מצטער שאני מתפרץ ככה.... :)

F a l k o r

New member
ניסיתי לעלית,

יש לי קשר לשם... אבל הם לא עושים דברים כאלו. חשבתי דווקא על המפעלים הקטנים יותר, ושוב- מקס ברנר הוא היחיד שעולה לי בראש, ששם יש יותר סיכוי שיבינו ללבי.... יותר ויותר מסתמנת האפשרות של יום כיף מדורג, שיכיל כמה וכמה מתנות בהקשרים שונים... מה דעתכם? לא מוגזם מדי?
 

GATINHA

New member
אני לא יודעת ../images/Emo4.gif

דווקא מקס ברנר נחשב "שוקולד עילית" כזה.. אם זה עוזר לך יש חנות/בית קפה באיזור התעשיה בהרצליה פיתוח (מול ה"ארומה" )
 

F a l k o r

New member
כן, אני יודע....

רציתי את המפעל עצמו.... אוף אני מחפש בגוגל ולא מוצא כלום! איפה המפעל הזה בכלל.... נכון שהוא שוקולד עילית, אבל הם עדיין לא בגודל של "עלית"(למרות שהם נרכשו על ידיהם לא מזמן, אז אין לי מושג מה הסטטוס היום). אשמח לכל פריט מידע בנושא!! ושוב, תודה רבה לכל חברי השרשור, ממש כיף לשמוע כ"כ הרבה רעיונות ודעות..
 

GATINHA

New member
תנסה להתקשר אליהם ודרכם לבדוק איפה

המפעל.. מה אתה צריך משם בעצם? אשמח אם תייעצו גם לי.. (בתחתית השרשור)
 

GATINHA

New member
התכוונתי לכתוב

מה אתה צריך משם בעצם? הרי גם בעלית וגם שם לא ממש יתנדבו לערוך סיור לאדם 1 (בעלית הם עורכים סיורים רק לקבוצות גדולות..)
 

F a l k o r

New member
התכוונתי

שאני יודע שעלית לא ישו סיור לשניים, אבל אולי הם בגלל שהם מפעל קטן כן יעשו..... ואני לא מוצא את הטלפון/כתובת בשום מקום!!!!
 

F a l k o r

New member
יצא לי ממש לא ברור

התכוונתי: אני יודע שב"עלית" לא יעשו סיור לזוג, ולכן חשבתי שאולי מקס ברנר שהם מפעל קטן ואינטימי יותר כן יסכימו למחווה כזו... אבל אין לי מושג איך משיגים טלפון או כתובת שלהם!!!
 
אישית...

אני חושבת שמה שיותר מיוחד מבין הרעיונות שלך הוא.. הכוכב על שמה.. אני יודעת שאני הייתי הכי מתרגשת מזה. ורעיון למשהו שפעם עשיתי.. לקחתי קופסא.. קניתי 3 נרות בצורת כוכב.. נר בצורת ירח ונר בצורת שמש.. ואז הכנסתי הכל לקופסא.. ועליה רשמתי... "קטפתי בשבילך את..." ואז פותחים את הקוסא ורואים שמש,ירח, וכוכבים.. לא רציני אבל נחמד.
 

fluppster

New member
איזה כיף לך.....

כלומר, גם לי כיף, כי גם אני והחבר שלי ביחד חצי שנה ואני אוהבת אותו כל כך, הוא בנאדם מדהים
. הוא אהבתי הראשונה, ואני כבר חולמת על היום שבו שנינו נסיים צבא (עוד יותר משנתיים, אני עוד לא התחלתי) ונתחתן.....
אבל הבעיה היא ששנינו תפרנים. הוא חייל, ולהורים שלו אין כסף לתת לו. אני אמנם לפני צבא, אבל הייתי חולה במשך כמה שבועות (מחלת הנשיקה), ולכן אני כבר חודש לא עובדת, ואין לי גרוש על הנשמה. אנחנו בקושי קונים מתנות זה לזו, ומשתדלים לכתוב כמה שיותר מכתבי אהבה במקום זה. שנינו מאוד מואשרים ומאוהבים, אבל קשה לי שלא לקנא בך ובאחרים שיכולים להרשות לעצמם לפנק ככה את החבר/ה שלהם. אפילו לא בילינו סופ"ש איפשהו! אני מאחלת לך שתמצא את המתנה המושלמת לחברתך, ובאמת נפלא לראות שיש גברים רומנטיים בעולם. בהצלחה! ואני אנצל הזדמנות זאת לשאלה- ואיך יכול לחגוג זוג עם תקציב מאוד מוגבל? כי יום חצי השנה שלנו עבר בלי חגיגות (אני החלמתי ממחלה והוא התחיל קורס בצבא), ואני בכל זאת רוצה לחגוג מתישהו בדרך מיוחדת ורומנטית. אני לא מתאפקת, וחייבת לשאול- נכון שאני מגזימה שזה מתסכל אותי כל כך? אני בחורה מאוד רומנטית, ואם יש דבר אחד שחסר במערכת היחסים שלנו- זה רומנטיקה. היא קיימת, אבל יותר במישור הרגשי, לא החומרי. אני מרגישה ממש חומרנית כשאני אומרת את זה, כי זה לא אמור לשנות לי. יש לנו אהבה גדולה ודי נדירה, וזה אמור להספיק. אני יודעת שאם היה לו כסף הוא היה מפנק אותי בכל דרך אפשרית, אבל זאת המציאות. מה אתם אומרים?
 

T i g r e s s

New member
יש מלא אפשרויות...

פיקניק בפארק קרוב, בים... לוקחים אוהל, צידה לדרך ונוסעים (אם אין
עולים לאוטובוס או לרכבת) - לגליל, לגולן, לראות את הזרימה בנחלים, לכינרת, לראש הנקרה, או לדרום, אזור ים המלח ומדבר יהודה - מקסים! מסלולי טיולים, אם לא מכירים, אפשר למצוא באינטרנט.
 

fluppster

New member
הבעיה היא....

שפיקניק או טיול דווקא לא יתאפשרו בזמן הקרוב. אני מחלימה עכשיו ממחלת הנשיקה והגוף שלי די חלש, אז אני לא יכולה לעשות שום דבר שקשור להליכות רבות (אימא שלי אפילו לא מרשה לי לנסוע ללונה פארק!). יש לך רעיונות אחרים שדורשים פחות מאמץ גופני? למרות שפיקניק אולי נעשה במקום קרוב בבית. זה דווקא אפשרי.
 

T i g r e s s

New member
למרות שבטח יצא לך בטעות

לכתוב "במקום קרוב בבית" זו אופציה מעולה! בייחוד אם יורד גשם בחוץ... לבקש מההורים את הבית לבד. לפנות את הסלון (או את החדר, אם אין אפשרות אחרת). לפרוס שמיכה על הריצפה ולעשות פיקניק בבית!
 

F a l k o r

New member
ככה-

קודם כל נתתי כמה רעיונות שלא דורשים תקציב בכלל, כמו ה101 סיבות... חוץ מזה, האהבה שלכם גדולה, אז אל תנסי לכמת(לספור)אותה... זה לא עובד :) אני יודע שלא ניסית, אני רק אומר, תזכרי תמיד שזה שאתם לא מבטאים את האהבה כמו שאולי היית רוצה, זה לא אומר שאתם לא מבטאים אותה עם כל מה שיש לכם... שיהיו לכם עוד המון ימים של אושר ואהבה!
 

הדס100

New member
שאלה...

הרעיון עם הבלונים ממש חמוד ואני חושבת לעשות אותו בעצמי, השאלה- מה אפשר להכניס לתוך בלון??? חוץ מכרטיסים לסרט??? וזה בחור קצת מאצ'ו אז תוריד את התכשיטים...
 
למעלה