החליטה לחתוך את הקשר המוזר שלנו. לחתוך?

החליטה לחתוך את הקשר המוזר שלנו. לחתוך?

יש לי בחורה שהייתי איתה בקשר קרוב ל-4 שנים.
לא היינו חברים, אבל מאוד קרובים.
בגדול, 4 שנים רצתה להיות חברה שלי ואני לא רציתי.
רצתה להרגיש נאהבת ואני קצת עם קשיים רגשיים היה לי קשה לתת לה מה שהיא רוצה. גם מאוד אני מתעסק בשטויות עם פלרטוטים , סטורי, ובכל החרטות האלה שזה תאכלס שקר.
לא היינו מחוייבים אבל התנהגנו כמו זוג לכל דבר
לפני שבוע החליטה לחתוך. נתתי לה כמה ימים ופתאום הרגשתי שאני מעריך אותה וכאב לי מאוד
היום נפגשנו ורציתי שנחזור והיא אמרה שהיא החליטה ועומדת מאחורי ההחלטה שלה.
מאוד כואב לי
מה לעשות? לתת לזמן לעשות את שלו או לנסות בכל מחיר?

אמרה גם משפט כואב
שאם היא תשאר איתי זה בשבילי ולא בשבילה. ונאחזתי על המשפט ואמרתי שגם אם ארצה לחזור בהמשך יזכר במשפט הזה
 

סאני381

New member
קודם כל תחשוב טוב

מה אתה באמת רוצה,כי לא מגיע לה שסתם תשגע אותה ותעקב לה את החיים,בכל מה שרשמתה לא ציינתה אם יש לך רגשות אליה או לא,להעריך אותה זה לא מספיק(אגב אם הייתה מעריך אותה הייתה משחרר אותה מזמן כי מגיע לה משהו מעבר למה שהיא קיבלה ממך),אם פתאום הבנתה שבאמת יש לך רגשות אליה,ושאתה עכשיו בשל לקצר רציני יותר ומוכן להתחיב אליה אז תילחם עליה ותוכיח לה את זה(במעשים ולא רק במילים)אבל לפי תוכן ההודעה שלך זה ניראה כאילו שאתה פשוט מתבאס שמה היה לך נוח כל כך עד עכשיו פתאום ניגמר,ולא שאתה מפסיד את אהבת חייך,אבל אולי יש מעבר למה שרשמתה אז תעשה את השיקולים שלך
 
שלום

כמו שתראה, קשר שמבוסס על מגע חומרי שאינו קשור לרגש, לא יישאר יציב. קרבה צריך ליצור בגלל חיבה ואהבה. אולי תנסה לשמור אתה על ידידות, שבה בעיקר תדברו. נסה לפתח אתה שיחות על דברים שמעניינים אתכם בחייכם. אולי לאט יתפתח משהו יפה, ואולי יום אחד אף תהפכו לחברים.
&nbsp
&nbsp
 
בקשר למשפט שאמרה

אם היא לא מחבבת אותך חבל להיות ביחד, אבל אם הייתה אתך בקשר רגשי ממושך ודאי יש לה חיבה אליך. הקשר שתיארת נראה לא יציב רגשית. אולי אפשר להתחיל מקצת, ואם היא מחבבת ואתה מחבב תוכלו ליהנות ביחד מקשר ואחר כך אולי יתחזק וגם הרגש ההדדי יתחזק.
&nbsp
 
למעלה