איך ממשיכים

GAN EDEN2

New member
איך ממשיכים

התגרשתי לפני פחות משנה.
נכנסתי לקשר נוסף מאוד אינטנסיבי עם אהבה וחיבור טוב אבל הרגשתי שאני נחנקת וטובעת אז סיימתי גם אותו. בגלל זה ובגלל סיבות נוספות שלא התאימו.
ועכשיו כולם אומרים שאני צריכה להמשיך... ואני כל כך לא רוצה.
רוצה לבד.
פוחדת להכניס בנאדם חדש
לא סומכת
לא מאמינה שאצליח להרגיש שוב
משהו בי מת
זה חוזר בסוף? האמון בגברים? הרצון לבנות שוב בית?
כולם לוחצים כל כך
ואותי זה מפחיד
לא טוב לי ולא רע
פשוט חיה את היום
ומאוד מבולבלת
 

Naama331

New member
הכל חוזר... ברגע שמשחררים, ונותנים לאמון להיבנות שוב..

והפעם את תשלטי, ואת תבחרי את האדם שמתאים לך, זה שיוריד לך את הירח ויגיד לך כבר בדייט השני אני אוהב אותך... וירצה לרוץ להביא לך טבעת גם אם הוא אומר שזה סתאאאאםםם.. תאמיני לי זה עובד, תהיי חזקה, תטפלי בעצמך תעשי לך ימי כייף, אפילו תשתי קצת.. בבית תשתכרי לך בבית לבד... ותאמיני לי תקומי כמו חדשה.... נכון יהיה הנגאובר... אבל זה יתן לך את הבום להמשיך הלאה....
 

dory141

New member
מה שאני חושב

אמנם לא התגרשתי, לא התחתנתי (ואפילו לא היו לי מערכות יחסים ארוכות), אבל נראה לי שאת פשוט צריכה לשים אותו במגירה ולזרוק את המפתח לשירותים. איך? ניתוק כל הקשרים שהיו לך עם חברים וקרובי משפחה שלו (אלא אם כן הם מצדדים בך או שהקשר מועיל לך מקצועית); זריקת כל מזכרת, תמונה וכדומה שקשורה אליו; להפסיק לעקוב אחריו ברשתות החברתיות, אם הייתם מחוברים לזה; ופשוט, לתת לעצמך תקופת אבל קצובה, שאחריה תחליטי במי להחליף אותו, אם בכלל. אל תקשיבי ל "כולם", תקשיבי לעצמך. זה הכי חשוב. בהצלחה!
 

Surrealistical

New member
הם לוחצים עליך כי דואגים לך

הם רוצים שיהיה לך טוב וכנראה זה שאת נמענת ממערכות יחסים נראה להם כאילו שאת סובלת מטראומה מהקשרים בעבר (מה שיכול להיות נכון) ונמנעת לתת לעצמך להרגיש את הטוב שיכול להיות בקשר.
בסופו של דבר תעשי מה שטוב לך. אדם לא מאוזן יגרור קשר לא מאוזן. לכן לקחי את הזמן של הלבד הזה בשביל לעבוד על עצמך. פיזית ונפשית, ורק לאחר שתסיימי את התהליך תוכלי באמת לראות אם ההסתייגות שלך ממערכות יחסים מגיעה ממקום רע (של פחד או חוסר בטחון או כל דבר אחר) או ממקום טוב של שלמות ורצון להיות רק עם עצמך.
 

GAN EDEN2

New member
תודה.. מאוד נכון

 

Purple Mushroom

New member
קחי את הזמן.

אני חושב שאת צריכה לקחת זמן להיות לבדך, בלי מערכת יחסים. ושזה יבוא , זה יבוא.
הסיפור שלי הוא: שהתגרשתי. גרושתי לחצה, ורצתה תמיד סיפור חוזר.
היתה מתקשרת כל הזמן, וגם אחרי הגירושין, רצתה לפתוח סיפור חוזר. חזרתי אליה אחרי הגירושין כמה פעמים, ואמא שלי גילתה את זה, ואסרה עלי. אחרי שהפסקתי להפגש עם גרושתי, (היתה ממשיכה לטלפן אלי הרבה). לקח בערך אולי קצת יותר מחצי שנה. (והיו לי הזדמנויות במשך הזמן הזה, אבל הרגשתי שזה מוקדם מידי). אחרי יותר מחצי שנה, התחלתי לצאת עם מישהי חדשה שהכרתי, באופן רציני. ופתחתי פרק ב'. :)
בהצלחה :). בקיצור: תני לזה זמן, להיות לבד בינתיים. כמה זמן שצריך :).
 

GAN EDEN2

New member
הבעיה

תודה על העצות..הבעיה שגברים ובכלל אנשים הכל מרגיש לי כל כך זר. כאילו שאף אחד לא מבין ולא יבין מי אני ומה אני. לא בא לי להתקרב לאף אחד. אגב גם לא לחברות ומשפחה.. כנראה באמת צריכה את הזמן לעצמי.
לא מרגישה שאני יכולה לתת אמון.
 

lady1kat

New member
מניסיון מועט שיש לי

אני יודעת שאף פעם לא חוזר האמון בגברים.... או בבני אדם בכלל.
אנשים הם בלתי צפויים.
מה שכן צריך זה הדדיות
והבנה למה שעוברים
ועדיף גם שיתוף פעולה
סליחה אם אני מבלבלת בשכל....
גם אני בזוגיות לא קלה - אחרי שמעולם לא הייתה לי זוגיות !!!

ואני יכולה להעיד על כך שכל רגע שאני ביחד - צריך לעבוד על זה !
 
למעלה