התייעצות רגשית חשובה

התייעצות רגשית חשובה

האישה שעבדה בשבילי לפני כעשרים שנה, אהבתי אותה יותר מכל אישה אחרת בעולם והיא חיבבה אותי מאד. לו הייתי יותר עדין אתה, אולי היינו נשארים ידידים ואולי פעם אף היינו מתחתנים אחר כך. אני חושב שבכלל לא הבינה מה אני מרגיש אליה. עכשיו היא לא רוצה לשמוע ממני ואני לא יודע איך לתקן מה שהיה. היא חשובה לי מאד ואני אוהב אותה מאד. חשבתי לשלוח מישהו לדבר אתה בשבילי אבל אמרו לי שצריך אישור לזה מההורים כי הם מממנים את האנשים שעובדים אתי ויכולים לדבר אתה, ואימא שלי שונאת אותה ולא רוצה לשמוע עליה.
 

סאני381

New member
אמא שלך לא באמת שונאת אותה

כי היא בטח בכלל לא מכירה אותה,היא פשוט שונאת את המצב שבו אתה כלוא בגללה,מצב שבו אתה לא מפסיק לחשוב עליה כבר איזה 20-30 שנה,גם אם הייתה שולח מישהו לדבר איתה לא היה יוצא מזה שום דבר חיובי וסתם הייתה מלחיץ את הבחורה,פשוט תלמד לשחרר ותמשיך הלאה
 
אני באמת אוהב אותה

אני מרגיש שהיא אישה נהדרת והאהבה הכי חזקה וחשובה של חיי. היא חשובה לי מאד. כמו שעשינו שיחה עם מתנדבת אחת שפחדה ממני ועכשיו אנחנו קצת מדברים ואומרים שלום, אולי נוכל לדבר גם עם עובדת ההשמה כי חבל מאד שזה נגמר ככה. תמיד אזכור אותה לטובה.
&nbsp
&nbsp
 
אולי אפשר להגיד לה בעדינות

שאני מצטער על מה שהיה ושאני חושב שהיא מאד נחמדה ואשמח מאד לדבר אתה לפעמים, אפילו קצת מדי פעם. היא מאד חשובה לי.
 

חזקוש

New member
מה שכתבת, זה פייק פוסט?

סבתא שלי גם לא מרשה לי אז מה אעשה?
 

מיקהפ

New member
זה לא מקרה דומה.

מציעה לך להכנס לדף של הפילוסוף, תקרא שם קצת ותבין.
 
התכוונתי לאנשים שהוריי מממנים

כמו המורה הפרטי והחונך. אולי אפשר לבקש מהעובדת הסוציאלית לדבר אתה, אני לא יודע אם תסכים ועכשיו אני חושב שאחרי כל כך הרבה שנים אולי לא יעזור. אני מרגיש שהיא מאד חשובה לי. בעבר הרחוק ניסיתי כמה פעמים להגיד לה שאני מבקש לדבר אתה, אני לא יודע מה הבינה וכמה היא יודעת שהיא חשובה לי ואולי היא פשוט לא מחבבת אותי וזהו. אולי גם ירגיז אותה שאפנה אליה שוב. היא לא רוצה לדבר אתי וקשה ליצור אתה קשר. סיפור עצוב מאד.
 
היא כנראה אף פעם לא תאהב אותי

אם היא תרצה פעם לדבר אתי אשמח מאד, אבל נראה שכבר אין סיכוי ומוטב לקחת את הזיכרונות הנהדרים ממנה ולהמשיך הלאה. הזיכרונות הטובים ממנה יישארו אצלי תמיד. הייתי אתה 4 שנים ונהניתי מאד מהשהות אתה, ואני רק מקווה שהיא מאושרת עכשיו ושאני אמצא דרך חדשה שתעשה גם אותי מאושר.
 

מיקהפ

New member
אתה מטעה ומשלה את עצמך.

מי שקורא ". הייתי אתה 4 שנים ונהניתי", מבין שהייתם זוג או חברים,
תדייק, למענך.
 
בכלל לא דיברתי על חברות ולא הזכרתי את זה

הייתי אתה בקשר, כלומר בשהות משותפת כמו שני אנשים, הכרתי אותה ונהניתי אתה.
&nbsp
 

מיקהפ

New member
אתה מתכוון וכותב שני דברים שונים מאד.

ל"הייתי אתה" יש משמעות ברורה, מי שלא קרא בעבר את מה שכתבת, מבין שהייתם ביחד וגם היה ביניכם קשר אינטימי,
זה שלא התכוונת, כאן הבעיה.
 
לא

אין בפועל "להיות" שום משמעות אינטימית. כשנמצאים עם מישהו לא בהכרח יוצרים אתו קרבה אינטימית. כתבתי שהיינו ביחד כי היינו ביחד, בתור מטפלת ומטופל, דיברנו והכרתי אותה ולכן אהבתי אותה.
&nbsp
 

מיקהפ

New member
כן.

הייתי אתו או אתה בהחלט רומז,
נסה על כמה אנשים, מה המשמעות של הייתי אתה.
 
זה שהחלטתם לייחס משמעות רומנטית

לא צריך לעניין אותי. אני אוהב אותה, אין לי שום כוונות רומנטיות אליה ולא אמורות להיות. היא אדם נהדר, יש לה אישיות נהדרת, אני אוהב להיות אתה ולדבר אתה, ואתם תבינו מה שתרצו. כל שכתבתי שאני רוצה להישאר אתה בקשר.
&nbsp
&nbsp
 

מיקהפ

New member
אתה לא מיתמם, אני יודעת.

אבל מתעקש להבין ואתה לא.
מי זה אתם?
ובדביל לרצות "להשאר" אתה בקשר, אתה צריך לפני הכל להיות אתה בקשר,
תזכיר לי, כמה שנים עברו מאז שהיית אתה במה שאתה מכנה קשר? מה היתה מהות הקשר?
ם קשר שיש עבורו שכר הוא סוג של קשר, אבל אתה חי בסוג של סרט.
 
לא יפה לדבר ככה

אני אוהב אותה כי הכרתי אותה במסגרת עבודה וראיתי שהיא אישה מיוחדת ונהדרת ולכן חשוב לי לשמור אתה על קשר. בעבודה המשותפת דיברנו על דברים שקראנו, על דברים שכתבתי, על החיים זה של זה, וגם מתגובותיה לדברים שקרו בהקשר לעבודה ולטיפול יכולתי להבחין שיש לה אופי טוב. היא בן אדם והכרתי את אופייה כאדם. אני יודע מה אני מרגיש ולא צריך לזלזל ברגשות של מישהו.
&nbsp
 
עוד משהו

לפני כמה זמן העו"ס החדשה שלי עשתה לי שיחה במכוון עם עובדת מתנדבת אחת שאני מחבב ושפחדה ממני כי חשבה שיש לי כוונות רעות אליה, התנצלתי והסברתי שאני מחבב אותה ורק רוצה לדבר אתה ועכשיו אנחנו לפעמים אומרים שלום וזה נחמד. קיוויתי שהיא תוכל לדבר גם עם האישה שאהבתי הרבה יותר ולפתור את העניין, להגיד לה שאני מצטער על מה שקרה וחשוב לי להיות אתה בקשר ולדבר אתה. העו"ס אמרה שאי אפשר כי האישה כבר אמרה לי שהיא לא מעוניינת להיות אתי בשום קשר ואין מה לעשות. אני מקבל את זה אבל יודע שזה חבל.
&nbsp
 

מיקהפ

New member
האמת לא תמיד נעימה.

מתי לאחרונה היה לך קשר עם אותה אשה שלא רוצה קשר אתך?
 
כי

אני אוהב אדם והוא חשוב לי, יש לי רגש שמשפיע עליי חזק ובמקום להבין שהרגש חשוב את מתעקשת להגיד שאני משלה את עצמי וחושב על העניין בדרך טיפשית ולא רצינית. חבל. היא אהבת חיי האדירה ותמיד אוהב אותה.
&nbsp
 
למעלה