FOTA ו"עברית צרובה"

shayelk

New member
FOTA ו"עברית צרובה"

היי כולם,
אני לא כל כך מצליח להבין את הקטע שחנויות מוכרות מכשירים (במקרה שלי LG G3) בלי עדכוני FOTA ועם "עברית צרובה שיכולה להעלם"- מה זה אומר בעצם?
אם אני מבין נכון המכשיר אמור להגיע מהמפעל כשהוא יודע להתעדכן FOTA, לא?
אז אם אני עושה למכשיר כזה factory reset הוא אמור להתנהג כמו שצריך?
מישהו יכול להבהיר את המשמעות של זה בעצם?

תודה רבה!
 

BobboVilla

New member
כאן כתבתי הסבר יחסית מפורט לגבי העברית (והיעדרה) באנדרואיד

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=117&MessageId=178849712
&nbsp
לגבי מה יכול לגרום להיעדר עדכונים (ואתה צודק - כל מכשיר יוצא מהמפעל כשהו מסוגל להתעדכן לבד) יש כאן - http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=117&MessageId=178335498 .
&nbsp
בקצרה - למעט מכשיר אחד (מוטו G של מוטורולה בגירסא האמריקאית שלו), העברית נמצאת בכל מכשיר אנדרואיד מהשנתיים-שלוש (אולי יותר) האחרונות. כדי "למחוק" אותה צריך להשקיע הרבה זמן ומאמץ, וכמו שלא משתלם לחברות בינלאומיות להשקיע כדי לסדר עברית במכשירים, כך גם לא משתלם להן להשקיע זמן ומשאבים במחיקה שלה. מהות השינוי שסמסונג או LG העולמיות עושות מסתכם בעריכה של קובץ XML אחד, שמשפיע על היכולת של המשתמש הממוצע לבחור בשפת ממשק עברית דרך ההגדרות הרגילות. אפשר לעקוף את זה על ידי התקנת אפליקציה בשם More Locale 2 והענקת הרשאה מסוימת כדי שהיא תוכל לשנות את ההגדרה של שפת הממשק.
&nbsp
ה"בעיה" באיפוס להגדרות יצרן היא שאין אפשרות לבחור עברית מההגדרות, ואז אנשים טועים וחושבים שהם "מחקו את העברית" מהמכשיר.
&nbsp
אישית - לא הייתי קונה מכשיר מאף חנות שגובה עוד כסף על עידכונים רשמיים, או על "עברית שלא נמחקת" או שמסירה אחריות אם המשתמש עושה עידכונים רשמיים של מערכת ההפעלה. חשוב להדגיש - תוספת כסף עבור רכישה של מכשיר של היבואן הרשמי זה משהו אחר. למעשה צריך להסתכל על זה בתור הוזלה של מכשיר *שלא* נרכש מהיבואן הרשמי, במקום ייקור של מכשיר *שכן* נרכש מהיבואן הרשמי. אפשרות אחרת (שזה מה שעשיתי עם המכשיר הנוכחי שלי) היא לקנות ישירות מחו"ל, וכך אתה יכול להיות בטוח שאף חולירה לא נגע לך במכשיר לפניך ועשה "נזקים" כלשהם.
 

shayelk

New member
תודה רבה! (+בקשה להבהרה)

העברית שמדובר בה זה רק לגבי הממשק של המכשיר, או גם לגבי כתיבת/קריאת תוכן בעברית?
אם אני משתמש בממשק באנגלית ומתקין מקלדת עברית אני אוכל לקבל ולשלוח הודעות בעיברית, לגלוש באתרים בעברית וכו' גם בלי הmore local 2?
 

BobboVilla

New member
פונטים בעברית יש כבר מאנדרואיד 2.2

וסידור של טקסטים משולבים של עברית ומספרים יש כבר מאנדרואיד 4.0. הבעיה היחידה שיכולה להיות היא שתצטרך לשים סוגריים הפוך, כלומר ללחוץ על הכפתור של ( כדי לקבל ) ולהיפך
.
 

סטלוס2

New member
מור לוקאל כבר לא תמיד עובד (לוליפופ?)

אבל יש דיווחים על אפליקציה אחרת שכן עוזרת להחזיר את העברית בלוליפופ- חפשו mobilebd
&nbsp
לא ניסיתי בעצמי
 

G Gabi

Member
לפני יומיים-שלושה עבד מצוין על Z2 עם 5.0.2 עם רום 'בריטי'

 
למעלה