תזכירו לי בבקשה, האם במוטו-ג׳י יש גרסת אנדרואיד ״נקיה״

noa_f

New member
תזכירו לי בבקשה, האם במוטו-ג׳י יש גרסת אנדרואיד ״נקיה״

כמו בנקסוסים והאם הוא מקבל עדכוני מערכת הפעלה כמו הנקסוסים?
 

se7en77

New member
נקייה ולפעמים יותר טובה מנקסוסים ( HELLO MOTO ).

לגבי עדכונים , אין חוקיות .
 

noa_f

New member
האם הם קיבלו את העדכון האחרון?

בוא נאמר שלבינתיים מספיק שתהיה מערכת הפעלה עדכנית ואח״כ נראה הלאה. (נראה לי טירוף לקנות שוב מכשיר עם מערכת הפעלה מיושנת יחסית לזמן הקניה).
 

noa_f

New member
אני חושבת שה-LTE. אין טעם לקנות את הישן יותר

 

se7en77

New member
גם בישן היה LTE

יש 2013 / 2013 עם LTE וכרטיס זכרון ויש 2014 ( יש כמה תתי דגמים אבל בעקרון אותו הדגם ).
 

amitp

New member
אני לא חושב שמה שמשנה

זה האם הם מריצים את מה שנחשב "עדכני" היום מבחינת מספר גירסה, אלא מה היכולות של המערכת שהם מריצים כרגע (זה לא שתלכי כל חצי שעה להסתכל על מספר הגרסה ואם לא יופיע 5 משהו זה יפריע לך אם המכשיר יעשה את מה שהוא צריך לעשות כמו שצריך).
בואי נגיד לרגע שהמוטו הנוכחי מריץ מערכת הפעלה שעובדת טוב יותר מהאייפון הנוכחי (תיאורטית לגמרי, מכיוון שלא רק שברור לי שלא תסכימי איתי אלא גם מכיוון שאין לי מושג בכלל מה המוטו הנוכחי מריץ
), אז זה נורא יפריע לך שקוראים לה 4.4 ולא 5 (שאין בה עידכונים משמעותיים עבורו)?
&nbsp
הONE שלי היום מריץ 4.4 (ורייאנט של Cyanogen) ועובד איתו _הרבה_ יותר טוב, נוח, זורם ויעיל (וגם נראה הרבה יותר יפה, משמעותית) מהנקסוס שלי שמריץ 5.0.1 (או 5.1, אני כבר לא זוכר). אז מה? זה אנדרואיד, שינויים במערכת ההפעלה לא מגיעים כאן רק בצורה של שינוי במספר הגירסה ה"גוגלי".
&nbsp
תובנות טכניות לגופו של MOTO אין לי, לצערי.
 

se7en77

New member
זה די ברור כי העידכונים הנקיים קיבלו גירסא עם דליפת זכרון.

עידכוני המפתחים והיצרנים האחרים כבר יודעים לטפל בבעיה הזאת .
 

em28

Well-known member
מי שהכי נפגעו מדליפת הזכרון הם המוטו G והנקסוס 4

לא מעדכן כד שיתברר למעלה מכל ספק שאין דליפת זכרון ב-5.1.
 

amitp

New member
גם בלי קשר.

לדעתי אין בשורות מיוחדות ב5 (וגם בעידכונים החדשים של אפל, דרך אגב).
 

noa_f

New member
אני מסתכלת על זה אחרת.

לא ״מה יותר טוב״ אלא: איפה יש את עדכוני האבטחה האחרונים, איזו גרסה תתמוך באפליקציות לאורך זמן וכו׳.
וכשהמערכת לא מקבלת עדכונים - אין את הדברים הללו.
&nbsp
זה בלתי נתפס בעיני לקנות מכשיר חדש עם מערכת הפעלה ישנה, כי אין חדשה.
זה כמו לקנות היום מכונית חדשה ללא ABS או כריות אויר או חגורות בטיחות או, אתה יודע מה, עם כונן סידי וללא חיבור בלוטות׳ לסטריאו שלה
או כמו לקנות מחשב שמערכת ההפעלה שלו לא תומכת ב-64 ביט.
 

amitp

New member
שוב -

שימי לב לדוגמאות שלך עצמך - מה שמפריע לך הוא לו "המודל המספרי" אלא קיום תכונות כגון ABS, כריות אוויר או כונן CD. זה פחות יעניין אותך מתי בפעם האחרונה פורד שינו את עיצוב הפוקוס (כיוון שעיצוב הרכב לא משתנה באופן דרסטי בכל שנת מודל) אלא תסתכלי על הרכב עצמו ומה יש בו.
&nbsp
אותו דבר בדיוק בקשר לסלולארים - מה אכפת לי מה מספר הגירסה אם היא תומכת בABS, כריות אוויר וכונן CD??
&nbsp
מה שכן עשוי להיות חשוב הוא מדיניות העידכונים הכללית של היצרן, אבל הרבה פחות חשוב לי איזו גירסה יש על המכשיר היום (מבחינה מספרית). סתם לצורך ההבהרה - יצרנים יכולים לשלב עידכוני אבטחה במכשירים מבלי לעדכן בכלל את מספר גרסת ה"אנדרואיד" שהם מריצים. והרי ברור שאין דין נקסוס 4 שמריץ 4.4 למכשיר אחר שמריץ CM מבוסס 4.4 למכשיר שמריץ את גרסת סמסונג ל4.4.
&nbsp
דרך אגב, לדוגמא, על המק אני משתמש במבריקס, ונמנע באופן מכוון מלעדכן ליוסמיטי - המבריקס עושה את מה שאני צריך וכוללת פחות בעיות מיוסמיטי על שלל הבאגים שבה. טרם מצאתי סיבה טובה לעדכן (משהו שאקבל ביוסמיטי ואין לי היום במבריקס, ואת זה יש לי היום, זמין, בלי להפוך סדרי עולם).
 

noa_f

New member
כן ולא

אתה יכול לבחור לא לעדכן. אבל העדכון לא נשלל ממך מסיבות של חוסר רצון להשקיע במכשירים קיימים, שאין שום מגבלה חומרתית לעדכן אותם.
הסיבה היא מסחרית בלבד ולעתים היא אפילו לא גורפת לכל בעלי אותו המכשיר...

אני שוב חוזרת לאותה הדוגמא של המכשיר הישן שלי - פשוט כי היא באמת עצבנה אותי ברמות על - האקספריה מיני (מכשיר פרמיום-מיני. לא היה נפוץ בארץ).
כאשר קניתי אותו, כבר היתה אנדרואיד 4 מזה זמן מה וכבר נאמר שהמכשיר הנ״ל התחיל לקבל עדכונים (כלומר: אין מגבלה חומרתית). אבל העדכון הזה מעולם לא הגיע למכשיר הספציפי שלי, כי הספקית הבריטית ששינתה את הגרסה לעצמה לא רצתה להשקיע בזה כנראה.
אז על המכשיר שלי למשל, לא יכולתי להתקין את דפדפן כרום, שטוב מדפדפן אנדרואיד 2 אלפי מונים. וזו דוגמא לשיפור שבהחלט נמנע ממני.
קניתי מכשיר מתוך ידיעה שהוא לא אמור להשאר מאחור - אבל מי שמכר לי אותו, שיקר לי בעצם.

לו הייתי מקבלת עדכון למכשיר, יכולתי לבחור - כמו שאתה עושה עם המק, או כמו שעושים היום בעלי אייפון 4S - האם כדאי לי להתקין אותו, האם הבעיות פחותות מאשר הפיצ׳רים החדשים או להפך, וכו׳.
כיוון שמישהו אחר החליט בשבילי, אחרי שהציג לי מצג שווא, אני מעוצבנת.
ויקח עוד הרבההה זמן עד שאקנה מכשיר נוסף של סוני, למרות שהם היו היצרן המועדף עלי בזמנו. אני פשוט לא מאמינה להם יותר. אני נפגעתי ממדיניות ה״קחו מערכת הפעלה בחינם וגם רשות לחרבן על הלקוחות שלכם, כי גם אנחנו מזיינים אותם״ של גוגל ולכן זה מה שחשוב לי לקנייה עתידית.
וכן, גם לא להשקיע יותר מדי כסף. אתם רוצים לקבל את כל האינפורמציה שלי? לפחות לא תרוויחו ממני יותר מדי. ילד אחד קיבל מכשיר שגוגל סיבסדה על חשבונה, ילד אחר קיבל סיני זול ששולח את המידע קודם כל לסין ומחובר לחשבון גוגל פיקטיבי ולא משלם על אף אפליקציה.
 
למעלה