אודליה
ליום ההולדת

gil_35

New member
אודליה
ליום ההולדת

לאודליה מזל טוב והרבה אושר ובריאות

זאת השנה ה14 בשבילך

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/214/181304575/[/URL]אהבה_ויחסים/אהבה_ורומנטיקה

חושב עליך בין הימים והשעות ברגעים מאושרים, שלווים וגם ברגעים קשים וכפי שכתבתי בעבר פה אנסה לפגוש אותך מתי שהוא פעם שנהייה שנינו בגיל 60 או לפני במקרה שתבואי מולי ומקווה שלא אברח מהתרגשות.

אז בנתיים, וזאת כתבתי לך עוד ב 1984 כל אחד ימשיך בדרכו. אבל אולי פעם דרכנו יפגשו לרגעי קסם נעימים.

וכמו הכתבה השבוע בעיתון ( ידיעות , זמנים בריאים 1.10.17 ) את משמשת לי כתרופה לא מחייבת , נפשית לרגעים מכל הסוגים

מאחל גיל.



 

גדעון היחידי

New member
מנהל
גיל היקר
קראתי את ברכת יום ההולדת ששלחת לאודליה
ונפעמתי.
דמיון עשיר לך, משולב כנראה בעובדות חיים העוברות כחוט השני בחיינו.
מקווה שידידתך אודליה ניחנה גם היא בתכונות המאפינות אותך, תבין ותפעל כאשר ינחנה ליבה.מצטרף לברכות.

גידי
 

gil_35

New member
ושיהיה גם לך הרבה חוויות משמחות


ותודה על ההצטרפות לברכות
 

סאני381

New member
איזה יופי גיל

מאוד מיוחד ההתמדה שלך ואיך שאתה ממשיך לרשום לה כל שנה,אתה חושב שהיא רואה את זה?יש לכם קשר אחד עם השני מדי פעם? מקווה שבאמת החלום שלך התגשם ויום אחד תיפגשו,ואם אודליה קוראת את זה במיקרה אז מצטרף לברכות ושיהיה לה המון מזל טוב
 

gil_35

New member
תודה


אני לא חושב שהיא רואה זאת, אבל פעם ומקווה מאוד שפורומים תפוז והארכיונים ישארו לנצח, היא תקרא אותם. במחשבה לאגד את הכל מכאן לספר זיכרון שאותו אשלח לה.

כפי שציינתי, כדי לא לאפשר זאת לנצח, הבטחתי לעצמי שעד גיל 60 , אם לא אז בדיוק ששננו נהיה בגיל 60 אפגוש אותה באיזה דרך. למעשה רציתי לעשות זאת בגיל 40 כדי שזה לא ימשך לנצח אבל כאשר היא נשואה ובעלה די קנאי לה וכאשר העזתי להתקשר אחרי 20 שנה.

לפני זה, ב 1984 פעם אחרונה ששלחתי לה מתנה באופן חד צדדי וסיפרתי לה פעם ראשונה שלא בעילום שם את שמי.

לפני השיחה, האחרונה שלי עד עתה איתה שהיתה ב 2004 שדרך אגב היא יזמה בעיקבות SMS ששלחתי לה ובו לא כתבתי שאני אוהב אותה אלא שאני זוכר אותה מאז ( היא בכלל לא קיבלה עד עכשיו כל דבר מימני ממה שכתבתי פה השנה ובכלל , כל המחשבות עליה ...ויש אלפים... ) ובין היתר ציינתי שכתבתי לה ברכת יום הולדת, הראשונה שלי פה ב2004 בתפוז. את המספר הטלפון שלה קיבלתי מ144 שבסוף התברר שהגיע לבן שלה, היא השיבה שזה " לא לעיניין" וכל השיחה הקצרה כדקה נסובה על ענינים טכניים בלבד כמו איך היגעת אליי וכדומה. אחרי שעה קיבלתי טלפון מבעלה הזועם שאיים ... ( אני מתאר שחלק מהעיניין שזה הגיע לבן שלה ולא לה ) .

וגם לי יש משפחה כך שזה לא יכול להיגלות מדיי ואין הרבה טעם מבחינה חומרתית ובכלל. אשתי יודעת על אודליה כי עוד לפני הנשואין הזכרתי לה זאת בצורה דיי קלילה ולא יותר , מה גם שבעלה שהתקשר ב 2004 קודם הגיע אליה והייתי חייב לספק לה הסבר קצר. ובהחלט טוב לי עם המצב בדיוק כמו התיאור הנכון והיפה באותה מאמר שהזכרתי מעלה מידיעות מלפני שבוע.

לשנינו יש משפחה כך שאין טעם לעשות זאת מכל הבחינות אבל עצם העובדה שאני אהבתי אותה כאהבה ראשונה וזה נמשך בצורה דומה או אחרת לעבר האין-סוף, בהווה וישאר כך בעתיד החלטתי שלמרות הכל אצטרך לפגוש אותה פנים מול פנים מתי שהוא. ולמעולם לא היתה שיחה כלשהיא שלי איתה , שיחה באמת מהלב ולא על נושאים טכניים, כדי שאספר לה כל מה שכתבתי פה, וכדאי גם לכם לקרוא ... 14 פעם, ואני אוהב , תלוי איך מוגדת אהבה, אוהב אותה כבר מעל 35 שנה...

ומעולם לא נפגשנו מאותו הרגע שהתאהבתי בה. וזה היה בתיכון בתחילת כיתה
י'א. אפילו את תאריך יום ההולדת שלה קיבלתי ממשרד הפנים... ( ואני לא בטוח באופן מוחלט שזה התאריך כי מעולם לא שאלתי אותה או אחרים אבל עצם שיש יום מסוים בשנה זה מספק אותי ) אבל אני והיא למדתנו בתיכונים אחרים והפעמים היחידות שראיתי אותה זה רק דרך חלון האוטובוס בדרך לבית הספר. למרות זאת למדנו ביחד בחטיבה שלוש שנים לפני אבל לא הייתי מאוהב אז בה או באחרת.

אז לשאלתך , אני לא חושב שהיא רואה זאת ואין לנו כל קשר אחד עם השני ומעולם לא היה קשר רומנטי אמיתי.

והאהבה שלי בצורה חד צדדית, או איך שניתן לפרש זאת כל אחד בדרכו, נמשכת לנצח מבחינתי כי מעולם לא היגענו לפגישה אחת פיזית אפילו וכאשר אין מצב חומרתי שיפריע, שיגדיר שזה טוב בשבילי ,בשבילנו, או לא, אין אפשרות לי אפשרות להפסיק זאת.

ותודה גם לך על ההצטרפות לברכות
.

גיל.
 

סאני381

New member
תודה על הפירוט גיל היקר


קודם כל זה מאוד יפה ומיוחד שיש לך רגשות אליה כל כך הרבה זמן,ושאתה עדיין מתמיד ורושם לה ברכות יום הולדת בכל שנה,אבל יש משהו שמסקרן אותי שאני רוצה לשאול אותך,אתה אומר שבעצם לא יצאתם אף פעם לדייט,אז מה בעצם גרם לך להתאהב בה בזמן של התיכון?(במיוחד שאתה אומר שלא למדתם ביחד בתקופה הזו)הרי בדרך כלל שאוהבים מישהי ולא שוכחים אותה זה אחרי היסטוריה חזקה שיש לכם ביחד,אהבה של פעם בחיים,ופה לפי מה שאתה מתאר לא היה לכם איזה הכרות עמוקה,אז איך אתה מסביר את זה?מה מיוחד בה כל כך שאין לאחרות?כמובן שאתה לא חייב להסביר וזה משהו אישי שלך,אבל אם יבוא לך אז תשתף,זה גם יוסיף קצת חיים לפורום הגוסס הזה חח,כל טוב איש יקר
 

gil_35

New member
שאלות שקשה לענות עליהן. אנסה


לגבי הראיה הכללית. מה מיוחד בה כל כך שאין לאחרות? - אין אפשרות כל כך לדעת למה דוקא מתאהבים באחת ולא באחרת אבל אני חושב שצריך משהו תואם לך שמקרב אותך לחשוב על חיים ביחד. ובשבילי היא התאום שלי. ולעיניין הארצי יותר...
אני חושב שמה שגרם להתאהב זה בעיקר השילוב של 2-3 פעמים בחטיבה שהרגשתי פעם ראשונה ניצוץ של תחושה שקשה לתאר .
את ההרגשה של האהבה הרגשתי מסרט שראיתי באותה השנה . אהבה טהורה. מהסרט "מלודי"https://en.wikipedia.org/wiki/Melody_(1971_film).
ואולי בגלל שהיא נרדמה עלי לכמה דקות קצרות בשעה שחזרנו בטיולית, אז היו טיוליות למי שהכיר עם הספסלים הארוכים לאורך והנהג שנוהג בקבינה נפרדת, בטיול השנתי של כיתה ט' ממזרח הארץ- וודי קלט לתל אביב. אולי בגלל ובשילוב של הנשיקה שנתנה לי, שלא מרצונה אלא היה מוכתב מאחר, במשחק אמת וחובה ב"שעה האחרונה" באמת של החטיבה - במסיבת הסיום של הכיתה יום אחרי סיום הלימודים.
אבל רק לאחר שנה באמת התאהבתי בה. בתחילת כיתה יא'. והיה לי חסר... טוב.. לפני עוד לא ידעתי מה זאת אהבה, מישהי, או כל דבר אחר, לאהוב. פעם ראשונה כאשר רוצים להיפרד מהצרות היום יומיות למצוא חבר , אמיתי או לא. פסל אלוהים, מישהו לא מוחשי ולעוף איתו מעבר לקשת . וזה אולי מסביר למה לא היתה כאן מיניות בקשר הזה. בכלל. זה היה קשר אפלוטוני בלבד ואף צירפתי לו משהו "מלכותי" ורוחני. אולם, במחשבה שניה יש פה מיניות בכל זאת. לא ישירה ממש אלא קשר בין בן לבת. בכל זאת הדמות שלה שנראת לי ..כמו בתיאורים - משהו נפלא מעבר לקשת.. , איך שהיא נראת משכה אותי גם. ולא בקטע, ובכלל לא, של סקס ולמעשה מנוגד לסקס שהוא פיזי , ומקלקל את הרוחניות. בגלל זה דעתי שקשר אהבה טהור הוא בלי סקס. ולכן קשר אהבה טהור מתקלקל במשך הזמן בגלל הסקס, החיים ביחד והמשיכה שנעשת שטוחה ככל שחיים ביחד יותר. ולכן קשר כזה בלי קירבה יום יומית ממשיך או יכול להמשיך לנצח. עם צריך אותו. ...כן. הרבה פילוסופיה ... שדרך אגב וזה מה יפה כתבתי, חברה.. אז היו מכתבים באמת.. עם בולים
, לאודליה
במכתבים עלומי שם . בלי מילה אחת על אהבה . אולי אין פלא שזה לא כל כך מצא חן ... בעיניה. או בעיני הוריה כאשר קראו אותם.
יום הולדת שמח אולדיה. הייתי חייב שוב.
והרבה מכאן זה שוב, רק, אותו כדור ויטואלי לנפש שאני צריך אותו. אותה. בגלל זה אני לא ממש צריך לראות אותה, להיות איתה. היא אצלי בנפש ותישאר כך. אבל בכל זאת היא מוחשית ומסקרן אותי לדעת הרבה עליה. ואולי פעם...
 
למעלה