דוח מצב

דוח מצב

האישה הכי יפה בעולם גרה בכפר שלי, לא רוצה אתי כל קשר ולא רוצה חבר כי ניזוקה מחבר בעבר. הידידה הכי טובה בעולם רק ידידה טובה שלי ולא רוצים יותר. הבחורה הכי מתאימה לי כחברה בכפר אינה בוגרת לחברות ולקרבה. אהבת חיי האדירה ואולי הכי חזקה בעולם שאני אוהב כבר הרבה שנים מעולם לא רצתה אתי כל קשר, וגם הטרדתי אותה מרוב אהבה ואני כמובן מצטער על זה. לאן ממשיכים מכאן?
 

גדעון היחידי

New member
מנהל
פילוסוף יקר
אעניק לך מעט מנסיוני רב השנים.
לעולם אל תבחר בבחורה מושכת במיוחד שזה טבעי שתימשך אחריה
הבעיה, שבגלל יופייה יש לה הרבה מחזרים שככל שהם מרבים לתת לה מחמאות היא מחשיבה את עצמה הרבה יותר ממה שהיא באמת וקשה קשה שיתקיים שם דבר מה רציני.
פנה יותר לכוון הרוח, האופי. מישהיא שתקשיב לה והיא תשיב לך בהקשבה, בחיוך מעודן, בשותפות גורל, בנושאים משותפים ששנייכם אוהבים.
אחת נחמדה. לא צריך מלכת יופי. כן צריך מלכת הלב.
יום העצמאות בקרוב חמוד. שיהייה בהצלחה.
גידי
 
מסכים מאד

האופי הוא החשוב ולא היופי. האישה היפה שאני מכיר גם חמודה מאד אבל בעיקר יפהפייה לדעתי, ואהבת חיי שטיפלה בי לפני עשרים שנה ולא רצתה בי גם יפה מאד אבל בעיקר אישה נהדרת באופייה, וזה סיפור עצוב מאד.
&nbsp
 

tal902

New member
תשובה יפה נתת לו

הבעיה שלא פעם ללב יש חוקיםמשלו. ואין ספק שהכרתי נשים עם לב זהב, אבל ליבי לא יצא אליהן. איך גורמים ללב שייצא לנשים הללו ולא ל"בעייתיתות" כמו שציינת (אגב, היום בעידן אתרי ההיכרויות, לא רק היפות יפות מרימות את האף. לאור פניות רבות גם הפחות יפות כבר מתחילות "להתקלקל") אם אתה מבין למה אני מתכוון.
 

גדעון היחידי

New member
מנהל
לטל היקר
אתה צודק טל.
הבעייה שלפעמים כדי להשיג דייט אנחנו הגברים מגזימים בתשבחות אפילו אם אין הן מדויקות וזה עושה את הבנות סנוביות ומסויגות, אפילו אם לבחור יש כוונות רציניות.
אם אתה רואה כך, המשך לחפש ואם תהייה החלטי ודבק במשימה תגיע לבסוף לאחת שתתאים לך. בהצלחה. גידי.
 

גדעון היחידי

New member
מנהל
לכך או אחרת
כך או כך, סימנת את עצמך כשייכת לתחום הלב.
זה התחום שמוביל אותי כל חיי וטוב לי שם.
מקווה לראות אותך חותר בפורום
גידי
 
למעלה