אז כן או לא מסוכן?

אז כן או לא מסוכן?

כותבת דפנה טחובר, בפייסבוק.
למה רק סרטן? ולמה רק סכנה לילדים? ישנם כבר לפחות 17 מחקרים איכותיים המוכיחים (לא אולי מוכיחים) כי הוויפיי פוגע במערכות שונות בגוף ויוצר פגיעות ב-DNA, פגיעות קוגניטיביות, פגיעות בלב, בפריון (ובייחוד אצל מתבגרים) ועוד. והמצב בשטח מעיד על-כך גם-כן. בבג"צ הוכחנו כי ב- 6 בתי-ספר שבדקנו ישנם לפחות 200 ילדים חולים - כאבי ראש, בחילות והקאות, בעיות קוגניטיביות, תשישות וכו'. בנוסף, 30% מהגברים בישראל הזרע שלהם לא פורה...מחקרים גם מראים כי לפחות 10% מהאוכלוסיה כבר סובלים מסימפטומים הקשורים לחשיפה זו, הידועים כי "רגישות לקרינה". טעות אחת די קריטית בכתבה - הם כותבים קרינה "רדיו-אקטיבית" כאשר המדובר בקרינה "אלקטרו-מגנטית"...המממ...הנה קישור למחקר מלפני חודש המוכיח פגיעות ב- DNA ופגיעות קוגניטיביות:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25749756
 

BobboVilla

New member
ואני חשבתי שהתירגום של המילה "may" היא "עשוי", לא "הוכח"

The results indicated that, chronic low-intensity microwave exposure in the frequency range of 900 to 2450 MHz may cause hazardous effects on the brain.
&nbsp
ותסלחי לי, אבל בלי לראות את המחקר המלא אני לא מאמין להם. יש את ה-Bioinitiative report, שכביכול "מוכיח" את ההשפעה של קרינה על נזקים ביולוגיים, אבל כשקראתי מחקר אחד באקראי ראיתי שלמרות שלא הגיעו לתוצאות מובהקות, זה לא מנע מהחוקרים להגיע למסקנות שיש השפעה לקרינה סלולרית על הגוף. למשל כאן כתבתי על זה, אבל יש עוד כמה תגובות שלי באותו השירשור - http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?ForumId=117&MessageId=167732577 .
&nbsp
אם יש לך את המחקר המלא - מצוין. אם לא - אז תסלחי לי, אבל אני לא מקבל מסקנות בלי לקרוא את ההוכחות שעליהן הן כביכול מבוססות.
 

amitp

New member
צירפתי את המאמר המלא. לצערי אין לי כל כך זמן להתעמק בו

כרגע (אני באוטובוס...). נשתדל בהמשך.
 

BobboVilla

New member
תודה. אני ניסיתי להבין - לא כל כך הצלחתי


אולי מחר אני אבין יותר.
 
לא מסוכן, תשתמשי כמה שאת רוצה.

כדי לא להיות ליד "קרינה" כזאת, צריך לחיות במערה, לא לצאת לעיר, לא ללכת
לעבודה ולא להיות ליד מקומות שיש בהם אנשים. בקיצור, צריך לחיות כמו האדם
הקדמון.

וכולנו יודעים שהאדם הקדמון לא חי יותר מגיל 30 למרות שהוא אכל הכל טבעי
ואורגני ובלי ריסוס ולמרות שלא היתה לידו שום קרינה.
 
למעלה