למכשיר השני מבחינת אבטחה

להשתמש בשירות הזה ?
כנראה זאת אבן הנגף
 

יודרוז

New member
כן, אישרתי

וגם ההוטספוט מופיע במכשיר השני כמחובר אליו.
בעצם, המכשירים השניים. כי ניסיתי וניסיתי בכמה וכמה, גם טלפונים וגם מחשבים.
אז מה זה עוד יכול להיות.
מאד מתסכל.
תודה לתשובה
 

blzvi

Active member
לא כל כך ברור לי

במכשיר אחד אתה מגדיר tethering אתה מגדיר לו שם SSID ומגדיר אבטחה עם סיסמא .רצוי להגדיר אבטחה שמקובלת במכשירים אחרים ,בדומה לאבטחה של רשתות wi-fi
המכשיר השני לא מוגדר כ hotspot אלה אתה מחפש רשת wi-fi בשם שנתת ,
מבקש סיסמא והוא אמור להתחבר ,מובן שהמכשיר השני לא יכול להיות מחובר לאינטרנט בשום דרך אחרת ,אולי תוציא את הסים.
 

יודרוז

New member
תודה להתיחסות שלך.

ובכן, כךבדיוק עשינו זאת. המכשיר האחד הוגדר כהוטספוט, השני חיפש אותו והתחבר אליו כאל רשת ווי פי זמינה. סמל הווי פי הופיע בו והוא רשום כמחובר למכשיר ה LG G3 שהוא מקור ההוטספוט.
הכל נראה תקין לחלוטין.
אבל, ברגע שמנסים להכנס לאינטרנט במכשיר השני, מתקבלת הודעת שגיאה על פיה המכשיר אינו מחובר לאינטרנט. כך כשהמכשיר השני הוא טלפון (ניסינו יותר מאחד) וגם כשהוא מחשב (גם זה ניסינו יותר מאחד).
החלק המרגיז ביותר הוא שהגענו למעבדה של היבואן (נכון, לא הרשמי, אבל מבין הגדולים יותר) וגם הוא לא כל כך ידע מה לעשות עם זה.
חשבתי שאולי אוכל לעשות שימוש ב"חכמת ההמונים" כאן, כדי להחלץ מן הבעייה. לא אתפלא אם זה יהי בסוף שטות קטנה ומטופשת שאף אחד לא שם לב אליה,עד שמישהו כאן בתפוז יציין אותה כאפשרות.
שוב תודה.
 

יודרוז

New member
החברה אורנג'.

אם כי טלפון קודם של אתה חברה לא הציג בעייה זו. גיאוגרפית הוא נמצא בכל מיני מקומות, נע ונד.
יתכן שהספק מונע נקודות חמות, מן הסתם היינו שומעים על זה.
 

G Gabi

Member
פרטנר חסמה בעבר והרגולטור פרסם הנחיה שאוסרת פעולה זו

הסיבה ששאלתי - ייתכן כי הייתם בחו"ל ושם ישנם ספקים החוסמים אפשרות זו.
המכשיר נרכש מחברת פרטנר?
&nbsp
בכל אופן, כדאי לנסות ולמקד את מקור הבעיה.
לנסות את ה-sim במכשיר אחר ולנסות sim אחר במכשיר הנוכחי (כמובן, לאחר שוידאתם שהפעולה תקינה עם ה-sim המדובר). למחמירים - לעשות את הניסויים עם sim של חברה אחרת שאינה פרטנר.
את המכשיר "הקולט" כתבת שניסיתם מספר מכשירים.
 

יודרוז

New member
תודה

ננסה לערוך את כל הבדיקות הללו. מקווה שייפתר. מקווה שאין קשר לבעייה ולעובדה שנרכש ביבוא פרללני, חברת פלאקום שבדרך כלל היא בסדר. או, כך לפחות נדמה לי...
 
למעלה