סמסונג גלקסי

shlox

New member
יש אפשרות, לא באפליקציה

מדובר בהתקנה "עמוקה" יותר, שדורשת התקנה של רום מבושל עם תמיכה בכך או לכל הפחות Flashing של התכונה דרך ממשק הריקברי. וכשאני חושב על זה, אז בכל זאת צריך רום מבושל.
 

shlox

New member
מתקינים רום מבושל

מדובר בהליך שודרש לימוד מסוים קודם, ועלול לבטל את האחריות. היתרון הוא שתקבלי, בדרך כלל, גרסת תוכנה טובה בהרבה מזו הקיימת. אם תרצי מידע מפורט, הכנסי לפורום הרלוונטי ב-iAndroid.co.il, יש שם שפע של מידע.
 

ronengeles

New member
לא חייבים להתקין גרסאות חדשות

אפשר להקליט, אבל רק כשמדברים דרך הספיקר (בשיחה רגילה או עם אוזניות זה יקליט רק אותך ולא את הצד השני). יש כל מיני אפליקציות. אני משתמש ב AutoCallRecorder
 

YosMan1

New member
אפשר להקליט מה הבעיה

TOTAL RECALL להוריד ולהקליט כמה שרוצים בלי ספיקר ישר מהטלפון. אפשר להגדיר מספרים קבועים שיוקלטו, אנשים קבועים שיוקלטו. המון אפשרוית רק עולה 10 דולר, למי שמספיק חשוב יש פתרון
 

shlox

New member
לדעתי לא יעבוד בגלקסי S

זה מה שכתוב בדף האפליקציה: Devices that have had users confirm two side call recording are (but not limited to) - Acer Liquid 100 - Droid Eris - Droid Incredible (may require speakerphone) - G1 - General Mobile DSTL1 - HTC Evo - HTC Dream - HTC Hero - HTC Legend - HTC Magic - HTC Tattoo - HTC Wildfire - LG540 (reported on OS 1.6) - LG GW620 (reported on OS 1.6) - LG Optimus One (reported on OS 2.2) - Motorola Charm - MyTouch - Samsung Vibrant (partially confirmed, please test first!) - Sony Ericsson Xperia X10 / X10 Mini / X8 / other Sony Ericsson Android devices as well כמו שאפשר לראות, גלקסי לא ברשימה. ידוע שסמסונג הקשו על העניין במכשיר הזה, משום מה. ערוץ הסאונד בשיחות מנותב אחרת מהרגיל ורוב התוכנות לא מסוגלות להקליט ללא ספיקר.
 

רענן 25

New member
Samsung vibrant

עד כמה שידוע לי מכשיר זה הוא הגלקסי S . זה השם שנקבע לו בארהב אבל המכשיר זהה. גילוי נאות- ייתכן ואני טועה....
 
אתה טועה ומטעה!

Total Recall לאנדרואיד אינה מאפשרת הקלטה דו צדדית וזאת מכיוון שיש צורך בעריכה של הקרנל ו/או הרום והאפליקציה אינה יכולה לבצע זאת. הם אפילו רושמים זאת במפורש במרקט:
The ability to record both sides of the call is not possible on all Android devices. Some devices will only record the caller audio at very low levels (from the mic), others will record both sides of the call perfectly, while others simply will not record. This has nothing to do with the Total Recall Call Recorder and with your specific device​
 

voguemaster

New member
זה עובד אבל לא טוב

זה לא מקליט את הצד השני כמו שצריך בלי ספיקר. האפליקציה כן עובדת, אבל זה לא משנה כי את הפונק' שאנחנו רוצים אין. הצד השני מוקלט ע"י המיקרופון כך שכדי לקבל איכות טובה צריך להפעיל את ה-SPEAKER. אלו החיים...
 

רענן 25

New member
שירות הקלטת שיחות דרך ספק האינטרנט

במחיר ממש זעום אפשר לקבל את שירות ההקלטה דרך ספק האינטרנט. בפלאפון פשוט מחייגים *90 לפני המספר. אם נרשמים כמנוי לשירות, גם נשמרות כל ההקלטות ואפילו נשלחות במייל. מניחה שהשירות קיים בכל החברות.
 

רענן 25

New member
קצת טריקי

מה שאפשר לעשות זה לומר משהו כמו: תכף אחזור אליך.... ואז לחייג בעצמך. אפשרות נוספת היא להוסיף את כוכבית 90 בשיחת וועידה מתוך השיחה עצמה. אפשרות שלישית: להתקשר לשירות ולבקש פרטים נוספים. יש להם מרכז שירות לא רע בכלל. תבדוק בשירותי הספק שלך. אפשר להשתמש בשירות גם כמכשיר הקלטה לכל דבר, בלי קשר לשיחת טלפון. ההבדל בינו לבין פונקציות ההקלטה הרגילות הוא בעבודה שההקלטה נשמרת עבורך ברשת ואינה על המכשיר עצמו, אלא אם כן הורדת אותה למכשיר משם. אני לא ממש משתמשת הרבה, אבל זה נחמד לדעת שתמיד יש לי את האפשרות.
 
למעלה