שאלה לחברי הפורום

שאלה לחברי הפורום

החלטתי לנסות לקנות אחת לשבועיים מתנה קטנה לאשתי. התנאים צריכים להיות: א. משהו זול. ב. משהו שקל למצוא בכל אזור של חנויות. ג. לא אוכל. התוכלו לתת לי הצעות?
 
לא חייבים לקנות, אפשר גם להכין ולעשות

ולדעתי זה הכי כיף שמכינים לך משהו במיוחד בשבילך. ואם לקנות- אז אולי משהו שמתקשר לקשר שלכם, לחוויות שעברתם וכאלה.
 
לא חסרים פ'יצ'פקס...

בכל חנות של מתנות תמצא דברים קטנים וזולים. מחזיק מפתחות חמוד, בובה קטנה, כרטיס ברכה עם משהו כתוב מהלב, מדבקה עם משפט מתוק או סתם "לב"... לא חסר. תעשה סיבוב ואני בטוחה שתמצא.
 
הבעיה היא

שהדברים הללו לא שימושיים.. אשתי בחורה פרקטית, היא בטח תשמח לקבל הפתעה אך זה יישב בארון, לא?
 
תראה, יש גבול למה שאפשר לדרוש במחיר נמוך.

ואני לא מצליחה להבין למה אתה לא הולך לחנות ומסתכל. באותה מידה אתה יכול לקנות כוס עם אמירה דביקה, חולצה עם הדפסה, מאפירה מעוצבת (אם היא מעשנת), גרביים ועוד. הכל שאלה של כמה אתה רוצה להשקיע ומה אתה חושב שהיא תאהב. אני רק מקווה שאתה לא הולך לעשות את זה באמת פעם בשבועיים כי זה מתכון לכשלון (בונה ציפיות וקל ליצור אכזבה).
 

voguemaster

New member
רק דבר אחד -

בעוד שזה טוב להפתיע את אשתך ולקנות לה משהו קטן מדי פעם, לא הייתי הופך את זה לדבר שבשגרה, מהרבה סיבות. גם לא הייתי קונה משהו בתדירות של אחת לשבועיים. זה לא פרקטי.
 
../images/Emo24.gif רעיון!!!

בס"ד פיקניק בים קצת גבינות בקבוק יין שמיכה ונר והרבה הרבה אהבה....
 
הרעיון שלך מקסים. הנה כמה רעיונות:

קודם על- קבל ח"ח על השאלה... גם אני לא בקטע של בובות פרווה... אולי אוכל לעזור. יש בכל מקום חנויות קוסמטיקה בזול בסגנון "ביוטי-קר" "וואו קוסמטיקס" וכו'.. שהמבחר גדול, והמחירים נמוכים.. בקיצור אפשר לקנות שם דברים (שכמעט כל אישה אוהבת, זה שימושי וכיפי...) קטנים ומפנקים כמו: 1. חמאת גוף (30 ש"ח ומטה בחנויות הנ"ל, לעומת 70 ומעלה בחנויות סבונים יוקרתיות-פלצניות) 2. נרות ריחניים 3. סבון ריחני בצורות וצבעים 4. קצף אמבט 5. סיכות שיער יפות בסופר אפשר לקנות: 6. שוקולד קטן וארוז יפה (תמיד אמרו לי ששוקולד זה לא אוכל) 7. בקבוק יין/ ליקר שהיא אוהבת עוד רעיונות: 8. תחתונים סקסיים (יש מלא חנויות שזה עולה 10-20 ש"ח לזוג תחתונים, וזה נותן הרגשה כיפית וגם מכניס ריגוש מיני לעיניין) 9. לשים לב אם במקרה היא אומרת שהיא צריכה משהו (אפילו סתם בבית- נגיד מפת שולחן, תחתיות לכוסות, כוסות לאירוח לשתייה קרה ) ולהביא על הדרך כשאתה חוזר מהעבודה.. התשומת לב שווה הכל... (לא להביא כמתנה בשבילה, אלא פשוט לקנות לבית כי היא זרקה שצריך...)
 
תודה לכולכם!

באמת אחלה רעיונות.. שמתי לב שיש חילוקי דעות בעניין הקביעות.. אז אולי נלך על - פעם שבוע פעם שלושה שבועות.. ושוב תודה!
 
מה לגבי פשוט מתי שמתחשק לך להפתיע?

ולאו דווקא לקבוע מסורת קבועה של פעם בשלושה ימים פעם בחודש, או לא יודעת מה.
 
למעלה