האושר הפנימי נמצא בך...

האושר הפנימי נמצא בך...

כמה פעמים החברות שלי אמרו לי שהאושר הפנימי שלי צריך להיות מתוך הלב שלי, מתוך הגוף שלי ורק אח"כ מצטרפים עליו שאר החוויות בחיים והאושר עם חברים וחברות ובני זוג...וכמובן משפחה. כתבתי לך שהחזרת לחיי אור אחרי הרבה זמן שהיתי בחושך וכשהלכת זרקת אותי לחושך, אתה יודע מה רק עכשיו אני מבינה? שאומנם היתי תקופה גדולה בחושך לפניך, אבל זה רק היה תקופה, אומנם עברת איתי תקופה קשה בחיים והרמת אותי חיזקת ועודדת אבל את כ-ל הדברים הקשים יותר בחיי בין אם זה "הצטרפותי" למשפחת השכול, בין אם זה ההתגלגלות שלי בצבא ובין אם זה חייל מהיחידה שנהרג - את כל אלה עברתי לבד!!! ורק עכשיו אני קולטת שכמה שחשבתי שאני חלשה אני לא. היום הלוחמת שבי חזרה לעצמה...היום סוף סוף הבנתי שאומנם זה קשה, קשה מאוד ולפעמים לקח לי שנתיים שלמים להתגבר על משהו ולחזור לעצמי אבל עשיתי את זה כי אני רציתי לעזור לעצמי אז נתתי לאחרים לעזור. כל הזמן הזה עד עכשיו לא רציתי לעזור לעצמי להתגבר עליך ולכן עזרה של אף אחד אחר לא עזרה, רק נחמה במקצת... היום אני מבינה שאת האושר הפנימי שלי אני מחזירה אלי כי הוא היה שם עוד הרבה לפניך, פשוט יש תקופות בחיים. ויותר מיזה אני אמרתי שהכנסת אור לחיים שלי והרמת אותי מתקופה קשה, אז זה נכון, אבל זאת לא היתה התקופה הכי קשה בחיי עד כה, והמקום ששלחת אותי אליו אחרי שהלכת הוא הרבה יותר נמוך מיזה שהיתי בו לפני שהכרתי אותך, כל כך פגעת והרסת אותי! לכן היום אני מבינה שהאושר שלי אכן קיים, אני רק צריכה לתת לו לפרוץ החוצה בידיוק כמו שהיה ביום שבת וראשון וכן גם היום, 4 ימים שלא בכיתי עליך, 3 ימים שבקושי חשבתי עליך יחסית לשאר הימים, 4 ימים שצחקתי סוף סוף, הרגשתי שאני חיה סוף סוף, מאושרת נהנהת, רוקדת מתפרקת! כי האושר שלי נמצא אצלי ואני לא אתן לאף אחד לקחת אותו ממני, וגם לא לך... החזרת לי אושר ל4 חודשים ואח"כ לקחת אותו לחודשיים ואני לא אתן יותר, לקחת לי את הלב והאושר ולי כבר נשבר! הלב שלי חזר אלי אהובי, הוא כבר לא שייך לך! האושר שלי לאט לאט חוזר אל עצמו... אני יודעת שיהיו עוד מורדות ועליות בדרך אבל כל פעם שתהיה מורדה אני אזכיר לעצמי שאני צריכה לקום לאט לאט, להרים תראש, לצעוד זקוף, להנות מהחיים לצחוק לרקוד, לאהוב את החברים שלי, המשפחה שלי כי חיים פעם אחת! ואני לא רוצה לבזבז את כל החיים שלי בהתגברות עליך... אני רוצה לחיות ולהנות, ולא שהחיים יחלפו על פני בעצב כל הזמן זאת ההחלטה שעשיתי הימים האלה,ושלא תבין לא נכון, זה החלטה קשה, לא קלה, אבל הגיע הזמן להפרד ממך לגמרי אהובי, לתת לחופש שלי לצאת לחירות שלי לחזור ואני אתן! אני אתן אני אוהב שוב אני אצחק אני אהנה אני אהיה מאושרת אני אטוס אראה עולם אכיר אנשים חדשים אתן מה שאני יכולה לתת ואני אחזור לחיות ולהיות מאושרת - בלעדיך!!! כי כמו שכבר אמרתי ואמרו לי, האושר הוא שלך ואף אחד אחר לא יכול לגזול אותו ממך. הלב שלי חזר אלי, ואני לא אתן לו לברוח שוב אני אוהבת, ועם זאת ממשיכה הלאה ומתגברת שלב שלב היום אני חזקה! הלוחמת שבי חזרה לעצמה לא רוצה ליפול שנית " הדרך ארוכה ומפותלת, אני נופל וקם נופל וקם כמה ארוכה היא הדרך... אני נופל וקם בראש מ-ו-ר-ם!"
 
טל יקרה שלי...../images/Emo23.gif

שולחת לך היישר מעומק ליבי חיבוקים ונשיקות. גאה בך על מה שאת ועל מי שאת. אוהבת אותך עד אין סוף... ומתגעגעת. מי ייתן ותמשיכי לחשוב חיובי כל חייך. מי ייתן ותהיי מאושרת, אוהבת, וצוחקת. שלך תמיד, דנה.
 
../images/Emo140.gif בהצלחה בהמשך הדרך...

כי היא באמת לא תהיה פשוטה וכמו שרשמת יהיו עליות ומורדות ואני מקווה שתסתכלי קדימה ולא תחזרי אחורה... מתוקה, שיהיה לך המון המון בהצלחה ואני מאוד מקווה שבאמת תחזרי לחיות את חייך כמו שצריך כי את בדרך הנכונה!!!
 
אהבתי

במיוחד בשבילך: מנסה לראות את הדברים הטובים מנסה לראות את האורות הקטנים בתוך החושך הגדול מחפש לי דרך מנסה לראות את הדברים הטובים לחשוב שהים הוא תמיד כחול ואלוהים הוא תמיד הכי גדול בתוך החושך הגדול מפלס לי דרך מנסה לראות את הדברים הטובים מנסה לסנן מה שכתוב בעיתון ושמה שקראנו לרוב זה בכלל לא נכון בתוך החושך הגדול מצייר לי דרך מנסה לא לראות את הדברים הרעים מנסה לחשוב שבסוף יבוא שלום ושמה שחלמנו זה בכלל לא חלום בתוך החושך הגדול אני כורע ברך מחכה שיבוא האור הגדול מנסה לראות את הדברים הטובים מנסה לראות את האורות הקטנים בתוך החושך הגדול מחפש לי דרך מנסה לראות את הדברים הטובים אריק איינשטיין רוח.
 
את.. נותנת לו כוח שאין לו.

המסר של המכתב שלך ממש בסדר וכל הכבוד שיש לך את הנכונות ללמוד מהסיטואציה במקום ליפול לתוכה כמו שכל כך הרבה אנשים אוהבים לעשות. רק מה.. הערה קטנטונת.. הוא אף פעם לא הרים אותך, אף פעם לא נתן לך אושר, אף פעם לא לקח לך את האושר......... את כל זה את עשית לעצמך. קצת נשמע לי כאילו את כועסת עליו.. אז אולי תשחררי גם את זה, כי גם בתקופה שהיית הכי מאושרת איתו, זאת היית את שמאושרת, את במאה אחוז שלך, הוא סתם במקרה היה שם. את עוד עומדת להיות מאושרת עם הרבה אנשים, אבל אף פעם לא בגללם.
 

EYNATI

New member
לך

"התחלות הן תמיד גם סוף של תקופה עוברת שאיתך נשארת ... עוד שתיקה , עוד שקיעה שתישאר איתך..." תשמרי על כל היפה שנשמר בנפש ובצעדים קטנים ואיכותים תלכי לכיוון הזריחה ... הכתיבה שלך מדהימה ! ישר כוח וב ה צ ל ח ה !
 

s w e e t me

New member
וואי ממש ממש אהבתי את זה!!!

את כותבת מדהים!! ואני מזדהה ממש עם כל מה שכתבת !!! אף אחד לא יקח לנו את האושר!!!!
 

tuli88

New member
לא לתת לאף אחד לשבור אותנו

האושר שלי תלוי רק בי
 

donkish

New member
../images/Emo45.gifכל הכבוד.

בשביל לחוות חוזק, אנחנו צריכים להתמודד עם מצבים קשים. לדעתי התמודדת בצורה הכי טובה שיש. בהצלחה.
 
למעלה