הי...מה לדעתכם

Zack DA

New member
משדרים משהו לא נכון,

חוסר רצון להמשך או חוסר התלהבות.
 

Zack DA

New member
התלהבות מהקשר עצמו,

זה מוסיף המון. בעיקר בהתחלה.
 

linu2

New member
התלהבות בהתחלה

תמיד יש צד אחד שרוצה יותר, מפגין יותר, מתלהב יותר. לפעמים, כשיש התלהבות, היא מורידה את ההתלהבות מהצד השני. זה הופך את הצד השני למעט פאסיבי. חלק מהסיבות לכך שזה קורה הן בגלל שמרגישים שהכיבוש נעשה ואז ההתרגשות פוחתת ואין מתח. צריך ללמוד להיות מאופקים בהתחלה. לא עד כדי רמת של צינון הצנון, אבל להיות בשליטה ולא להתרפס יותר מידי. איזון. זו המילה.
 

BlackUnicorn

New member
אל תכלילי

לא תמיד זה ככה. אצלנו למשל שנינו רצינו באותה מידה, וגם הראנו את זה. אז כן, ההתחלה הייתה מאוד אינטנסיבית, והיא עדיין כזו עד עצם היום הזה. צריך פשוט לדעת "לקרוא" את הצד השני ולהתנהג באופן שיתאים לשני הצדדים ולא רק לאחד.
 

BlackUnicorn

New member
כן אבל גם כתבת

"תמיד יש צד אחד שרוצה יותר, מפגין יותר, מתלהב יותר." אז את די סותרת את עצמך בעניין הזה... ועל זה דיברתי - לא תמיד אחד רוצה יותר ומתלהב יותר, לפעמים שני הצדדים מתלהבים באותה מידה.
 

linu2

New member
יש נקודה בין המשפט הראשון לשני

התמיד שייך למשפט הראשון. הלפעמים שייך למשפט השני. תמיד, אבל תמיד, יש אחד שאוהב יותר ורוצה יותר. זה אמנם משהו שלא ניתן למדוד אותו בכמויות אך רואים אותו מעל פני השטח. זה מה שאני מאמינה בו ואני לא מתכוונת להתווכח על זה.
 

BlackUnicorn

New member
אני מאמינה שאת טועה, מנסיון אישי

ואני חושבת שהזוגות שמחזיקים במשך התקופות הארוכות ביותר - הם אלה שבין הרגשות שלהם אין פער. אבל בכל מקרה ביקשת שלא נתווכח אז נעזוב את זה.
 
אני לגמרי מסכימה אתך

לא רק שלא תמיד אפשר לזהות אחד שאוהב יותר - אלא גם אין לדעתי שום קנה מידה לקבוע מי אוהב/מתלהב יותר.
 
אמממ...

לדעתי.. אני ומישהי שאני יוצא איתה כבר חודש.. אמרנו לעצמנו שאנחנו לא נתקדם מהר כול כך.. שניקח הכול לאט.. נכיר אחד תשני לאט לאט ואחרי זה אם הכול מסתדר נהיה ביחד.. ולא נעשה תטעות שנהיה חברים אחרי יום יומים.. נתחיל לשכב אחרי שבוע.. וכבר אחרי חודש ניפרד אחד מהשני.. לדעתי הטעות הכי גדולה שבני זוג עושים בהתחלה זה שהם מבינים תפרנטנר או את הפרנטנרית מהר.. כי הם רק חושבים ואז הם עושים הכול ומהר כאילו אין זמן.. וזה לא נכון.. כי יש את כול הזמן שבעולם.. לדעתי בשביל קשר ארוך ומצליח.. את ההתחלה צריך לקחת לאט.. :) המשך לילה סקסי לכולם.. :)
 
גם אני חושב כך

וזה קורה מתי שיש הרבה הבנה וזרימה בינהם....קשר שמתחיל מהר נגמר גם מהר!שיהיה לכולנו רק טוב והמון הצלחות בחיים...
 
הכי לא נכון בעולם

אין חוקיות בעניין הזה. לדעתי, זוג שקובע את הקצב של הקשר ו/או מאט אותו זהו זוג שחסרה לו ההתלהבות. לא מאמינה שיש לו בהכרח סיכוי טוב יותר לשרוד לאורך זמן. "בואי נכיר לאט לאט, בואי ניפגש קודם בבתי קפה..." - האהבה בוערת כמו סמרטוט רטוב. זוג שמתקדם מהר הוא פשוט זוג נסער, וההתקדמות המהירה שלו אינה מנבאת בהכרח סיום מהיר. לפעמים, האנשים פשוט קולטים שזה "זה".
 

יפשושית

New member
גם כשקולטים שזה "זה"

עדיף לקחת את העיניינים בידיים..... כשזורמים עם כל העיניינים ומריצים את הכל ההתאהבות מספיקה לדעוך ליפני שמגיעה האהבה עצמה ואז הקשר דועך לחלוטין.... כל הכיף של ההתחלה זה המתח והציפיה: לנשיקה הראשונה, החירמון הראשון, הפעם הראשונה, ה"אני אוהב/ת אותך הראשון!!! וואוו!!! הרי זה כל הכיף!!! וככל שמושכים את זה יותר(בפרופורציות הנכונות ובקצב המתאים לכל זוג בהתאמה) הכיף נמשך יותר.... בכל אופן אני לא חושבת ששום דרך מנבאת את אורך הקשר העתידי, עם החבר הקודם שלי הייתי המון זמן והכל רץ ממש מהר ועם החבר הנוכחי אני מנסה לקחת את הדברים יותר באיזי והכל מתקדם מצוין...... אין טעם לנתח דברים כאלה! הרי מה שמחזיק זוג ביחד קצת יותר עמוק מהפעמים הראשונות......
 

יפשושית

New member
המשך.....

אני מתכוונת שברגע שנגמרת ההתחלה ומתחיל הקשר עצמו שם נבחן הזוג! אם יש באמת משהוא אמיתי מעבר למשיכה גופנית ואהבה שטחית הקשר יצלח... במידה ולא הוא ייגמר כמו שהוא התחיל......... אורך ההתחלה לא קובע את אורך הקשר........
 
למעלה