יש מישהו שממש ממש מעוניין בחברה שלי

יש מישהו שממש ממש מעוניין בחברה שלי

אני בתיכון ויש לי חברה (אנחנו ביחד חודש בערך). בשיעורי ספורט אנחנו מתחלקים לפי מה שרוצים לעשות, אני תמיד לוקח לי כדורגל ומתחיל לבעוט לאחד השערים (יש חמישה בערך) ואז היא מגיעה יחד, עם החברה שלה ומשחקת איתי. בשיעור האחרון, הצטרף אלינו עוד ילד, (אין לי בעיה איתו בדרך כלל) והוא כל הזמן עקץ אותי כשהחטאתי את השער, והוא אמר מילים, שעל פני השטח נראות סתם אבל הוא באמת רצה להעליב (לדעתי לפחות). הוא גם הגניב כל מיני מילות התחנפות אליה. בקיצור (לא ממש מקוצר :) ) הייתה לי תחושה שמשהו מסריח, אבל לא נראה לי שהחברה שלי שמה לב, גם כששיחקנו והוא ניסה לחטוף לה את הכדור הוא החזיק אותה בצורה שגרמה לי להרגיש לא ממש נעים (היא לא אמרה שום דבר, יכול להיות שאני אולי שמרן מידי, לא בקטע דתי, אני לא דתי) ואז כשהוא בעט פנדל (היא הייתה השוערת) הוא עשה רצף של אצבע שלישית (כביכול איזה משהו מסדרה) ואז כשהוא חשב שאני לא מסתכל הוא עשה לב עם הידיים. לא ידעתי ממש מה לעשות אבל למזלי הגיע כבר סוף השיעור, ובדרך חזרה לאולם ספורט היא שאלה אותי אם אנחנו בסדר. ממש אין לי מושג מה לעשות, אני די סומך עליה שתגיד אם היא מרגישה לא בנוח, אבל גם נשים מוכות ממשיכות באותה מערכת יחסים (no offense).

אני אבוד לגמרי...

אולי כל מה שכתוב כאן נשמע מאוד שטחי, שאני מתלונן שהוא עקץ אותי כשהחטאתי (ממש לא איכפת היה לי) הוא גם אמר לה "בואי תראי לחבר איך משחקים כדורגל" למשל דברים מהסוג הזה, הייתה לי תחושה שלא היה לזה קשר לזה שפספסתי את השער (והוא שהוא היה מוצא משהו לא נחמד אחר לומר), הוא גם לפעמים אמר דברים טובים עלי כדי למצוא חן בעיניה (בכל זאת אנחנו חברים). יש מצב שהוא התערב עם מישהו על זה שהוא יכול להיות חבר שלה תוך כדי, ושוב אני יודע שזה נשמע ממש שטחי אבל הייתם צריכים להיות שם כדי להבין את האווירה, ממש קשה לי להסביר את זה במילים. אני גם די חדש בבית ספר הזה ולדעתי הם היו ביחד ביסודי וחטיבה אז כן..

תודה לכל מי שתורם מהזמן שלו לענות או לתת עצות
 

Som30ne

New member
נראה שהוא מאלו שאפשר להגדיר

כ Jerk .
אם היא מאלו שהסוג הזה של זכרים "עושה להן את זה" (ובטווח הגיל הזה - רוב הנקבות נמשכות לסוג הזה של זכרים),
אתה תדע את זה בקרוב, ולא סביר שיש משהו שתוכל לעשות כדי למנוע את זה.
(אלא אם תשים לב לזה בזמן, תחליט שאתה רוצה להשתנות, ותתחיל להתנהג כמוהו, כדי להשאר במערכת היחסים איתה)

אם היא מאלו שמעדיפות את ה"חנונים", התנהגות כזו לא תגרום לה להתעניין בו, וכנראה שתגרום לה להתרחק ממנו.

או במילים אחרות -
זה לא בשליטתך.
תהנה ממערכת היחסים כל עוד היא קיימת, תתנהג בצורה שמתאימה לאופי שלך, תתייחס אליה בצורה שנראית לך מתאימה, ואם יתאים לשניכם, זה יימשך.
(ואם לא - אז לא).
 

sepia2

New member
אתה יותר מדי מקנא לה וזה הורס לך,

היא לא רוצה אותו ואם הוא ינסה משהו איתה, מחובתה לעצור את זה.
היא נחמדה אליו כי הוא חבר שלך ונחמד אליך. אבל אם הפוך, היא היתה מסובבת לו את הגב.
תמיד יהיה מישהו שהוא "יותר", אבל כמוך יש רק אחד.
היא באה לשאול אותך כי היא דאגה וראתה משהו וכדאי שתוציא מעצמך רעיונות שליליים כי זה הורס לשניכם. אתה תהיה מסוגל להעליב ולפגוע בה בהתנהגויות שלך שנובעות מתסריטים שליליים. האם לא חכם יותר לדבר על זה?
תחשוב שאם היא בחורה נאה, הרבה יתחילו איתה אבל היא תשמור אמונים.
הכי חשוב שתבין את האופי האמיתי שלה. השאר זה סתם תסריט שלילי שיצרת.
ההתנהגות שלה תביא לפרידה אם לא תפסיק לחשוב מחשבות מיותרות שהורסות.
אתה מתרגם קנאה לדפוס שלילי שיממש את עצמו חס וחלילה.
תאהב אותה, ספר לה מה אתה מרגיש ובעיקר את הקושי ותחשבו יחד. זה ייעלם מעצמו.
 
שלום

נראה לי שהבחור הזה הוא ממש לא נחמד, ולא רצוי להיות אתו בקרבה. לכן כדאי שגם תציע לה לא להיות אתו יותר מדי ולא להתעניין בו.
 
תשאל אותה בחזרה אם הכל בסדר,

ותגיד לה שאם היא היתה החדשה בבית ספר והיתה לך ידידה כזאת שמערערת לא היתה רוצה
שתבוא ותחזק אותה ותראה גם מבחוץ ובחוץ לאחרים שאתם ביחד וגם כשאתם לבד?
חוץ מזה שאתם ילדים וחלקכם קצת מפגרים בגלל ההורמונים, תוכל לשאול אותו בפעם הבאה
שהוא משתלהב כמו פיל אם זה מאובחן. מה הבעיה כשמישהו רוצה להדחף וצומי לא לאפשר לו זאת? אתה התעלמת אבל המשכת כרגיל כשבכל זאת נפגעת. בפעם הבאה ייבש אותו שמוט הכדור אצלו, ולך מול עיניו לקחת אותה ביד ולשבת ביחד קרוב, אולי עם הגב אליו. וגם אם לא, לדבר בשקט שיתחיל להשתין במכנסים אולי צוחקים עליו עכשיו.
 

שמים1

New member
היא שאלה אותך אם אתם בסדר מפני שאיכפת לה מימך

לכן לדעתי , חשוב שתאמר לה שהסיטואציה עם החבר היתה לא נעימה לך , שהרגשת שהוא עקץ אותך כדי למצוא חן בעיניך , ושבפעם הבאה אם יעשה זאת אתה תעיר לו .
וכן , אם שוב יתנהג אליך כך , תעיר לו , תשאל מה הוא מתכוון להשיג בהתנהגותו ?
שהוא ירגיש רע , לא אתה !
 
למעלה