קשר לא מוגדר

קשר לא מוגדר

אני כבר הרבה זמן נמצא בקשר עם בחורה מוגבלת מבחינה רגשית שאני מאד אוהב, היא לא מפותחת רגשית לחברות קרובה אבל אני אוהב אותה מאד ולכן חשוב להיות אתה בקשר. אנחנו חוזרים ונפרדים כידידים, פעם החונכת הערבייה שהייתה לה שידכה בינינו ונשארנו כמה חודשים ביחד ואחר כך פתאום עזבה אותי. מדי פעם נוצרת נשיקה אקראית בזמן הידידות ומדי פעם מחליטים לנסות לחזור לחברות, ושוב הקשר מתפרק וחוזר לידידות בדרך כלל מצידה. היו זמנים שחשדה בי שאני לא אוהב אותה וכשהכירה אותי לראשונה אף הייתה אומרת שאני מציק לה ושהיא לא רוצה אתי קשר. היא הרבה אומרת לי שהמגע שלי מפריע לי באותו רגע ואני לא בדיוק יודע להרגיש מתי לחזור למגע. הידידות בינינו מאד חזקה ויש בינינו הרבה מגע קרוב כידידים. אני מאד אוהב אותה והיא והבת אותי. חבל לי שהיא לא בוגרת לחברות קרובה ואני לא יודע אם אני מוכן להתפשר על הקרבה. איך לפתור את הקשר הזה?
 
אגב המטפלים שעובדים אתה

אמרו לי שהיא לא תתבגר אף פעם ואי אפשר להנחות אותה, והעובדת הסוציאלית שלי אמרה לי שהיא מזהירה אותי שאם יקרה בינינו מגע חומרי קרוב מדי כמו מין היא תפריד בינינו לתמיד. גם היא אמרה לי שהיא לא מסכימה שאגע לה בחזה ובמקומות אינטימיים, אבל אני נהנה מאד לנשק אותה בפה. היא לא ברת שיפוט ולא יודעת להחליט ברמה בוגרת מה היא רוצה, והיא גם חולה ומופנמת וקצת מסכנה ולא כל כך מתקשרת עם אנשים.
 
לא כל כך הבנתי את הבעייה. אתה אוהב אותה ורוצה יותר ממה

שהיא מסוגלת לתת? נשמע על פניו שכדי להגיע אליה אתה צריך לעבור דרך רצועה של אישורים ממטפלים למניהם. אם זה מאוד חשוב לך הייתי מנסה לדבר עם המטפלים שלה ואיתה יחד ולראות אם יש איזשהו מצב לאשר לכם לעשות יותר.
 
דיברתי עם המטפלים שלה

והם אמרו לי שהיא בטוח לא תתבגר אף פעם וצריך להשלים עם זה שהיא לא יכולה לתת קשר חומרי קרוב. כן, אני אוהב אותה ומקווה שאוכל לקבל ממנה יותר.
&nbsp
 
מקווה שאתה יודע מה אתה עושה. אם היא לא

תתבגר אף פעם אז נשמע שיש לך הרבה שנים של לחכות לשווא.
אני מניחה שגם זה סוג של מערכת יחסים כשמחכים למישהו בלתי זמין.
&nbsp
 
אני חשבתי כך:

אני אוהב אותה ולכן חשוב לי להיות אתה, אבל חבל לי שהיא לא בנויה לקשר חומרי. אולי אם בהמשך אמצא מישהי שאוהב יותר, אעבור אליה. אני משער שבמהלך הידידות עם אחרות אדע להרגיש כמה אני אוהב אותן.
 
למעלה