שאלה

שאלה

אני רווק בגיל יחסית מתבגר, ויש לי בעיה אני מפחד מאוד ליצור קשר עם נשים יותר אפילו מלהיכנס לכלוב אריות... הביטחון העצמי שלי מאוד נמוך, ולמרות שיש מלא גברים בגילי ויותר שהם רווקים וגם נשים אצלי זה לא ממש מבחירה אם כי מפחד, ובנוסף לזה אני לא האדם הכי מסודר שיש אני עובד בעבודה עם משכורת לא גדולה במיוחד, וחסר לי הרבה דברים בחיים, זאת הסיבה הגדולה לפחד, מה להגיד לה עליי,למרות שיש מלא נשים שזה לא ממש מזיז להם אבל חלקן, לא מה שהייתי רוצה בלשון המעטה.., אני מרגיש שלעולם לא תהיה לי אהבה ואצטרך להשלים עם זה, או שיש לכם פיתרון בשבילי.. אני מקווה.
 

פלונית30

New member
היי

בחיים אל תשלים עם בינוניות!! תמיד אפשר לתקן ולשפר - תעבוד על הביטחון העצמי שלך, לך לקאוצ'ר, לסדנאות והרצאות ומבטיחה לך שהדברים יראו לך אחרת.
&nbsp
שיהיה המון בהצלחה!
 
תודה רבה באמת..

אני ישתדל, ואני בטח משער שאתם מופתעים מהקושי שלי, ושלכל אדם אחר זה בא די בקלות, אני מקרה מיוחד...
 

sani48

New member
יש לך טעות גבר

אתה לא מיקרה מיוחד יש עוד המון אנשים שיש להם בעיה של ביטחון עצמי,כל מה שאתה צריך זה להכיר את הבחורה הנכונה בשביל שכל הפחדים האלה יעלמו,אבל בשביל שזה יקרה אתה חייב לנסות לאזור קצת אומץ ולנסות ליזום יותר,תזכור שכמו שאתה ביישן יש עוד אלפי בחורות כאלה,אז פשוט תנסה להכיר מישהי ביישנית ועדינה עם אופי דומה לשלך עד שתמצא את האחת הנכונה,ותזכור שגם אם כמה בחורות זה לא היסתדר בסופו של דבר שזה לא ישבור אותך,תנסה ללמוד מכל מערכת יחסים משהו חדש עד שתיהיה בשל מספיק בשביל זוגיות,אני יכול להגיד לך שראיתי מהצד לא מעט בחורות שבסופו של דבר בחרו להיתחתן עם גברים עדינים שפעם הן לא היו מיסתכלות לכוון שלהם (הן פשוט התבגרו ולמדו להעריך את מה שחשוב)אז אין סיבה שגם לך זה לא יקרה אם תדע לסנן את מי שצריך בזמן ותצא רק עם בחורות שראויות לך,ולגבי עבודה אם תיהיה שאפתן אז תמיד תוכל להשיג משהו יותר טוב,אתה לא צריך לדווח לכל אחת שאתה מכיר כמה אתה מרויח ואף פעם על תתביש במה שאתה עושה,להפך זה המבחן הכי טוב לדעת עם מי יש לך עסק, ואם מישהי לא תצא איתך בגלל שיש לך עבודה שניראת לה נחותה שתלך לחפש,אבל מצד שני בשביל העתיד שלך חשוב שתעשה משהו שיתן לך מספיק הכנסה בשביל שתוכל לחיות טוב(תבדוק גם אופציות של עבודה בחול אפילו),שיהיה בהצלחה גבר :)
 

פלונית30

New member
מסכימה חלקית עם סאני

קודם כל יש עוד אלף גברים שנמצאים במצב שלך - עם זה אני מסכימה. שנית, איך הוא יכיר בחורה ראויה אם הוא לא יעבוד על עצמו ועל הביטחון העצמי שלו. קודם אתה צריך ליצור זוגיות עם עצמך ולהכיר את עצמך בשביל ליצור זוגיות עם נשים...ואז גם תדע לבחור בין מה שטוב לך ולסנן מה שלא טוב.
 

sani48

New member
מה שנכון נכון :)

חשוב שהוא ינסה ללמוד להעריך את עצמו לפני שהוא מנסה להיכנס לזוגיות,אבל בעיני רק אם הוא ינסה להתחיל ליזום ולהכיר בחורות הוא יוכל לקבל עם הזמן ביטחון אחרת הוא יוכל להמשיך לחכות ככה לנצח :)
 
תודה רבה על האופטימיות
שנתתם בי

הבעיה איתי שאני חושש להיות נטל על אישה אפילו אם זה לא מפריע לה (ואגב אין לי גם רשיון נהיגה...) כי אני יגיד בלב שלי, דווקא עליי נפלה, סתם מהפה שלי לאלוהים שתיפול עליי בחורה דקדקנית ובררנית, רק אוהבת, ואולי אני חוצפן שתהיה גם יפה, פשוט, למרות שאני מלך היופי רק עם יפות אני אסתדר...
 
שלום

זאת לא סיבה. אהבה פירושה שדואגים ועוזרים, ומי שתאהב אותך בגלל מעלות האופי שלך וטוב הלב שלך תשמח תעזור לך להתמודד עם הקשיים המקצועיים. אהבה אפשר למצוא כמעט תמיד, כל החיים יש אהבה. לא צריך ביטחון עצמי מיוחד כדי למצוא אהבה, צריך להיות טוב ונחמד. ככל שתיתן מעשים טובים באופן אמתי כמו דאגה והתעניינות רגשית, הקשרים שלך יתחזקו. היה טבעי ותן מעצמך. תיהנה מהקשרים ותן להם להתפתח לאט.
&nbsp
&nbsp
 
מכירה את זה ממקרה של חבר קרוב ואענה לך באותו אופן

אגיד לך מה שאני כל הזמן אומרת לו:
אין לך מה להפסיד. לך, תיכנס למערכות יחסים, תטעה, תיפרד, אפילו תתחתן תוך כדי סיכון להתגרש. שום דבר לא יותר גרוע ממחדל. ותתפלא, עדיין יש נשים בעולם הזה שהמשכורת שלך היא הדבר האחרון שמעניין אותן. אל תגבה את הפחדים שלך בטיעונים מתוך המציאות שלך. אתה מספיק טוב כדי למצוא את הזיווג האידיאלי עבורך, וגם אם הוא לא אידיאלי זה לא נורא כי הדרך לשלמות היא הרבה יותר יפה ומעניינת משלמות עצמה.
 
מסכים עם כל מה שאתם אומרים, אבל עדיין מאוד קשה לי

ונכון, יש המון נשים שלא מעניין אותן הכסף של הבחור, אבל אני מרגיש לא נעים כי היא/חברים יגידו בטח "דווקא עליו נפלת" "יש יותר מוצלחים" וכו'... , ואני שוב ידגיש שאין לי רשיון נהיגה וזה נחשב לאסון טבע למי שרוצה להשיג אשה (ולמרות שאני היום יותר יותר נהגות מנהגים) ואם אין רשיון/מכונית לאשה לא נעים לי עם התחבורה הציבורית המבחילה בארץ ולא רוצה לחשוב על זה, אני לא מוריד מעצמי, פשוט אם אני ישיג אשה זאת אחת שאני לא יהיה מעוניין או שלם איתה....
 
למעלה