בת הזוג שלי החליטה שנמאס לה מקונדום

sharonmenachem

New member
בת הזוג שלי החליטה שנמאס לה מקונדום

שלום,
מדובר בקשר טרי של בן כמה חודשים, עד היום קיימנו יחסי מין בטוחים עם קונדום עד שהיום היא החליטה שנמאס לה מהגומי, האם זה הגיוני? איך עליי להגיב? איך זה אצל זוגות אחרים?
אוף אני פוחד ממחלות מין למיניהן למרות שאפשר לדרוש בדיקות מקיפות ומצד שני יש את עניין ההיריון, התחלתי לאכול סרטים שהיא אולי נגועה חלילה או שאני יסתבך עם היריון
 

סאני381

New member
קודם כל

תלכו שנכם לעשות בדיקות דם,אם הכול בסדר ואתה סומך עליה שהיא תקח גלולות וגם שלא תשכב עם אחרים אז אין צורך בקונדום,אבל אם אתה לא סומך עליה מספיק,אז תמשיך להתעקש על הקונדום
 

justanotherme82

New member
קשר של כמה חודשים זה בדיוק הזמן לוותר על קונדום

מחלות מין ניתן לגלות 3 חודשים אחרי הידבקות ככה שאם מישהו מכם בא עם מחלת מין לפני הקשר בדיקות בשלב הזה יגלו את זה. אם אחד מכם בוגד אז זה כבר משהו אחר אבל זה תלוי בכמה אתם כנים אחד עם השני. זה גם קשר מספיק ארוך ששווה לה להשקיע באמצעי מניעה קבוע.
תבצעו שניכם סט של בדיקות לגילוי מחלות מין ותסכמו מראש שאתם מראים את התוצאות אחד לשניה ולהיפך.
תשאל אותה לגבי איזה אמצעי מניעה היא משתמשת ותבדוק בעצמך עד כמה אפשר לסמוך על הבחירה שלה (אתה יכול לחזור לפה לשאול אם אתה לא בטוח).
שיהיה בהצלחה
 
שלום

אמנם הגלולות מאד יעילות אבל רק בתנאי שזוכרים לקחת אותן כל יום. היא עלולה לשכוח יום אחד לקחת ותהרה. אני מניח שגם ויאגרה זה טוב. חשוב להשתמש באמצעי מניעה, הסבר לה את זה עד שתבין. גם חשוב שהקונדום יהיה מבית מרקחת ולא ממכונה כדי שלא ייקרע מרטיבות, ושיהיה בתאריך טוב לפני תאריך תפוגתו. אין רע בקונדום, הוא כלי יעיל ורצוי וחשוב להשתמש בו.
 

justanotherme82

New member
תגיד לי, יש לך מושג על מה אתה מדבר?

ויאגרה? מה הקשר?
יש המון סוגים של אמצעי מניעה והמון נשים בישראל ובעולם שלא משתמשות בקונדום. דרך אגב, גם קונדום לא מספק 100% הגנה. אין שום סיבה ששני אנשים בזוגיות מונוגמית ארוכת טווח לא יהנו מסקס טוב בלי הגומי המציק הזה שאמנם הכרחי במערכות יחסים קצרות אבל מיותר לגמרי ברגע שמתנהגים בצורה אחראית מספיק.
חבל שאתה נותן עצות על סמך עלון לצרכן של חבילת קונדומים. בפעם הבאה לפחות תציין שאין לך מושג בנושא עליו אתה מגיב.
 
דווקא יש לי מושג

גלולות אפשר לשכוח יום אחד לקחת ואז להרות, זה מה שמסוכן בהן ולכן ממליצים לשלב קונדום עם גלולות. קונדום באמת קצת מציק אבל הוא לא נורא ועדיף להשתמש בו ליתר ביטחון. אני תמיד משתמש בקונדום וזה בסדר מצידי.
 
למעלה