חשבתי שמצאתי את אהבת חיי והוא החליט להיפרד

Sofi12341

New member
חשבתי שמצאתי את אהבת חיי והוא החליט להיפרד

שלום לכולם זאת הפעם הראשונה שאני רושמת כאן ואשמח לתשובות
יצאתי עם החבר 9 חודשים הוא החליט לנתק את הקשר כי ביקשתי להכיר את ההורים והוא הרגיש שלחצתי עליו והיו לנו ויכוחים שבסופם התפרשתי לא להכיר. הוא נפרד ממני ללא התראה מוקדמת. התחננתי במשך ימים שלמים שנחזור ויתן לי לתקן את השברים ושזאת לא סיבה לפרק את החבילה כי אני באמת אוהבת אותו. ושכל הלחץ הזה נבע כי רציתי לדעת איפה הקשר הזה עומד ושבכלל קשה לנהל זוגיות בלי ללכת לבית של השני. הוא לא היה מוכן להקשיב ואמר לי להמשיך הלאה,לשכוח את הדברים שהוא אמר לי,שהוא אוהב וכו' . הלב שלי לא עומד בזה, אני לא מתפקדת ולא ישנה בלילות. כאב בלתי נסבל שלא חוויתי אותו מעולם. הוא אמר שהוא לא רוצה זוגיות בשנה הקרובה ולא רואה איתי עתיד. זה בן אדם שלפני חודש דיבר איתי על חתונה וילדים,היו לנו תוכניות לטוס לחול ולבנות משפחה, היו לנו כל כך הרבה תוכניות .איך הוא התהפך פתאום? ניסיתי הכל בשביל שיהיה מאושר ועשיתי הכל לטובת הקשר. הוא לוחם ושרדנו את היציאות הקשות שלו,תמכתי בו לכל אורך השירות ונישארתי נאמנה גם שהוא סגר חודש בבסיס. חשבתי שמצאתי את אהבת חיי מישהו שלא יוותר עליי לא משנה מה. הוא הבן אדם הכי מדהים שהכרתי , אני אוהבת אותו ולא יודעת אם יש טעם לנסות ליצור איתו קשר שוב. הוא נפרד ממני בטלפון והתחננתי אליו שלפחות אני אלך אליו הביתה ונדבר על זה כמו שצריך,הוא הסכים ואז התחרט ושלח לי הודעה שבה כתב שהוא לא רוצה להיפגש איתי ולדבר ושאכבד את ההחלטה שלו ושאשכח שאמר לי שהוא אוהב אותי. הוא היה הראשון שלי וסמכתי עליו בעיניים עצומות. לא התאכזתי ככה מבן אדם בחיים . איך כל האהבה שהייתה לו כלפיי נעלמה כאילו לא הייתה? הויכוחים שלנו היו בעיקר על כך שהוא לא רוצה לקח אותי אליו הביתה ונוצר מצב שלא היה לנו אפילו להיות ביחד אז היינו הולכים לצימרים . הסברתי לו שקשה לנהל ככה זוגיות ושחייבים למצוא פיתרון הוא אמר שאין לו פיתרון ושמתי לב שלאט לאט הוא התחיל להתרחק ממני וכל פעם שהצעתי להיפגש הוא אמר "נראה אם אני אוכל" ספגתי הכל כי אהבתי אותו וניסיתי למצוא פיתרונות.בסוף החלטתי שאם זה מה שהוא רוצה אני אתן לו את הזמן שצריך ושנמשיך ללכת לצימירים ואז הוא החליט להיפרד. התחננתי אליו במשך כמה ימים וזה לא עזר,הוא אמר שאין סיכוי שנחזור ואמשיך בחיים שלי אני לא יודעת איך להתגבר על אהבה הזאת,מרגיש לי פספוס אדיר.
עכשיו אני מבינה שאין טעם להתחנן לגבר ושאי אפשר להכריח אותו לחזור ולאהוב אותי.אני פשוט לא מבינה איך בן אדם מוותר ככה על מישהי שהוא אהב.
הוא רוצה להמשיך הלאה אומר שלא נחזור אף פעם. קשה לי לקבל את זה שבן אדם שאהב אותי אומר לי דברים כאלה. היה בינינו נתק של שבוע והוא שלח לי הודעה שהוא מצטער שזה ניגמר ככה. להמשיך לנסות למרות שויתר עליי או לוותר על הבן אדם שאהבתי ללא תנאים וחשבתי שאקים איתו משפחה? אני לא רוצה גבר אחר
יש בכלל סיכוי שהוא יחזור?
 

גלית882

New member
קודם כל שולחת חיבוק!

אני יודעת שמאוד קל להגיד וקשה לבצע אבל את חייבת להרים את עצמך!
זה בסדר לבכות, ואפילו צריך לפרוק בצורה כלשהי.. אבל את לא רוצה ולא צריכה בחיים שלך גבר שוויתר עלייך ולא מעוניין להיות איתך..
הכל כרגע נהיה שחור (כולנו היינו שם מתישהו..) אבל תאמיני לי שהכל לטובה!
את תצאי מזה כמו גדולה!
 
למעלה