התייעצות בנושא אהבה.

התייעצות בנושא אהבה.

שלום לכולם.
אני בחור בן 26 ויש לי ידידה טובה מזה כ 14 שנים, בגילי. הכרנו בבית ספר כידידים, ולאורך כל השנים היא היתה ועדיין מאוהבת בי. אני לא מאוהב בה, ובכל פעם שהייתה "מתוודאת" בפניי מחדש על אהבתה אליי, הסברתי לה בצורה הכי עדינה שזה לא הדדי, ושאני לא מאוהב בה.
מאז ומתמיד היא מנסה לשכנע את עצמה ואותי שאנחנו צריכים להיות ביחד וכל תקופה מסוימת היא מעלה את הנושא. שאלתי אותה מספר פעמים האם היא רוצה להמשיך להשאר בקשר הידידותי הזה למרות שאמרתי לה במפורש שלא יקרה בנינו משהו מיני, והיא כמובן אמרה שאין לה בעיה להמשיך בקשר הידידותי הזה. במשך השנים היו בנינו ריבים שאת רובם אני יזמתי על מנת לנתק את הקשר הזה בכל מיני תירוצים, כי הרגשתי וכך אני מרגיש גם כיום שבכל פעם שהנושא עולה ואני מסביר לה שלא יקרה כלום, היא נפגעת, וגם אני מרגיש שכבר אין פה ידידות אלא רק פנטזיה שלה שיום אחד ניהיה ביחד כנגד כל הסיכויים. בשורה התחתונה אני מרגיש שאני רוצה לסיים את הקשר הזה, אך אין לי מושג איך לעשות את זה. אשמח לייעוץ בנושא, תודה ושבוע טוב.
 
שלום

קשר בין אנשים מתפתח. לא צריך לדבר עליו יותר מדי. תיהנו מהקשר ותנו לו להתפתח למה שצריך. אם תתאימו לחברות, תהפוך הידידות לחברות. התאהבות פחות חשובה מאהבה, גם בקשר רומנטי. אם היא רוצה לשפר את הקשר, שתשקיע בו ותיתן אהבה ודאגה במלים טובות וכנות ובמעשים טובים וכנים. אולי תיווצר מזה בסוף ידידות עוד יותר טובה והיא תגלה שזה מספק אותה. על התאהבות אפשר להתגבר בעזרת אהבה. אם היא אוהבת אותך ולא רק מפנטזת ומתלהבת, אפשר גם להיות ידידים.
 

סאני381

New member
קודם כל זה יפה מצידך

שלא ניצלתה את זה שהיא מאוהבת בך,ושהייתה כנה איתה מהתחלה,הרבה גברים היו פועלים אחרת,דבר שני יש לכם ידידות ארוכה של המון שנים כך שמצד אחד חבל לוותר על ידידות ארוכת שנים שכזו,אבל מצד שני אתה אומר שהיא מאוהבת בך כך שהקשר שלכם לא בריא ,וזה סתם כאב ראש בשבילך וכאב לב בשבילה ,כך שבאמת עדיף כרגע להתרחק ממנה,איך תעשה את זה?בטח שלא בריבים כי זה לא מגיע לה,אתה יכול להגיד לה שאתה מאוד עסוק ושאין לך זמן לדבר איתה יותר מדי,ופשוט להתרחק לאט לאט,או שאתה יכול להגיד שאתה בקשר רומנטי עם מישהי עכשיו,ואז יכול להיות מאוד שהיא בעצמה תבחר להתרחק,ואם לא,אז תגיד שהבת זוג שלך תיפגע עם תמשיכו להיפגש וזה חייב להיפסק,על כל מיקרה,יש לך צרות של עשירים אז לא לדאוג יותר מדי :)
 
תודה על המענה.

אם אגיד לה שאני מאוד עסוק, זה גם יכול לפגוע לדעתך? וגם אם אגיד לה שאני בזוגיות היא תרצה אולי שאוכיח לה את זה, כי היא טיפוס קצת חשדן ויכול לחשוב שאמציא לה דבר כזה. האמת שגם שהייתי רב איתה ומנתק איתה את הקשר, הרגשתי מאוד לא טוב ושזה לא הפיתרון הנכון.
 

סאני381

New member
היא תיפגע בטוח

אבל זה לטובתה בסך הכול(לטווח הארוך) על תריב איתה ללא סיבה כי זה הכי פוגע,אבל כן תשמור מרחק ממנה,כי זה קשר לא בריא(בעיקר בשבילה)
 

tal902

New member
בכל פרידה נפגעים

ואתה עושה את זה הכי פחות שאפשר. אם היית שוכב איתה ולא מעוניין בה יותר (גם לא בתור ידיד) או אחרי נפרד ממנה הפרידה היתה יותר פוגעת. אתה עשית את זה בצורה הכי פחות פוגעת שאפשר. ומה לעשות להיפגע זה חלק מהחיים. עוברים את זה.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
לא צריך לשקר

למרות שאכפת לך ממנה, ההסברים העדינים לא יעזרו. כל עוד אתם בקשר היא תמשיך לצפות שיום אחד הקשר ביניכם יתהדק ויהפוך לרומנטי.
ברור שאין לה בעיה להמשיך להיות איתך בקשר, היא מצפה שבשלב מסוים תשתנה דעתך.
לכן, לא יהיה מנוס אלא לנתק קשר איתה. איך לעשות את זה? בדרך הכי מכובדת.
לדעתי אין צורך לשקר או לפברק מריבה. כמו כל אותן שיחות שהיו איתה בהן הסברת והבהרת לה שלא יהיה ביניכם קשר רומנטי, עליך להסביר שמכיוון שאכפת לך ממנה וכדי שהיא תוכל להמשיך הלאה ולפתח קשרים עם גברים אחרים, עליכם לנתק קשר. זה יהיה כואב לשניכם אך זה לטובתה.

בהצלחה
 
למעלה