מתקשה לשכוח

riki19851

New member
מתקשה לשכוח

שלום לכולם.
כבר יותר מחצי שנה אני בקשר יזיזות און אופ של סקס בלבד עם גבר. אני בת 31. גרושה עם ילד. היה מחזר אחרי ממש עד שנכנסנו למיטה ומאז מתנהג אליי כמו סמרטוט ואני נשארתיכי התאהבתי בו. הייתי מגיעה אליו, רק לסקס, לא חיבק אחרי אפילו, ישר לקום ותוך עשר דקות אחרי הסקס כבר היה ברור שאני צריכה ללכת... ואז היה נעלם. היה מדי פעם שולח אם בא לי לקפוץ אחת לשבועיים ככה, ואם חלילה הייתי תוך כדי מסמסת לו יותר מדי היה אומר שאני חופרת ומספיק. הספיק כבר פעמיים לסיים את זה כי חפרתי לו יותר מדי. היה קורא לי חופרת.
אני צריכה את עזרתכם שתחזקו אותי ושתעזרו לי להבין את מה שאני כבר יודעת. אני פשוט מתקשה כי מאוהבת בו. אני בחורה יפה, חכמה והכל בסדר אצלי אבל נפלתי חזק. איך שוכחת ממנו? איך מפסיקה לסמס לו?
 

ההיא10

New member
לא ברור לי איך אפשר להתאהב

במישהו שמתנהג אלייך ככה?
מתי הספקת ליפול בכלל אם נפגשתם פעם ב, רק לסקס, ובטח שהוא לא שאל אותך כלום ולא התעניין בך. מה הקריטריונים שלך להתאהבות? לא ברור העניין בכלל...
&nbsp
איך שאני רואה את זה, להתאהב במישהו זה בזכות היחס שלו אלייך, באיך שהוא מתנהג, חכם או לא, יפה או לא, עושה בשבילך דברים וכדומה'...
 

גדעון היחידי

New member
מנהל
לריקי 19851
ידוע בקהילה, ובעיקר בין גברים שרבים הם אלה המשכנעים בחורות תמימות.
תחילה הם מציפים אותן בפינוקים חיזורים פרחים וכאלה.
ואולם אחרי שהם משיגים את מבוקשם, הם מזלזלים בבנות כאילו הן אוויר.
התרחקי ממנו ובכלל מכאלה לפני שאת מתפשטת, תהי על קנקנם, אל תהיי תמימה ותתמסרי במהירות האור.
למדי מן העבר והסיקי מסקנות לעתיד
 

סאני381

New member
היא אומרת שהוא מיתיחס אליה כמו סמרטוט

ואתה מציע לה להשקיע יותר בקשר הריגשי? זה לא אומר לך כלום המילה סמרטוט?שום נורת אזהרה? אני יודע שהכוונות שלך טובות,אבל עצות מהסוג הזה יכולות להזיק מאוד לבחורה שנמצאת במקום שגם ככה קשה לצאת ממנו,והיא צריכה חיזוקים שהיא תוכל סוף סוף להשתחרר ממנו,והדבר האחרון האחרון שהיא צריכה לשמוע דברים כמו שהצעתה לה,תעשה טובה ובפעמים הבאות תחשוב לפני שאתה מייעץ דברים כאלה
 
אתה צודק אבל

מה שניסיתי לטעון הוא, שלא כדאי לדעתי בכלל להיות בקשר הנאה חומרית בלי אהבה. זה יכול להביא לניצול ולמשחק ברגשות. עדיף להכיר במסגרת אדם שאוהבים, ולהיות אתו בחברות רגשית טובה ואז יש גם המגע החומרי ונהנים ממנו רגשית יותר. אם היא מאוהבת בו בלי סיבה, ואין יסוד לקשר, אפשר יותר בקלות לשכוח מזה ע"י הפסקת המעשים המשותפים ופינוי הזמן והכוח הרגשי לדברים חשובים יותר.
 

סאני381

New member
אז הייתה יכול להגיד לה

שבתור התחלה תברח ממנו כמה שיותר מהר,ובפעם הבאה שהיא מכירה מישהו שתעשה מה שהצעתה לה עכשיו
 
לא צריך מיד לברוח

עדיף לפעמים להכיר, לגשש ולהתעניין. לאט נוצר הקשר המתאים לשני הצדדים.
&nbsp
 

ההיא10

New member
קשר שמבוסס על

סקס וחוסר התעניינות כמו שהיא טענה לא יכול להשתנות
 

סאני381

New member
כנראה לא הבנתה

שהוא לא מעוניין לעשות איתה שום דבר מעבר לסקס(ושום דבר שתציע לה לא יוכל לשנות את זה)
 
אז שתחליט

אם היא רוצה את זה. אני חושב שקשר בשביל מגע בלבד הוא לא ממש חשוב, וכמו שטענתי הוא יכול להביא לניצול ולחוסר עניין כמו שקרה כאן.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
אכן זקוקה לחיזוקים

ואת יודעת בדיוק מה צריך לעשות מכיוון שיש לך ראש על הכתפיים והבנת מה טיב היחסים ביניכם. את ענית על שאלתך בשורה הראשונה של הודעתך:"אני בקשר יזיזות... של סקס בלבד". ברור על פי תיאוריך שאינך מחפשת קשר כזה ואינך מעוניינת בהמשכו.
את לא מאוהבת בו, יקירה. משהו אחר קשר אותך אליו ואין זו אהבה. אלו החיזורים שהיו בתחילה, ההרגשה שיש מישהו שמעוניין בקרבתך, במגע שלך. אך ברור לך שאלו היו מניפולציות כדי להשיג מטרה. מבחינתי אלו לא געגועים למגע שלך. זהו ניצול, עד כמה שקשה לקרוא לילד בשמו.
כאשר תביני לעומק שאותו גבר מנצל אותך לטובתו האישית ולא אכפת לו ממך, יירד לך ממנו.
אל תעשי את זה לעצמך. לא חסר לך כלום! מגיע לך הרבה הרבה יותר טוב ממנו.
חזרי על המשפטים הללו בכל פעם שהוא יצור איתך קשר או שידגדג לך לשלוח לו הודעה.

בהצלחה.
 
למעלה