שאלת סקר

שאלת סקר

הייתה לי מנהלת וחברה טובה גם בפייס ,עזרתי שיתפתי החמאתי ותמכתי רגשית גם ,אני רווק היא נשואה והיא יודעת שאני לא מתעסק ושומר על עצמי,אין לי פנטזיה או רצון לשכב איתה היא 50 פלוס !והיה לי מאוד כיף לעבוד איתה והרגשתי שהמזל איתה והיא תוכל לקדם אותי בעיר האהובה עלי!
אז מידי פעם עשתה לי לייקים,ואז נעלמנו וזה הכי מבעס שאין הדדיות בחברות וברעות איתה , וציינתי בפניה את חשיבות החברות והרעות איתה, הסימנים היו שם ואז התרחקתי פעם ב עושה לה לייקים ,היא החזירה איזה לייק,מצד אחד אני אמור לעשות לה פרצוף על התנהגותה כשאראה אותה ,כי הרי זה ברור שאם היא הייתה מתה עלי אז היה אחרת הכל צודק?
אך לנהוג איתה כיום ?אני רואה אותה פה ושם ?אני בכל אופן לא רוצה לצאת מגעיל ולא מראה התלהבות ושימחה אישית כמו בעבר

היא הייתה אמורה לשלוח לי עיתוך כל שבוע שהיא עורכת ולא שלחה... וזה הכי מבעס עם נשים שאתה משקיע ולא מקבל חזרה ,לכן אני לא מתפלא שמתנהגים לא הכי הכי או עושים משחקים איתן..
תודה על התגובות
 

סאני381

New member
אתה לא כל כך מובן

קודם כל לא היה בנכם שום דבר רומנטי(אמרתה שגם אין לך עיניין רומנטי בה)אז למה יש לך ציפיות גבוהות כל כך ממנה?,יכול להיות כמה אפשרויות,הראשונה שהיא דווקה מתה עליך יותר מדי ובגלל זה היא החליטה להתרחק כי היא פחדה לעשות טעויות, או שהיא הבינה שאתה לא בעיניין וזה גם גרם לה להתרחק ממך,או שהיא פשוט עסוקה בעינינים שלה ואין לה זמן יותר מדי לדבר איתך,דרך אגב בעיני לייקים בפיסבוק לא מעידים על שום דבר ולא צריך לייחס לזה משמעות בכלל,יש הרבה שעושים לייק סתם מתוך נימוס מבלי לפתוח את התמונה בכלל,על כל מיקרה אין לך מה לעשות לה פרצופים,ושאתה עוזר למישהי תעשה את זה מכל הלב מבלי לחשוב שאתה צריך לקבל משהו בתמורה.
אם אתה רואה אותה,אתה יכול לשאול אותה למה לא שומעים ממנה כימעט,סביר להניח שהיא תגיד לך שהיא פשוט עסוקה,מציע לך להגיד לה דווקה שזה בסדר,אבל אתה פשוט מתגעגע,ושאם אם אי פעם היא צריכה משהו היא תמיד יכול לפנות אליך,היא תזכור את זה,ותעריך אותך יותר ככה,שיהיה בהצלחה גבר
 
שלום

תמיד טוב להיות נחמד, נעים ומנומס. אם תהיה נחמד אליה, זה ודאי ישמח אותה ותצאו מהפגישה בתחושה טובה.
&nbsp
 
למעלה