הגעגועים לאיש

הגעגועים לאיש

שבת שלום,
הפוסט הזה נכתב, אני מניח, יותר כדי לשחרר מאשר לקבל תשובות, כי אני בעצמי לא יודע אלו תשובות אני מצפה לקבל.
היבטתי היום לתוך עצמי ולו יכולתי הייתי תוחב ידי ומוציא החוצה את האיש שפעם הייתי - שהיה מתחיל עם נשים ללא חשש, ובהומור המאפיין אותי, לא כל שכן צולל לתוך מערכות יחסים.
אולם זאת תקופה ארוכה שהאיש הזה יצא לפנסיה. לא קיים את ההבטחה שלו שלא להפוך קטן אמונה, במיוחד כאשר הוא חווה לא מעט מערכות יחסים, סטוצים ופלירטים קטנים כגדולים, וכל זה לצד מחלת ניוון שרירים מולדת (SMA2). אני מסתכל לאחור ואני גאה בו, אני גאה באיש הזה שזכה להכיר נשים איכותיות ונאות (תאמינו לי גם לו המשיכה חשובה), והוא זכה להגשים, בתחום הרומנטי, דברים שרבים מהבחורים הרגילים לא זוכים.
נער הייתי וגם זקנתי, 37 אם לדייק, וטרם קיבלתי את התשובה מהיקום האם קיימת האחת שתדע להתגבר על הפחד מהסביבה, שתדע לסמוך עליי להוביל אותנו גם כאשר הסקס השגרתי עשוי לשחוק אותה, בהחלט לא יזיק אם יהיה לה האומץ לנהוג בוואן�� ובעיקר שתאפשר לי להראות לה את הגבר החזק שאני - אם לא מבחוץ הרי שמבפנים.
מעולם, גם לא ברגעים הקשים שלי, לא חשתי תרעומת כאשר אישה לא גילתה בי עניין בגלל משיכה חיצונית, שכן זה הבסיס להכל, אך אני כן מייחל לרגע שלא הפחד יכתיב בחירתה.
אשמח לקרוא אתכם ותודה רבה על הסבלנות.

שבת שלום!
 

גדעון היחידי

New member
מנהל
לנוגע בך במילים
קראתי בעיון את המשוב שלך. עצם הכתיבה שלך היא לדעתי התשובה, כמעט במלואה.איני יודע אם ציפית לתגובה נשית או גברית, בכל מקרה אביע את דעתי.
סיגנון כתיבתך מעיד על גבר בשל ואולם הביטחון העצמי שלך נחלש עם הזמן ולכן
סימני השאלה שאתה מציב לעצמך בנושא הזוגיות רבים וסבוכים
ניכר כי לך כישרון כתיבה מעל הממוצע ולדעתי כדאי שתשתמש בו לא רק כדי להרשים אחרים אלא גם להוכיח לעצמך שאתה יכול.
נסה לכתוב פוסט ולשחזר קטע מעניין מחייך בעבר ולמזג לתוכו גם מן ההווה
חשוב על התכונות החיוביות שהיו בך בעבר והשתדל לאחד אותן עם ההווה
כתוב מכתב לאהובה אלמונית מבלי לשלוח אותו רק לצורכי השבת בטחונך האישי.
אשמח לתגובתך.
גדעון היחידי - גידי
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
תמיד טוב לשחרר

יום שבת מבורך.

מסכימה עם מה שנכתב לך. ברצוני להוסיף מספר דברים.
למרות שלא קל להיכנס לנעליך ולנסות להבין כיצד אתה מרגיש, יש דבר אחד שקצת מציק לי (ולא במובן השלילי):
אותו אדם שאתה מרגיש כלפיו הערכה וגאווה, אותו אדם חסר עקבות ובעל חוש הומור שהצליח לנהל מערכות יחסים וזכה להגשים ולהתרגש, אותו אדם שהחליט "לצאת לפנסיה", הוא אתה.
העובדה שהצלחת להתבונן לתוך עצמך מלמדת על מודעות עצמית, על יכולת חשיבה גבוהה ובוגרת, על יכולת להתבונן מבט-על על אותו איש ועל חייו.
מה לימדה אותך החשיבה הזו? מה לימד אותך מבט-העל עליו?

אתה מודע לעובדה שאתה גבר חזק, שיש לך יכולות, שיש לך מה להעניק לאישה ובמערכת יחסים, אך משהו קרה וגרם לך להפר את ההבטחה שלך לעצמך.

אל חשש, זהו תהליך הפיך ואפשרי בהחלט, במיוחד עם מודעות כמו שלך.

איני מכירה אותך אישית אך יש לי רק בקשה קטנה ממך: מילים כמו "פנסיה" ו"זקנתי" תאמר עוד שלושים שנה לפחות.

בהצלחה
 
לגידי וסיגלית

היי היי,
אני חושב שאני יכול לומר באופן אובייקטיבי שהפוסט לא נכתב מתוך חוסר ביטחון, אלא מתוך רצון/צורך לנער את עצמי.
אני מתאר לעצמי שאתם מכירים את התחושה שמשהו בתוככם הולך לאיבוד, אולי עצמכם אתם, וזאת התחושה שלי במשך כמה חודשים טובים. לא יודע, אולי זה בגלל שגרת העבודה ששוחקת אותי כמו גיר, ואולי אלו הן מערכות היחסים שהיו לי שמתוכן התחוור לי עד כמה זה מורכב.
&nbsp
אני חושב שמה ששבר את גב הגמל היה כאשר מערכת יחסים של שלוש שנים הסתיימה פשוט בתוך יום אחד, כאשר היא התאהבה בבחור, ומיסדה אתו קשר, ושעל פי דבריה שלה - הוא לעולם לא יהיה נסיך כמוני.
זה כואב, זה כואב כי היא מתמודדת נפשית שבמשך 3 שנים הלכתי איתה יד ביד בכל הקשיים שלה, והנה אני מוצא את עצמי בוקר אחד "מפסיד" לבחור רק בגלל שיש לו גוף בריא.
&nbsp
האמת היא שאני לא רוצה להתעסק במערכת היחסים הזאת ששברה לי את הלב, כי דברים כאלה קורים לכל אחד ואחת, ולא יתן לי שום דבר להתבוסס בשאלה "למה". לא היה קל, אבל שחררתי.
&nbsp
צריך להודות על האמת, היום הכל אינסטנט ופייסבוק ותמונות ונקסט, וימי הקסם של תפוז כנראה חלפו מן העולם,
דבר ששם אותי בעמדת פתיחה קצת בעייתית, אבל אני לא יכול לומר שוויתרתי, אני לא אחד שמוותר - לא בתחום המקצועי ולא בתחום האישי.
אני כן צריך את "החופשה הזאת" להגיע בכוחות מחודשים ובעמדת פתיחה טובה יותר.
&nbsp

&nbsp
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
קח ת'זמן

עד שתגיע לבשלות, עד שתרגיש שאתה שוב מוכן.
אני מכירה את התחושה הזו. שגרת היומיום שוחקת (ולא רק העבודה) ויש לי חדשות בשבילך (חדשות ישנות
), לכל דבר יש את המורכבות שלו. שום דבר לא פשוט בחיים.

נשמע שמה שגרם לשבירה אצלך היא אותה מערכת יחסים ארוכה שהסתיימה. ברור שזה כואב, אך זה יכול להתרחש בחייו של כל אחד והיה יכול להתרחש גם בחייך אילו היית כהגדרתך "בעל גוף בריא". מה ששבר אותך הוא ש"הפסדת" אותה לטובת בחור שיש לו "גוף בריא" כי שכחת את כל מה שציינת בהודעה הראשית: כל מערכות היחסים שעברת, הפלירטים וכל השאר. פתאום יש זרקור דווקא על הגוף שלך ואולי הוא מגביל אותך.
אני לא חושבת שהפסדת.
מותר לקחת פסק זמן, מותר לנשום רגע, מותר להתאבל. אך צריך גם להמשיך הלאה. אם אתה מרגיש צורך לנער עצמך, אני חושבת שאתה בכיוון הנכון.

בהצלחה
 
שלום

לא צריך חוכמה מיוחדת כדי ליצור קשרים. צריך לאהוב ככל שתיחשף לאנשים דומים לך, יקל לך למצוא אהבות. חשוב להיות טוב ונחמד לאנשים, ולאדם שאוהבים נוטים באופן טבעי להיות יותר טובים. הצטערתי לדעת שיש לך מחלת שרירים, היעזר במטפלים המומחים וקווה. תכנן את מעשיך ואת עתידך ואז לא תצטרך לפחד. השתתף במסגרות שונות שמעניינות אותך, ושם דבר עם אנשים ועם נשים.
 
למעלה