שלום

אתה ממש לא מבין

אני אוהב אותה. היא חשובה לי. אני עצוב שהיא לא רוצה אותי. חבל שאתה מתבטא כלפי בתקיפות כזאת. אני מצטער שהטרדתי אותה אבל זה היה בגלל אהבה ולא בגלל כוונות מיניות. ברור גם שקשר מיני עם מטפלת זה לא לעניין, אבל אם אוהבים כדאי לנסות לשמור על קשר לפחות אחרי הטיפול. העניין שאני אוהב אותה והיא לא אוהבת אותי, וכיוון שדיברתי אליה מוזר לא הבינו שאני אוהב אותה ולכן חשבו שיש לי כוונות רעות כלפיה והפסיכולוג התעלל בי נפשית והזיק קשה לתקשורת שלי.
 
יופי שתוק

אני מבין מצוין. בן אדם אוהב אישה ואתה מדבר אליו בגסות. זה חוסר התחשבות מוחלט ברגשות אנשים.
&nbsp
 
עובדת ההשמה

מלאה חמידות, עדינות, שמחה ורגשות, כל זה מתפרץ ממנה בלי הרף בעוצמות, והיא משלבת מעשיות ורגשיות בדרך מאד עדינה ויפה. היא אמרה לי שהיא מצטערת שאין לנו זמן לשוחח על דברים אישיים, שסידרנו בצורה יפה את הסחורה, שלאחד המנהלים שלי שאהבה יש הומור של איש צבא, שהיא מתפלאת שחשבתי שמוזר שהלכנו ברגל, שאתאר לי שלקוח ישאל איפה בית המרקחת ואענה לו ואעשה קול מרעיש, ושיש לה חיי רגש מלאים. דאגה לי כשקיבלתי מרק חינם שזה לא מקובל, הנחתה אותי בעדינות כל הפגישה להגיד לה בשביל מה קניתי לה מתנה, צחקה מבדיחותיי ומהדרך שחיקיתי עובדת והגיבה בחיוך ביישן כשאמרה שלא הכירה עובד שלמעשה פנה אליה בחיזור והכירה. אישה נהדרת.
 
שלום

לפני כעשרים שנה הייתה לי מטפלת שתמיד אהבתי אהבה עצומה והייתה אהבת חיי שאתה אני מוכן להתחתן, ובמשך שנים התאמצתי לשכנעה להיות אתי בקשר והתחננתי בפניה כמה פעמים ולא הצלחתי וסירבה לי. כיוון שדיברתי באופן פילוסופי ולא רגשי, לא הבינו שאני אוהב אותה, כפיתי את עצמה עליה מתוך חוסר אונים ופסיכולוג שעבד בשבילי ביחד אתה התעלל בי נפשית בגלל זה והזיק קשה לתקשורת שלי. אני כמובן מצטער שהטרדתי את המטפלת, אבל זה כי הייתי במצב קשה ולא הצלחתי להתמודד עם סירובה אליי כי אני מאד מאד אוהב אותה ועצוב שהקשר לא מתממש. הגישה הפילוסופית שכלתנית לחיים מקשה עלי כל חיי. גם התפלספתי בכך שאמרתי אתה יכול להאמין לי במקום לשקר, ובכך שאני מחפש דרכים למצוא עניין רגשי חזק בשיחה עם חברים ולא לדבר באופן סתמי.
 
אנסה להסביר שוב

האדם שהכי אהבתי בחיים היה אישה אחת שטיפלה בי לפני הרבה שנים. ניסיתי ליצור אתה קשר ולא הצלחתי. במקום לבטא את רגשותיי אליה בבירור, דיברתי אתה על היחסים בינינו ועל האפשרות שנהיה בקשר, באופן שכלתני פילוסופי ולא ברור שנשמע כמו התחכמויות, ולכן אף אחד לא הבין שאני אוהב אותה. זה גם גרם לכך שהטרדתי אותה במשך שנים בטעות, ולכן פסיכולוג קליני שעבד בשבילי ביחד אתה כעס עליי והתעלל בי קשה נפשית במלים במשך ארבע שנים שהייתי עם שניהם. גם הוא לא הבין שאהבתי אותה וחשב שכוונותיי מיניות ולא טהורות אליה ולכן התעלל בי. זה הזיק קשה לתקשורת שלי עם חברים ותקופה ממושכת לא יכולתי לתקשר נורמלי. הפילוסופיה מזיקה לי כל החיים בדרכים שונות התפלספתי עם אנשים מסוכנים ובכך סיכנתי את חיי וזה הביא אותי למצב קשה, והתפלספתי עם חברים בשלב של איבוד התקשורת בכך שחיפשתי נושאי עניין משותפים לשיחה רגשית אמתית ודיברתי מוזר.
 

riki yot levi

New member
פילוסוף... חזרת על הדברים הלא מובנים

אבל מאחר ואני 'רואה' אותך גם במקומות אחרים...
אני יכולה לדעתי לענות לך - באופן ברור...
קח לך בחשבון שיועץ אמיתי לעניינים שלך - זה אתה.

אבל...
אתה כותב שאהבת אהבת חייך אשה שטיפלה בך...
לשיטתך לא הצלחת לשדר לה עד כמה אתה אוהב אותה. צודקת עד כאן?
יפה... לדעתך העובדה שדברת אתה פילוספיה של יחסי מין בלבד... ללא אהבה
הרחיק אותה ממך... כי היא..... אתה יכול להשלים???
השלם ___________________________________

ואם אני הייתי הפסיכולוגית קלינית שלך הייתי אומרת לך
'פילוסוף רוחני 33 - היא לא אוהבת אותך רגשית... והיא לא רוצה אותך גופנית...'
ויכול להיות שהיא אומרת לעצמה 'שלא יהבוא אצלי בחלום'...

אבל אתם גברים... וזה יפה שגבר הולך להתיעץ עם גבר על עניינים של אשה...
איך אפשר? ואחר כך אתם סובלים מהתקפות לא נעימותשל אהבה נכזבת...

אז שחרר פילוסוף כי הזמן עובר... ובים המוני דגים... תאהב לך אשה...
אמור לה בשקט כשכוס יין בידה וכוס יין בידך 'אני אוהב אותך'... או באנגלית או גם וגם...
 
לא דברתי אתה בכלל על יחסי מין

ואף פעם גם לא רציתי אותה בצורה גופנית. אני אוהב אותה נפשית. דיברתי אתה על האפשרות שנהיה בקשר אישי אבל באופן פילוסופי, שכלתני, מתחכם, בלי להביע רגשות ברורים. לכן לא הבינו שאני אוהב אותה ושייכו לי בטעות כוונות מיניות ביחס אליה, ולכן התעללו בי נפשית וזה הזיק לי.
 
למעלה