אהבה נכזבת

horny throat

New member
אהבה נכזבת

אם נארגן פגועים מאהבה נכזבת, האם זה לא קצת מסוכן (התאבדות משותפת) ?
אני יודעת שיש כאן קורבנות של אהבה נכזבת מכל מיני גילאים. דווקא המבוגרים מעניינים כי הם סוחבים את זה בפאזם כבר הרבה שנים והגיעו לתהומות. אין ספר של פגועי אהבה נכזבת שחיברו חכמת חיים שתואמת את הניסיון ?
 

נסיה 5

New member


אין יותר כואב מאהבה נכזבת...
זה מותיר אותך מצולק קשות אך עם זאת אם ננסה להפעיל את הראש ולא את הלב נוכל לראות שבטווח הרחוק בכל מצב אחד משני הצדדים היה נפגע יותר...
לא נולדנו בשביל לסבול ולהרגיש חוסר אהבה מהצד השני...
ולא חושבת ומרגישה שהיית רוצה להיות אוהב ולא נאהב..
אני מכירה כמה ספרים של התגברות על אהבה נכזבת וכל הספרים מדברים על כמה דברים.
להתאבל כמה שאפשר אבל לא כל הזמן
ולהתחיל לחפש חיים חדשים שבאים לידי ביטוי בתחומים חדשים..
לפעמים אני חושבת שאהבה נכזבת היא מצלקת אך דרך זה לומדים להכיר טוב יותר את עצמנו, לדעת איך לא להיפגע פעם נוספת
מאחלת לך לי אהבה אמיתית טובה ומיוחדת שתישאר הרבה מאוד זמן ושופעת אהבה, חום, שמחה, ושייכות.
 

horny throat

New member
האכזבה

תודה נסיה, דברי חכמה כתבת.
התחושה הכרונית אצלי היא שכשאוהבים נולדים לדאוג, לשמור ולטפל באהוב/ה, כאילו הוא ילד/ה שמגדלים וסומכים שיקבל גם את האהבה הזאת בעתיד. אבל אהבה רומנטית נחוות כמו הורות שפתאום הילדים שגדלו פרחו ובגדו עם אהובם. זה קשה ומותיר אותי בחוסר יכולת לתת אמון, כי אין תחליף למי שאיבדתי שהעדיף אחרות ולא אותי. תחושת הנבגדות והרצון להחזיר בחזרה את אהובי שאיבדתי גורמים לכאבים כרוניים בצד הלב של בית החזה (בלב). זה נראה שאין טעם ללמוד איך לא להיפגע פעם נוספת כי לא ארצה לאהוב מישהו חדש, כבר שלוש שנים שאני מחכה לתקווה. אנשים מחכים ומבזבזים את כל החיים שלהם, כשהאהובתם/אהובם מתקדם בחיים, לומד/ת, עובד/ת, מקימה משפחה/ ורואה אותך כמו נוד ורק אתה ממשיך לאהוב אותה ומתחיל להבין שאתה אפס, אבל נשאר בשוקט שבורה כי אתה לא רואה טעם בחיים בלעדיה אז השנים רצות לך מהר. גם אם היא תחזור, היא תהיה אחרת כי גם הגיל שלה עשה את שלו אלא שהיא כבר הקימה משפחה, ורק אתה נשארת בלי שהקמת משפחה ובלי שהבאת ילדים לעולם. זה מאוד קשה
בלעדיה כל דבר משעמם אותך, עבודה, טלוויזיה, עיתונים, לימודים, ללכת מהבית, כל הדברים הקטנים האלה של החיים מעצבנים אותך ואתה משתעמם מהם בגלל שאתה בלעדיה. זה מאוד קשה, והדבר היחיד הוא לכתוב ספר, אז יש משוררים, וגם הם מבזבזים את החיים שלהם עד מישהי שפרחה לתהילת החיים שלה וכבר איננה ולא יכולה לחזור למי שהיא היתה כשהיתה צעירה. אולי אור בקצה המנהרה הוא לחכות שהיא תזדקן, ואז תיקח אישה צעירה שדומה לה כשהיא היתה צעירה, אבל כשזה יקרה אתה בעצמך תהיה זקן והבחורה הצעירה תהיה צעירה ממך ב 60 שנה כי ביזבזת את כל חייך. זה נשמע בדיחה, אבל אנשים חיים אותה באומללות, ורואים את אותם גברים שיכורים ברחוב קינג ג'ורג' ואלנבי עריריים שכולם צוחקים עליהם, מרושלים ומזוקנים ואתה אנשים שביזבזו את החיים שלהם על אהובתם הצעירה שבצעירותה העדיפה לבגוד באהבתם, לא להתייחס אליהם, הקימה משפחה, הזדקנה, והם עדיין חיים את החורבות של העצמאות שלה כבנאדם. וכאן, נכנסת האהבה הנכזבת כאכזבה מעצמאות של בנאדם שלמרות שהשפעת עליו אהבה והשקעת בו את כל החיים שלך, באופן עצמאי בחר שלא להעריך אותך ובחר לשים מישהו אחר במרכז חייו ואותך לא.
וכבר עדיף להתאהב ולהשקיע את החיים באדם חסר ישע עם פיגור שכלי שאף אחד לא רוצה.
זה עצוב.
 
תשובה

לארגן התאבדות כמובן מסוכן, אבל לארגן תמיכה רגשית במאוכזבים יכול להיות טוב. אני חוויתי אהבה נכזבת מאד קשה.
 


ספר אחד ?
אפשר אנציקלופדיה אבל היום הכל באינטרנט

http://www.youtube.com/watch?v=mKiFqY8X7GE
הזמן לא מרפא, אבל יש הקלה בעיקר בתובנות ובחברים האמיתיים שאנו מגלים העוזרים לנו להתרומם לחזור לאיתנו ולהמשיך הלאה ואז בסוף למצוא את הנכונה

הטיפ הכי טוב שאתן לך, לא להכנס לקשר רגשי עד שהחלמת כליל מהקשר הקודם (סטוצים אם את יודעת להפריד זה משהו אחר), מתי יודעים שהתגברנו ?
אם רואים את האקסית יד ביד/מחובקת/מנושקת עם אחר וזה לא מזיז או לא צובט או הכי טוב גורם לנו לחיוך גם אם אנו באותו רגע לבד.
אני ביום שישי ניתקתי קשר (גם 2 פגישות זה קשר) עם מישהי שהבטיחה שעברה והתגברה וכל המילים היפות שקיוויתי לשמוע אבל פתאום ראתה מישהי שהזכירה לה את האקס והפכה לאדם אחר..
אז האינסטינקט הראשון שהיה כשכתבתי לה שאם היתה לאחר ההתגברות זה היה קשר מעולה עבור שנינו היה נכון.
בהצלחה, זה לא קל כפי שהבנת ממה שהנסיכה שלנו נסיה הגיבה לך אבל זה אפשרי
 

Megie

New member
רובנו עברנו

ורובנו נעבור-אכזבות...אף אחד לא חסין.
ועם כמה שזה שובר, כואב, מתסכל ומייאש-באותה מידה זה בונה, מחכים, מכשל ומעלה אותנו בעוד שלב למעלה..
החסרון בשברון לב ובעצם החצי המלא של הכוס- זאת אותה אהבה שהגיע קודם..ומה שמחזק אפילו עוד יותר-זאת האהבה שמחכה בהמשך..

אז מיותר לשקוע במסכנות הזאת שאחרי פרידה ולהמשיך לבזבז עליה את הזמן-יותר יעיל להתארגן בכדי לחזק אחד את השני בלמצוא אהבה חדשה..
 
למעלה