מה לעשות?

new face

New member
אני רוצה להבהיר

הוא זה שלחץ להיפגש. אני זו שאמרתי לו חכה תן זמן לדבר. בסוף הסכמתי כי הוא עניין אותי ולמה לחכות אז הוא ממש סופר התלהב והפחיד אותי. אני לא הראתי התלהבות. פתאום בבת אחת הוא מבטל בגלל עבודה ואחכ לא קובע שוב רק אומר שנטוס, נלך...אז כבר לחצתי עליו למה והוא הוציא הכול עליי כאילו אני זו שהתלהבתי וזה ממש לא נכון יש לי לפחות 10 סקרינשוטים שלו מתלהב ומדבר על העתיד שלנו ביחד וקראתי הכול ומצידי אין התלהבות.
 

new face

New member
עשיתי את זה מההלם שבנאדם מתהפך 180 מעלות

כול תכלית ההודעה שלי היתה בעצם להבין למה זה קורה (הבנתי שזה קורה הרבה אצל בחורים). כשכתבתי את ההודעה כבר ניתקתי איתו קשר ולא דיברנו מאז שמחקתי אותו והוא התחנן שלא אמחוק. סתם חשבתי אולי הוא יחזור בתחנונים...
 

שמים1

New member
אני מאוד מתחברת לדברים שכתבת

לעיתים הקשר הוירטואלי הוא גם מעין פנטזיה , אנשים מרשחם לעצמם לכתוב דברים שחשים ברוח הרגע , הדברים יכולים להתפוגג למחרת בבוקר , לא צריך לקחת כל כך ברצינות , לתת מרחב ולראות לאן דברים מתפתחים .
 

new face

New member
מה לעשות?

רק כתבתי פה הודעה כמה אני מרגישה מושפלת מקשרים עם גברים וכבר קרה הדבר הבא...
התחלתי רומן אינטרנטי עם בחור מסויים שהבטיח לבוא. ספר דקות ושעות עד שהוא יבוא, שלח מלא לבבות וסמיילים וממש חיזר אחריי חזק ופתאום בבת אחת התקרר. אין לו זמן, אבל מצד שני ממשיך להבטיח, אנחנו ניפגש, נטוס לחו"ל, נעשה מרתון סרטים.
לחצתי ולחצתי עליו ובסוף הוא הודה שהמעולם לא היו לו כוונות רומנטיות לגביי?! והוא פוחד להיפגש כי הוא חושב שלי יש ובנתיים עדיף לא להיפגש וניפגש בטוח עוד חודש בהופעה של להקה אחת שתיכננו ללכת. הייתי בהלם! הוא הפחיד אותי בהתחלה עם הסטוקריות שלו הספירת שעות עד ההגעה, בדיקת קו לפני שבכלל קבענו. עשיתי לו עשרות צילומי מסך להוכחה. והוא ממשיך בשלו אני מצתער לא התכוונתי בלה בלה בלה. בקיצור הוא מוצא חן בעיני מאוד ואני רוצה ללכת להופעה איתו, אבל אני לא מאמינה לו כבר ואני מרגישה שהכבוד לא מאפשר לי. היום איימתי למחוק אותו מרשימת החברים, הוא ביקש שלא, אבל מחקתי והדבר האחרון שהוא כתב לי שנמאס לו מהסקרינשוטים שלי, שהוא ביקש מאה פעם סליחה וכנראה זה הסוף.
מה קרה פה????????????????????????????????????
איך בנאדם כותב לי שנצפה בדדפול בוולנטיינס ומצד שני אומר שלא היו לו כונות רומנטיות וזה הכול אני אז עדיף לא להיפגש כרגע?!
היינו מתכתבים 7 שעות ביום הוא עייף אותי מרוב שהוא כתב בשבוע הראשון וכול פעם הזכיר כמה שעות יש עד הפגישה וכמה הוא מת כבר לחבק אותי.
 

נוסעת27

New member
אני אפילו לא יודעת איך להתחיל לענות לך

יש כאן בלאגן גדול. אני עוד מתאוששת מההודעה הקודמת שלך (שקראתי עכשיו בקישור שנתת) שם הדבר שהכי הפיל אותי היה שאת סוג של מאשימה את עצמך בזה שהיזיז השני שלך ניסה לאנוס אותך. אז יקירתי, קודם כל צאי מזה ומ-ה-ר גבר יכול להיות הרבה דברים- לא מכבד, מחפש סקס, מנייאק שקרן והכל דוחה אך לא מפתיע. גבר שמנסה לשכב איתך בכוח בניגוד לרצונך הוא האשם היחידי ולא אף אחד אחר. לא משנה אם שידרת זילות או חולשה או וואטאבר. לאף אחד אין זכות לעשות את זה נ-ק-ו-ד-ה.
&nbsp
נמשיך הלאה. קראתי את שתי ההודעות הקודמת וזו. ואני חושבת שיש לך קושי בקריאה נכונה של המציאות. זה יכול לנבוע מחוסר נסיון או מחוסר הקשבה פנימית כי לכולנו יש מצפן פנימי שמורה לנו כיצד נכון לנהוג צריך רק לדעת להקשיב לו. לפעמים זה קשה כי יש המון פחדים, אשליות, רצונות, שמסנוורים אותנו ואנחנו מתקשים להקשיב. למשל, לדעת שאם גבר מפזר הבטחות מכאן ועד השמיים לפני שבכלל פגש אותך, כנראה שהוא הכי לא רציני שיש. לרוב זה הפוך- גבר רציני שרוצה משהו אמיתי ייקח דברים לאט ובזהירות. יבדוק בעצמו אם בכלל מתאים, וכל זה רק אחרי שנפגש איתך.
&nbsp
ההתנהגות שלך גם לא תרמה למצב, ואת יודעת באיזשהו מקום בתוכך שלא היה בזה שום דבר מועיל. מה עזר שצילמת אלפי צילומי מסך, שלחת לו מליון הודעות, יצאת מגדרך ובשביל מה? להוכיח לו שהוא יצא פארש? הרי שניכם יודעים את זה כבר. וההתנהגות הזו חזרה גם במקומות אחרים עם הבחור הראשון שסיפרת עליו בפוסט הקודם. שגם כתבת, רדפת, לא עזבת עד שהוא מחק אותך מחייו לגמרי.
&nbsp
העניין בכל ההתנהגויות האלו, שהן בזבוז זמן. וגם מורידות מהערך העצמי של עצמך (ואני מדברת על איך את רואה את עצמך בסוף לא איך הם רואים, הם לא מעניינים). ואת גם יודעת זאת בדיעבד.
&nbsp
נשמע שיש כאן סלט גדול של המון קשיים פנימיים שמובילים להתנהגויות שלא טובות לך, ולערך עצמי נמוך. ואין סיבה שכל זה יהיה. בשלב זה הייתי ממליצה לפנות לטיפול. מטפל יידע לעזור לך לחזק את הביטחון העצמי, להשיל הגנות, למצוא את המצפן הפנימי שלך ולהתעצם כאדם. ברגע שתעברי את כל זה ותמצאי את עצמך באמת, משם הדרך סלולה לזוגיות אמיתית, מכבדת ונכונה.
&nbsp
&nbsp
 

RebelRex

New member
תסבירי לי למה התכוונת במשפט הזה

"מאז אני פשוט מרגישה ממש מושפלת. שהסכמתי ליזיזות. פעמיים. ובפעם השניה אפילו יזמתי את זה. אני מרגישה זנותית, מלוכלכת, מושפלת, מנוצלת. כאילו זחלתי על הברכיים בשביל הראשון והשני הרגשתי שלפחות הייתי צריכה לבקש תשלום. "

מצטער אם זה נשמע ביקורתי, אבל אם מרגישה שהיית צריכה לבקש תשלום עבור הסקס, זה נקרא להיות זונה.
אם רק היית בקשר למטרת סקס מבחירה, זה זכותך ואת לא צריכה להרגיש רע אם זה.
 

tal902

New member
רוצה לדעת מה קורה פה?

בשתי מילים: את סתומה.
בשלוש מילים: את סתומה מאוד.
&nbsp
וסליחה על הבוטות.
&nbsp
עד מתי תמשיכי להאמין לעאלק רומנים וירטואליים. לפי מה החלטת שהוא מוצא חן בעינייך נפגשתם? מה העאלק השקעה בחיזור? עאלק חיזור. ממש השקיע בך. לחץ על מלא סמיילים ואימוג׳ים....
&nbsp
מרשים.
&nbsp
Get a life!
 

שמים1

New member
אני לא מסכימה לענות כך לכותבים בפורום

אם אתה לא מסוגל לענות באופן מכובד עדיף שלא תענה .
 

new face

New member
וואו תודה


 
שלום

אינטרנט אינו מקום טוב להכרת אנשים. הם גם זרים וגם יכולים להיות מסוכנים ורמאים. צרי קשרים במסגרות חברתיות וכך תכירי אנשים עם אהבה אמתית וטובה.
&nbsp
 
היי, הגעתי מהראשי...

ההודעה שלך מופיעה שם אז תתכונני לתגובות :)
&nbsp
מאוד מסכימה עם דבריו של "מישהו"...
אני לא חושבת שאת צריכה להרגיש מושפלת אבל את כן צריכה לעשות בדק בית...
אם היה מדובר בבחור אחד- היית יכולה להגיד "זה הוא, זה לא אני"...
אם מדובר בכמה... כנראה שזה משהו בהתנהגות שלך שמרחיק אותם למרות המשיכה הראשונית אליך...
&nbsp
את גם לא צריכה להאמיןלכל אחד שמבטיח לך הרים וגבעות..
ולפעמים, גם פשוט יורד לך ממישהו...ככה סתם, בשניה...
&nbsp
בהצלחה..
 
לדעתי את צריכה להיזהר ממנו

אני חושבת שהוא מנסה לשחק בך וברגשותייך...
את "נפלת" ברשתו והוא ממשיך את המשחק.
פשוט תמחקי אותו ותמשיכי הלאה...
לדעתי גם אל תכנסי ליותר מדי שיחות וירטואליות. לנסות לקבוע וזהו-כך תראי אם הבנאדם רציני..
צר לי בשבילך שזה הגיע למצב כזה.. נשמע ממש מבאס ומאכזב..
פשוט לנפנף, אין ברירה אחרת.
 

T a l 26

New member
מה זה משנה מה קרה פה?

אני לא מבינה איך הוא עוד מוצא חן בעיניך. יכולות להיות לו
הרבה סיבות ללמה הוא לא רוצה כבר, אולי הוא התחרט.
אני חושבת שאת צריכה להתנתק ממנו.
 

La Milagrosa

New member
אל תקחי את זה אישי. פשוט בדור שלך אין גברים כמעט.

יש קוקסינלים מרוטי גבות עם מניירות של דראמה קווינס.
אני כל כך מרחמת על הבחורות הצעירות, שאלו ה"גברים" בדור שלכן.
 

שילת281

New member
אני אסביר לך מה קורה פה

הבנאדם שרוט. משועמם. נקסט. התקדמת (אתמול כבר).
 
למעלה