ניצול אופטימלי של הסוללה בנקסוס 5

ניצול אופטימלי של הסוללה בנקסוס 5

האם יש דרך לשפר את ניצול הסוללה? האם יש עצות מועילות בעניין הזה? למשל: אפליקציה מומלצת שעוזרת בעניין הזה?
האם כשאני יוצא מאפליקציות הן ממשיכות לצרוך סוללה? האפליקציה נשארת ברשימת האפליקציות בהן השתמשתי (כשלוחצים על הריבוע בצד שמאל רואים את כל האפליקציות בהן השתמשתי ושם אפשר "למחוק" אותן ע"י הסטה לימין) מה המשמעות של המחיקה הזאת? כלומר האם כל זמן שאפליקציה שם היא צורכת סוללה?

תודה
 

BobboVilla

New member
אפליקציות שכתובות טוב נעצרות ברגע שאתה יוצא מהן

וצריך לסגור אפליקציות רק אם הן צורכות סוללה לאחר שיצאת מהן. אם יש לך רוט ו-Xposed אז יש אפליקציה בשם Greenify שמאפשרת לך לסגור אוטומטית אפליקציות "סוררות" (על פי הצהרה יוצר האפליקציה אז אפשר גם בלי רוט, אבל אני לא יודע עד כמה זה טוב).
&nbsp
בגדול, כאשר האפליקציה "סתם" נמצאת בזיכרון, אז בפעם הבאה שתפעיל אותה מערכת ההפעלה תיקח אותה מה-RAM, שהוא הזיכרון הכי מהיר של המכשיר, במקום לטעון אותה מהאיחסון, שהוא הזיכרון הכי איטי של המכשיר (למעט כרטיסי זיכרון חיצוניים, אבל זה לא רלוונטי לנקסוס). זה מתבטא בפחות מאמץ של המכשיר, ולכן גם בחיסכון בסוללה.
&nbsp
בנוסף, כדאי לסגור חיבורים שלא רלוונטיים. למשל לכבות את ה-WiFi כאשר לא מחוברים לרשת אלחוטית, כולל חיפוש אוטומטי מבוסס מיקום. יש את שירותי המיקום של גוגל שכדאי לבטל אם לא משתמשים במשהו שמסתמך עליהם (כמו למשל Android Device Manager או כל מיני נתוני מידע מבוסס מיקום מ-Google Now). כדאי להוריד את הבהירות לרמה הנמוכה ביותר שעדיין נוחה לך (אני משתמש ב-Lux, שזו אפליקציה שמחליפה את הבהירות האוטומטית, וניתן לעשות התאמות למנגנון האוטומטי).
 

blzvi

Active member
מה שמשפיע

שרותי מיקום להגדיר מכשיר בלבד ,
לבטל שימוש ב google now
להוריד את הבהירות של המסך .
זה פחות או יותר,רשימת התוכנות לא עובדת ברקע .אין סיבה למחוק.
סוללה אמורה להספיק מהבוקר עד הערב .
אם אתה טיפוס עצבן שהאצבע שלו כל הזמן מזפזפת ,זה אולי יספיק ל 4 שעות.
אז משתמשים בתבונה ,כל אימת שיש לך אפשרות טעינה (ברכב למשל) תעשה זאת.
 
למעלה