האם הדייט נכשל בגללי ?

חסוי 29

New member
האם הדייט נכשל בגללי ?

אני בן 29 עם תסמונת אספרגר ( אוטיזם בתפקוד גבוה, הפרעת תקשורת ). עד עתה קיימתי יחסי מין רק עם נערות ליווי. מעולם לא לקחתי ברצינות את עניין חיפוש בת זוג, והיום יצאתי לראשונה בחיי לדייט. הבחורה שהזמנתי אותה לדייט הייתה בת 27 עם לקות אחרת, שעבדה איתי פעם כחצי שנה לפני 6-7 שנים. יצאנו לבית קפה. נתתי לה לבחור את מיקום הדייט, על מנת שיהיה קרוב יותר אליה לבית שלי כדי שיהיה לה יותר נוח מאשר ממני. לא התווכחתי איתה על איזה בית קפה ללכת, לא התווכחתי איתה על יום ושעות הדייט, הכל כדי שיהיה לה יותר נוח מאשר ממני. הצעתי לה, כמו גבר ג'נטלמן ממוצע, לשלם גם על מה שהיא אכלה בבית הקפה אך בסוף יצא שהיא משלמת על שניינו. דיברתי איתה בקול די ברור ( ורוב הזמן גם הסתכלתי עליה בזמן שאני מדבר ) במשך הדייט על מה היא לומדת באוניברסיטה, מה עושה אחותה, מה זה המועדון הזה שהיא הולכת אליו, היא גם דיברה איתי ושאלה אותי שאלות כמו איזה תוכנית טלוויזיה אני אוהב ומה אני לומד וכו'... גם קיוויתי שאבא שלה לא יחזיר אותה מהדייט כדי שאבא שלי יבוא ויחזיר אותה לבית שלה יחד איתי באוטו שלו, כדי להרשים אותה עוד יותר אבל לא כך קרה. עד אמצע הדייט היא עוד חשבה שהזמנתי אותה לבית הקפה כדי לחגוג איתה את יום ההולדת שלי שחל בתקופה זו עד שקצת הפתעתי אותה ואמרתי לה " זה היה דייט ". האם הייתי צריך להגיד לה כבר בטלפון - להדגיש שזה דייט ? היא הסבירה לי שבתקופה הזו של הלימודים בחייה היא מאוד עמוסה ולא יהיה לה זמן להיפגש איתי בעתיד ושגם לא נוכל להיפגש איתה לפעמים בבית שלה, כבקשתי. היא לא אמרה לי שהיא לא נמשכת אליי ( האם אתם חושבים שהיא שיקרה ולא אמרה את האמת כדי לא להשפיל אותי ? ) אך אמרה במהלך הדייט שהיא מקווה שאמצא לעצמי בת זוג, אף פעם , גם לא במהלך הדייט, לא אמרתי או רמזתי לה באיזושהי דרך שאני רוצה לשכב איתה, ( למרות שזה נכון, אני הייתי מוכן להיות בן הזוג שלה ). האם אתם חושבים שפעלתי לא נכון בדייט שבגלל זה לא קידם אותי לקשר רציני איתה ? ואם כן, אז איפה ? מה אפשר לשפר לדייטים הבאים עם בחורות אחרות ? והאם לספר לבנות זוג פוטנציאליות בעתיד שהיה לי דייט שנכשל ? יש לציין שכישלון הדייט לא מוסיף לי לביטחון שאמצא לעצמי מישהי ושגם הדייטים הבאים בחיי ייכשלו.
עוד משהו - אני הזמנתי אוכל אמיתי, והיא רק קינוח. היא הזמינה רק 2 קינוחים אבל היא הסבירה לי שזה בגלל שהיא לא רעבה כל כך ושהיא אחר כך לא תאכל בשום מקום אחר או בבית ארוחת ערב. אתם חושבים שזה בגללי ? שלא היה לה נוח לידי כל כך והיא משקרת ?
 

חסוי 29

New member
ועוד תוספת אחרונה ודי

שכחתי להגיד לה שיש לי אספרגר. מה שהדליק אצלי את הדרייב להתחיל איתה היה שזכרתי שלפני 6 שנים היא רצתה שאצא איתי לאכול גלידה. אני עם הזיכרון החולני שלי...
 

חסוי 29

New member
ושלדעתי הלקות שלה קרובה לאספרגר

ועוד משהו מה שהדליק לי את הדרייב לגביה זה שזכרתי בזיכרון החולני שלי שהיא רצתה לצאת איתי לאכול גלידה לפני 6 שנים. כמה בן אדם יכול להיות לא מבין עניין, בלשון המעטה, שהמטרה שלי הייתה להתחיל איתה קשר ולא לחגוג את היום הולדת שלי ?
 

חסוי 29

New member
עוד תוספות

מה שהדליק אצלי את הדרייב לגביה הוא שלפני 6 שנים היא רצתה לצאת איתי לגלידה. מה שזיכרון פנומנלי חולני יכול לעשות לאדם...נזכרתי בזה איזה לילה אחד לפני כמה ימים...
כמה בן אדם יכול להיות לא מבין עניין, שהרי הזמנתי רק אותה תיכננתי שזה יהיה ערב רק של שניינו ולא שנביא חברים שלי וחברים שלה כדי שהיא תרגיש יותר בעניין, שאני מתכוון הרבה יותר להכיר אותה לעומק מאשר לחגוג את יום ההולדת המסכן שלי ?
ההורים שלי אמרו לי שלא הפסדתי שום דבר, ושלא שווה להתאבד בגללה.
בשבילה גם הפסדתי תוכניות ספורט בטלוויזיה, שאני אוהב. לא יפה אלוהים מה שעשית לי !
ומה הקשר לזה שהיא לומדת ועמוסה בתקופה הזאת וכל זה... יש כאלה שמתחתנים בתואר הראשון ועוד הרבה לפניו !
לדעתי רוב הסיכויים שיש לה לקות קרובה לאספרגר.
מאז שהיא עזבה את העבודה איתי לפני 6 שנים לא היה לי שום קשר איתה.
 

חסוי 29

New member
יש רצון להתאבדות בגלל האמונה שאף דייט לא יוביל לדבר רציני גם

הנכונות לוותר על תוכנית הספורט מראה שהתבגרתי !
לשניינו אין רשיון נהיגה. אתם לא מבינים שקיוויתי שלא יהיה מי שיחזיר אותה הביתה כדי שאני ואבא שלי נחזיר אותה באוטו שלנו וכך נגדיל את הסיכויים שלי לזכות בה?
 

חסוי 29

New member
מבחינתי אני מוכן להיות חבר של כל אישה בעולם

במצבי אני לא יכול לברור בין נשים...
 

חסוי 29

New member
אני בעצמי לא מבין למה אני רוצה להתאבד בגלל המצב הזוגי שלי

פסיכיאטר אחד אמר לאמא שלי שאני נחמד ויכול לקיים מערכת יחסים עם מישהי. יועץ אחר אמר לאבא שלי שאני יכול להיות חבר אפילו של אחת ללא לקויות!!!
 

חסוי 29

New member
נשבע לכם ש

הייתי מוכן לחכות לה עם מעשים מיניים עד מתי שהייתה נפתחת אליי בזה !
 

חסוי 29

New member
אתם מסכימים שהתבגרתי ?

גם וויתרתי בשבילה על תוכנית טלוויזיה.
 

חסוי 29

New member
אתם צריכים להבין את המצב שלי

מה שכנראה מכשיל את עצמי עם הבנות זה שאני גם לא תקשורתי וגם כנראה מכוער.
למרות כשהייתי תיכוניסט 2 בחורות הציעו לי לשכב איתן, אבל אני לא יודע אם הן היו רציניות או הריצו בדיחה על חשבוני.
 

חסוי 29

New member
חשבתי שתגידו שאני בוגר אם אני יסכים לכל אחת

ויש לי לפעמים חוסר תיאבון כשאני לא מוצא סקס
ובטח כולם ינחמו אותי שהעיקר הניסיון, שזה היה זמן איכות הדייט הזה ושהעליתי עם הבחורה זיכרונות ואני מתייחס לכך כאיבוד 2 שעות מחיי.
 
שלום

דייט פירושו יציאה ביחד לבלות. על בסיס זה אפשר לפתח קשר. קשר נוצר כשיש התאמה וכימיה בין האנשים שיוצרת אהבה. אם הבהיל אותה שאמרת לה שכוונותיך רומנטיות, אולי מוטב שתנסה עכשיו לקחת את הקשר קצת יותר לאט בלי למהר להצהיר על כוונות אלא תתחיל מידידות פשוטה ותראו למה יתפתח בעתיד.
&nbsp
 

חסוי 29

New member
עדכון

אני חושב שאני משלים עם העובדה שנערות ליווי זה לא בשבילי, אבל עכשיו אני מפחד שאשלים עם מצב חוסר הסקס בחיי ושלא ארצה יותר פרטנרית, מה לעשות ?
 

חסוי 29

New member
מה עדיף לי סרוגייט או שדכנית ?

מצד אחד גם סרוגייט זה תהליך ונערת ליווי זה יותר מהיר...
אבא שלי עדיין חושב שסרוגייט זה לא בשבילי למרות שבמרפאת הסרוגייט אמרו לי שהיועצת המינית קובעת בסוף אם זה מתאים או לא אבל הם אמרו לי שם שיש להם מטופלים חולי אספרגר לא יודע מה לעשות
 
אל תסמוך על שידוכים

הם רמאים, חוץ מהשידוכים של מועדן לבב שהם מאד יקרים. הכי טוב מסגרות, חוגים וכאלה.
&nbsp
 

חסוי 29

New member
אני ישאל את זה אחרת

זה בסדר שאני יהיה גם בטיפול בסרוגייט וגם אצל שדכנית במקביל ?
 
לדעתי זה בסדר חוץ מעניין הכסף

אתה יכול לעשות מה שתרצה, אבל כמו שאמרתי לך אני לא ממליץ על דייטים אלא על השתתפות במסגרות שמעניינות אותך כמו חוגים ולימודים ששם תמצא חברים וחברות.
&nbsp
 

חסוי 29

New member
כן אבל אתה צריך להזמין את אחת מהן לדייטים

אין מנוס מדייטים, וכמשתמע מכך שבחורה שיש לי אפילו מעט קשר איתה להגיד לה מפורשות " את מוזמנת לדייט איתי, לא ? או שזה לא נכון ? אתם אמרתם לי להיות ברור בכוונות שלי כלפי בחורה ! ולא להיות ערמומי ומסתורי לא ?
 
כוונות הן דבר מורכב

כדאי לבנות קשר לאט, בטבעיות לפי הרגש, אפשר להתחיל מידידות ולהשקיע בה במלים ומעשים טובים שמראים אהבה וכך לפתח אותה לחברות. כשתמצא אישה מתאימה מבחינת האופי, תהיה ביניכם אהבה שיכולה להפוך לרומנטית.
&nbsp
 
למעלה