אפליקציית לוח שנה של סמסונג לא מציגה לי את כל האירועים

ספוקי

New member
אפליקציית לוח שנה של סמסונג לא מציגה לי את כל האירועים

יש לי בעיה עם אפליקצית לוח השנה שמובנית במכשירי סמסונג.
יש לי אירועים (בעיקר חגים) אשר אני לא רואה אותם במכשיר הטלפון, אבל אני כן רואה אותם כאשר אני מתחבר ל-google calendar. ניסיתי להתקין גם את האפליקציה של גוגל עצמה וגם שם אני לא רואה את האירועים החסרים! כך שאני מניח שזה קשור איכשהו להגדרות של אותם אירועים ו/או של לוח השנה , אולם אני לא מצליח להבין מה.

מישהו יכול אולי לנסות לעזור לי לפתור את הבעיה?
תודה.
 

indior

New member
בדוק מה הגדרות

הסינכרון במכשיר שלך
אם שם לא מופיע V על חגים לא תראה אותם בנייד
 

ספוקי

New member
אבל החגים הם אירועים בתוך לוח השנה הכללי שלי

אין לי לוח שנה של "חגים" , אלא הכל מופיע תחת אותו לוח שנה הראשי של חשבון ה-google שלי.
תראה בתמונה שהאירועים מופיעים בצבע כחול, שזה הצבע של הלוח שנה הראשי. אירועים אחרים באותו לוח שנה כן מופיעים ביומן שבטלפון.

 

indior

New member
זה במחשב שלך

בנייד אתה צריך להגדיר לו מה לעדכן , אצלי הוא מעדכן את החגים בארץ וארה"ב
 

ספוקי

New member
אין לי בהגדרות במכשיר לוח שנה של חגים

כי זה לא מוגדר כלוח שנה נפרד.
יש לי לוחות שנה נפרדים: למשל לוח אירועים של העבודה שמשותף עם שאר העובדים. לוח שנה של אירועים לילדים שמשותף עם אישתי.... כל אחד מאלו מגודר כלוח שנה נפרד (יש לו צבע אחר).
החגים מוגדרים כחלק מהלוח שנה שלי. כאשר אני נכנס אליהם דרך המחשב אני רואה שהם חלק מהלוח שנה של Ben. הם לא נקראים "חגים" או משהו בסגנון.
 

indior

New member
יש לך בהגדרות

דברים לסינכרון , תפתח את זה ותראה שתוכל להוסיף
 

BobboVilla

New member
אם הם חלק מהלוח שנה של Ben אז הם הוגדרו לא נכון

תחת "Other calendars" אפשר להוסיף Jewish Religious Holidays ו/או Israeli Holidays (אני לא זוכר איזה בדיוק), ואז זה עוד לוח שנה שמסתנכרן כמו שאר הלוחות שבחשבון.
 

ספוקי

New member
פיתרון ביניים - אבל מאוד מאוד עקום

כאשר אני נכנס (דרך המחשב) לאירוע מסויים, מוריד את ה-notification ברירת מחדל (יום אחד) ואז שומר את האירוע - הוא מייד מופיע לי בטלפון. אבל אם אני רק נכנס לאירוע ועושה שמירה, בלי למחוק את ההתראה - הוא לא. מסומן בתמונה בריבוע אדום.
כרגע אני עובר דרך המחשב על כל אחד מהאירועים (חגים ומועדים), מסיר את ההתראה (שבמילא אני לא רוצה שיזכיר לי ב-23:30 בלילה שמחר ראש השנה...) ואז זה מופיע לי בטלפון.
מאוד עקום, לא פותר לי את השאלה מדוע זה קורה בכלל, הרבה עבודה - אבל לפחות זה משהו.

 

amitp

New member
איך הוספת את החגים ללוח השנה שלך?

ההשערה שלי היא שכשהם הוספו, היתה תקלה מסויימת עם הסינכרון שלהם והמערכת לא "הבינה" שהם לא הסתנכרנו. כשאתה מבצע שינוי מסויים בהם הם מסתנכרנים עקב השינוי וכך מגיעים לטלפון (לדעתי כל שינוי יגרום לסינכרון, לא רק שינוי הגדרות ההתראה - בדוק את זה). אם אני צודק יתכן ותוכל לסנכרן את כולם במכה אחת על ידי עידכון גלובלי לכולם. מה שכן, בלי שום קשר אני חושב שעדיף לעבוד עם לוח שנה נפרד לחגים.
&nbsp
נ.ב. - אתה כמובן מציג אירועים מסוג "all day" בנייד, נכון?
 

ספוקי

New member
הוספת חגים ועידכון גלובלי

הוספת חגים: כאשר עברתי מאייפון לאנדרואיד הצטערתי לגלות כי אין בנמצא לוח שנה שמציג חגים ואירועים בישראל כפי שאני רוצה. כן, היו לוחות שנה בגוגל עם חגים יהודיים, אבל לרוב לא צויינו שם ימי מועד ישראלים (יום הזיכרון, יום השואה, יום הזיכרון ליצחק רבין וכד'...). בנוסף, גם אם היו אפליקציות צד ג' - אף אחד מהן לא ייבאה את האירועים הללו לתוך לוח השנה של גוגל. זאת בניגוד לאפליקציה שהשתמשתי בה על ה-iOS שכן ידעה לעשות זאת. לכן, בסופו של דבר השתמשתי באייפון על מנת לייצא את כל אותם חגים ומועדים לקובץ ש-google calendar יודע לקרוא אותו ומיזגתי אותו לתוך הלוח שנה שלי.

עידכון גלובלי: עכשיו, בהמשך לשרשור הזה, יצרתי לוח שנה חדש שקראתי לו "מועדי ישראל" ואני מעדכן אירוע-אירוע על מנת להעביר אותו ללוח שנה החדש. אני אשמח לדעת איך אפשר לעשות זאת במכה אחת עבור כל אותם אירועים, כי לא הצלחתי למצוא דרך כזו. אם זה עוזר, בכל האירועים הללו יש description שנקרא "לוח מועדי ישראל". אני יכול למצוא את כל האירועים הללו ע"י חיפוש בחלק העליון (בדפדפן במחשב), אבל עדיין צריך לפתוח אחד-אחד בשביל לעדכן. האם יש דרך קלה יותר ומהירה יותר למצוא את כל האירועים שבתיאור שלהם מופיע X ולהעביר אותם ללוח שנה Y (ובאותה הזדמנות למחוק את ה-notification אם מוגדר כזה)?

ולענות על השאלה שלך בנ.ב, אז כמובן שכן. הרי ברגע שעשיתי איזשהו שינוי באירוע במחשב הוא מיד הופיע לי בטלפון הנייד.
 

G Gabi

Member
יש לוח שמציג תאריכים גם 'ימים לאומיים'

Calendar ID: [email protected]
הלוח כולל תאריך עברי, חגים יהודיים, ימים לאומיים (יום השואה, העצמאות, הזכרון, ירושלים ואולי ימים נוספים. תאריך רצח יצחק רבין, בין אם העברי ובין אם הלועזי, מהידוע לי, אינו מעוגן בחקיקה [אולי מופיע בחוזרים של משרד החינוך, לוח האירועים של הכנסת וכד'] וזאת בניגוד לימים שהזכרתי לעיל)
 
למעלה