איך יודעים שזה זה?

לילוש445

New member
איך יודעים שזה זה?

לאחרונה אני שומעת מהרבה זוגות שהם כמה חודשים יחד שהם על ההתחלה הרגישו שזה זה והתחתנו מהר כי ״למה למשוך כשמרגישים״ וגם מזוגות נשואים שאומרים שעל ההתחלה יודעים .
אני וחבר שלי כמה חודשים יחד , אני אוהבת אותו מאוד אבל איך שאני נכנסת לעניין הזה של אם זה הגבר של חיי אני נכנסת לבלבולים .. לא כי יש לי ספק בו אלא כי אם הוא היה זה אני לא הייתי אמורה כבר להרגיש ולדעת ? וכנל גם הוא? ואם כן למה אנחנו ״מושכים״ את זה? זה שזה לא ברור לי אם זה זה מתנגש לי עם המשפט שהנושאים אומרים לי וגורם לי לתסבוכת ותסכול.
מה דעתכם? מתי אמורים להרגיש את זה? ואחרי שאתה מרגיש ויודע-להתחתן ישר או שיש מה לחכות ולהיות בשלים יותר?
 

sani48

New member
היי לילוש

הרבה אנשים ממהרים להתחתן מכל מיני סיבות(לחץ חברתי,לחץ להקים משפחה ועוד),אבל רב האנשים האלה גם מתגרשים בסופו של דבר כך שבמקומך לא הייתי ממהר לשום מקום,במיוחד שאת כל כך צעירה,כך שאני לא מבין למה את בכלל ניכנסת לסרטים ומחשבות על זה?,את באמת בת 22?את כבר חושבת על חתונה?
על כל מיקרה המבחן האמיתי של לדעת אם זה זה או לא זה מגורים משותפים,כי את יכולה להיות עם מישהו גם כמה שנים ואז לעבור לגור איתו ואחרי חודש להבין שהוא בן אדם אחר לגמרי ממה שחשבת,כך שאם את רוצה לבדוק אם זה זה או לא אז זה הדבר הכי חשוב,לבנתיים כל עוד טוב לך בזוגיות ואת מרגישה שאוהבים ומעריכים אותך אז תהני מהרגע ועל תיכנסי סתם לתיסכולים,חשוב שתצברי ניסיון ושתלמדי משהו מכל מערכת יחסים שבה את נמצאת,זה יעזור לך בסופו של דבר גם לעשות את ההחלטה הנכונה ברגע שתצטרכי כבר לבחור חתן,ככל שתמבגרים פתאום רואים את האנשים בצורה שונה ולומדים להעריך את הדברים אחרת,ואז כבר לא תצטרכי להיות מתוסכלת מכלום ואת תכלי לבחור את הגבר שלך בלב שלם ולדעת שזה זה,שיהיה בהצלחה
 
שלום

אני הרגשתי את זה מיד עם מישהי שלא רצתה בי, ואני חושב שבדרך כלל מרגישים את זה מהר כי זה בולט אבל זה לא ממש משנה. צריך ליהנות מהקשר ולתת לו להתפתח בעדינות, לא לחפש באופן רציונאלי את האחד אלא לזרום עם הרגש והאהבה, וכשמרגישים שמתאים להתמסד יודעים את זה בטבעיות. לא כדאי למהר לעזוב אנשים, גם אם לא בטוחים בקשר. קשרים יכולים להתפתח עם הזמן ולהפוך לדברים יפים מאד.
&nbsp
&nbsp
 

גלית882

New member
היי לילוש!

אז התשובה שלי היא ממש לא להתחתן ישר!
אין איך להסביר את זה, אבל פשוט מרגישים..
אל תמהרו, אם הוא האחד הוא יהיה שם גם כשתחליטו להתחתן אחרי ש"תמשכו" את זה
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
לא יודעים בוודאות, מקבלים תחושה

ורק לאחר שמכירים מספיק זמן.
כמה זמן את בטח שואלת. זה משתנה, תלוי בבן האדם ובך.
מה שאת שומעת מהרבה זוגות הוא תוצאה של מספר גורמים ביניהם נסיון, תסכול ממערכות יחסים קודמות, כל מיני סוגים של לחצים ומוכנות נפשית.
ההרגשה שזה "זה" היא ההחלטה, כי מרגיש לנו שזהו זה, זה הסוף לחיפושים.
את נמצאת עם החבר שלך רק כמה חודשים ואת צעירה מאד. לדעתי את לא צריכה להעסיק את עצמך בשאלה האם הוא הגבר הנכון עבורך לנישואין, אלא לחוות את החוויה.
ולשאלה האם להתחתן ישר כשמחליטים, תלוי מאד בסיטואציה. גם להתחתן היא לא רק החלטה של "איזה כיף לנו ביחד" אלא כיצד מתחילים חיים משותפים יחד ואיך מתכננים את העתיד המשותף, כולל חשיבה כלכלית.
בהצלחה
 

ommerl

New member
את לא חייבת ללמוד מהרבה זוגות. להיפך

50 אחוז מתגרשים בשנתיים הראשונות. זה אומר שיש מצב ש- 50 אחוז מהזוגות שאומרים את זה יתגרשו בשנתיים הראשונות. את רוצה ללמוד מהם?
&nbsp
מה זה אומר לדעת שזה זה? לדעתי זה לקבל תחושת וודאות שזה בן הזוג שאת רוצה לבלות איתו את שארית חייך. כדי לקבל תחושת וודאות כזאת את צריכה לקבל הוכחות לכך. את ההוכחות את מקבלת מחוויות איתו+פרשנות שאת מייחסת לחוויות האלה.
&nbsp
לוקח זמן לצבור את החוויות האלה ולקבל תחושת וודאות. אני לא מאמין לזוגות האלה שידעו מההתחלה והתחתנו תוך כמה חודשים. אני לא מכיר אמנם ולא רוצה למהר לשפוט אבל לדעתי הם מאוהבים ברעיון ולא אחד בשנייה.
 
למעלה