פחד בפארק: אין אף מקום בטוח יותר?

מור שלז

New member
רעיון מצויין, אבל לא מתאים לאופני כביש

השילוב של אופני כביש שנוסעים בצפיפות (פלוטונים) ומהר הוא מאוד מסוכן. בגבעת המופעים בדרך כלל לא מביאים כלבים מהסיבה הזו, בטח לא הרוכבים עצמם. לא פעם רוכבים נפגעים ממפגש עם כלב. הכלבים לא בדיוק מכירים את חוקי התנועה, ומכיוון שהרוכבים מנסים להמנע מפגיעה בכלב, בסופו של דבר הם משלמים את המחיר של עצם בריח שבורה, או פציעות אחרות. עם כל הרצון להגן על עצמי, אני לא אסכן אחרים...
 

SarahPa

New member
נכנסתי לחרדות

מור הסיפור שלך הצליח להפחיד אותי כהוגן. קראתי גם את התגובות והסיפורים המפחידים הנוספים עד לאמצע הרשימה, ושם הפסקתי לאחר שהכניסו אותי למצב רוח עגמומי. ממש לא ידועת איך אגיב אפילו למצב קל יותר.. לכן משתדלת לרוץ רק במקומות "מיושבים" שאנשים עוברים בהם ולא חשוכים מידי. מאחלת לכולנו שלא נצטרך להתמודד עם מצבים כאלה
 

תומאס

New member
יכול להיות שיש עוד פתרון מוצלח - יש מכשיר קטן

שברגע שמפעילים אותו הוא משמיע קול אזעקה חזק ביותר - זה גם מרתיע וגם מושך מיידית תשומת לב אם יש עוד אנשים בסביבה. לדעתי האישית - מה שאני הייתי עושה במקרה כזה - פשוט בוחר מסלול אחר מבין המסלולים שיש בפארק - למשל המסלול המעגלי באזור בניין ה "חללית", הגינות הקטנות ושבע טחנות. שם נדיר שיסתובבו אנשים שיכורים.
 

tenen

New member
גז מדמיע זה רעיון רע מאוד

באופן כללי הכלל מס' אחד של אומנויות לחימה למינהן הוא להימנע מעימות אם אפשר ואת עשית הרבה מאוד טעויות בדרך ואני ממליץ לך להימנע מלחזור עליהן משום שעדיף להיות בחיים ופחדן מאשר גיבור ומת. נשק מכל סוג שהוא כולל תרסיס פלפל או גז מדמיע הוא דבר שאמורים להחזיק בו אם ורק אם קיבלת הכשרה מעשית כיצד להשתמש בו ואת מתרגלת את הנושא באופן פעיל. זה נשמע טוב לקחת איזה תרסיס פלפל ולרסס כאילו אין מחר, אבל זה יעביר אותך במהירות הבזק לעמדת נחיתות אם יצליחו לגנוב לך את זה ולהשתמש נגדך, למי לדעתך יש סיכוי להתאושש מהר יותר מתרסיס פלפל ? לך בפעם הראשונה שחטפת את זה או לחבורת שיכורים שהצלחת לרסס 2 מתוך 4 מהם וגם ה 2 האלו כנראה כבר חטפו פעמיים שלוש ויגלו הרבה יותר סיבולת ממך לתרסיס. שימוש בנשק כמו תרסיס פלפל זה יכול להיות יעיל מול תוקף בודד, זה נועד להמם אותו כדי לתת לך כמה שניות לעוף מהמקום אבל ממש לא נועד להתמודדות מול חבורה של שיכורים שאת מדברת על חבורה של גברים שיכורים , עם כל הכבוד לך את לא מוכשרת לעימות מולם ומה שהייתי ממליץ לך לעשות אם וכאשר תתקלי שוב בסיטואציה זה לא לחכות לסיבוב מס' 3 לידם באופניים אלא פשוט לעשות אחורה פנה עוד לפני הפעם הראשונה שעברת לידם שמזהים את הפוטנציאל לסכנה. אל תראי להם שאת מפחדת זה הימור, זה הימור על הבריאות שלך ובשביל מה? בשבלי לעמוד על זכותך לנסוע באופניים ולהתמודד לבד מול חבורת שיכורים? רואים שיכורים ועושים אחורה פנה, בטח לא מסתובבים לידם עוד פעמיים לראות מה יקרה. תרגישי טוב ותתאמני בצורה בטוחה.
 

helen12004

New member
מזעזע

אני כל כך מבינה את הרגשתך. פשוט יאוש טוטאלי. למזלי לא נתקלתי בחבורת בריונים שלמה, אבל בשבוע שעבר רצתי בספורטק בחיפה (האצטדיון ליד הגרנד), וראיתי חבורה של שלושה ילדים/נערים. כבר ממרחק של 50 מ' ידעתי שכאן מצפה לי בעיה, מניסיון עם בריונים בסגנון. בד"כ אני עוקפת בפחד בעודם מנסים לחסום לי את הדרך, הפעם הגיעו מים עד נפש. בעיצומו של אינטרוול בשיא המהירות, דפקתי ל"חוסם" בוקס בגב, מתוך אינסטינקט. מהיד הציץ מפתח, מה שלימד אותם לקח. 2 הסיבובים הבאים לוו בפחד מצידי ובברכותיהם אליי ואל אמי, אבל כשראו שהתעלמתי נמאס להם והם הסתלקו. כנראה שלא הייתי נוהגת כך אילולא נכחו באצטדיון כמה חבר'ה מהקבוצה שלי, ועדיין זו חוויה מאוד לא נעימה.
 

מור שלז

New member
תודה../images/Emo140.gifמאמצת בחום את שיטת המפתח

זה פשוט גאוני! כל הכבוד לך על התושיה, איך חשבת על זה בתוך כל הפחד? באמת כל הכבוד!
 
../images/Emo31.gif

זה היה פתרון מאוד מאוד טיפשי מאדם שלא רואה דבר קדימה. אלימות לא פתרון מכיוון שבפעם הבאה גם אם helen12004 תהיה עם הקבוצה שלה, הם יכולים לחזור עם הרבה חברים שלהם או עם אלות או סכינים או אקדחים. או אולי יפזרו לה מסמרים ונעצים על הכביש ותאלץ לעצור נסיעתה ומה אז ? חשבי גם מזוית אחרת, נבלות כאלו נפגעו מhelen12004
הקבוצה פיתחה שנאה ורצון לנקמה ברוכבי אפניים
רוכב תמים אחר מגיע להתאמן ומשום מקום רודפים אחריו ומכלים בו זעמם על הפגיעה "הלא צודקת בעיניהם" על ידי helen12004. הפתרון חייב להיות משולב:
קודם כל הפאשלה של המשטרע:
התייעצי בפורום המתאים בתפוז עם עורכי דין
נסחו תביעה
בית משפט לתביעות קטנות.
פנייה למבקר המדינה
פנייה למי שהאזור בשטחה - עירייה
מפי אזורים ושעות בעייתיות מצאי חלופות מתאימות.
גז מדמיע זו בדיחה שלא מצחיקה אפילו, הבטת פעם על הפגנות ? שם משתמשים בגז מדמיע בכמויות ועוזצמה רבה יותר. במקרים רבים הם חוטפים את המיכל מהמותקפת ומפנים את הגז מדמיע לנתקפת !
הצילום בסלולרי ? מזלך שלא נתנו לך מכה חטפו את הסלולרי ונעלמו או גרוע מכך
אימון בקבוצות
להיות חכמה יותר מצודקת, אם לאחר הסיבוב הראשון לא למדת לקח ובסיבוב השני שוב לא למדת, שמחי שבסיבוב השלישי לא נפגעת כי מצב כזה יכל להגמר רע מאוד. אהבתי מאוד שלא הרחבת לגבי המוצא של השיכורים/מסוממים -
שנה של יותר בשורות טובות
 

גיל110

New member
איזה תביעות קטנותבראש שלך?

נראה לך באמת שמישהו יכנס לזה ללא הגנה של עורך דין? היא מדברת על פלילי ולכן גם אם הפיצוי הוא 1,000 ש"ח - זה לפחות השלום וכנראה גם מחוזי לאחר ערעור של אחד מהצדדים.
 


תרגיע. לפי מה שענה לי מכר התביעה שלה מול המשטרה על המקרה לא תוגדר פלילי לכן רק בדרך של תביעה קטנה. הפנתי אותה לייעוץ ע"י עורך דין! שנה של יותר בשורות טובות
 

גיל110

New member
המכר שלך טעה

כיוון שגודל הפיצויים בכל מקרה יעבור את ה-30,000 (ומתחת לזה לא שווה כלום) ואז על פי חוק, כל דיון על פיצוי מעל ל-32,000 ידון בבית משפט השלום בנציגות עורך דין. מעבר לכך - המשטרה לא מדיינת בבתי משפט קטנים אלא כערעור על דו"ח.
 

omaopa

New member
אלוהים שיעזור! איזה פחד!

וויי, נורא ואיום. אני ממש מצטערת שעברת את הדבר הזה. כואב לי לקרוא על הפחד שלך ועל תחושת חוסר האונים. ממש נורא. אני לא יודעת מה אני הייתי עושה. אני חושבת שהראית תושיה ותגובות טובות ונכונות ועשית את הדבר הנכון. אני לא בטוחה שהיתה דרך אחרת לפעול שהיתה עוזרת למצב יותר. אני שמחה מאד שיצאת מזה בסדר ושלא קרו דברים גרועים יותר. וכן, להתלונן במשטרה על העדר ההתייחסות. מזה זה??
 

efratramati

New member
אוי ואבוי

משהו נורא. אני הייתי מסתלקת בסיבוב ראשון למקום אחר ומתקשרת למשטרה. יש בעיה עם מוקד 100 של המשטרה. בכלל יש גם בעיה ללכת למשטרה ולהגיש תלונה. זה טירטור אינסופי. לפעמים אני עוברת שמה ורואה איזורים שרופים או זכוכיות ושמחה שאני לא שמה בשעות מוקדמות מדי. או מאוחרות מדי לצורך העניין. מה שכן אנחנו מרגישות בטוחות בפארק ויחד עם זה צריך להיזהר.
 

זמלרית1

New member
קדושת האימון למול הסכנה

היות וכולן כתבו כאן עצות מועילות אני חייבת לשאול אותך מדוע חזרת לשם 3 פעמים???? לצערי חבורות כאלו הם סכנה ממשית ששום שיקול דעת וכבוד לאדם לא קיים אצלם. מדוע אחרי הפעם הראשונה שנתקלת בהם ויצאת ממנה בשלום חזרת לאותו מקום הרי ברור היה שכל פעם הוא יעלו את רמת ההתגרות. למה לא לעצור ולהבין ( עם כל הכאב של " לוקחים יי את הפארק ואת פינת החמד שלי") שכנראה יותר חשוב לשמור על החיים, הבריאות והשפיות ולא להמשיך באימון!!! וכמו הסיסמה " אל תהיה צודק תהיה חכם" !!! שמחה שיצאת מזה בשלום - כי זה לא ברור בכלל!!!
 

מור שלז

New member
לצערי התרגלנו לשיכורים של שישי בבוקר בפארק

אני יכולה להבטיח לך נאמנה שממש לא היה כאן עניין של קדושת האימון הטעות שלי היתה שלא הערכתי נכון את הסכנה בעיקר מפני שבכל שישי בבוקר פוגשים את השיכורים האלו (כפי שכבר כתבו כמה וכמה פעמים בשרשור הזה מעלי). עד היום זה תמיד היה שכל צד עסוק בענייניו שלו. לכל היותר זכינו לקבל הערות סקסיסטיות מעצבנות, להנות משלל הזכוכיות והבקבוקים השבורים על המסלול שמפנצ'רים לנו את האופניים - אבל זהו. אולי בגלל שזה הפך לחלק מהשגרה של שישי בבוקר הייתי שאננה. לא חשבתי שהפעם זה לא יגמר בהערות מעצבנות, בדיחות שלא מצחיקות אף אחד חוץ מהשיכורים האלו וזכוכיות שבורות על המסלול, אלא יסלים לכדי אלימות ממשית ויגיע לכדי מצב שאני אחשוש לחיי. העובדה היא שברגע שזה הגיע למצב הזה, ויתרתי על האימון שלי, רכבתי על השבילים הרגילים, איפה שיש תמיד הרבה אנשים (אבל אין אפשרות לבצע "אימון" אני לא נוסעת ב-30-40 קמ"ש על השבילים שיש בהם הולכי רגל, כלבים משוחררים וכו'). אני חושבת שה-takeaway שלי מהסיפור הוא להפסיק לקבל את השיכורים של שישי בבוקר כחלק מהשגרה, כעובדה מוגמרת, ובטח שלא לחשוב שהנזק שלהם יגמר בכמה פנצ'רים והערות נבזיות.
 

זמלרית1

New member
רק תזהרי

ושתהיה לך שנה טובה ומלאת שלווה, שקט ורוגע עם הקטנה, ובריאות ושמחה בלב.
 

rasheric

New member
../images/Emo24.gif מזדהה עם הפחד הנורא

לאחר מקרה של אלימות לפני חודש בחוף בת"א. אין לי עצות מעשיות כי לא מכירה את המקום ואני יודעת שאת לרוב רוכבת לבד. עוד חיבוק
 

TIGER SCORPION

New member
לא מבין אותך

עברת בפעם הראשונה על ידם שמת לב שהם משועשעים ושיכורים ובכל זאת עברת על ידם 3 פעמיים ועוד התגרת בהם כששלפת את הפלפאון לצילום נכון הם היו אלימים כשחסמו אותך וצחקו אך אישה נורמלית לא מתקרבת עליהם בפעם השניה המשטרה מאוישת במתנדבים ושוטרות יכול להיות התנתק לשוטרת הקשר.. . במקרה אלימים שכוללים שודדי רחוב פשוט מאוד לא מתנגדים ומנסים לברוח מהמקום כמה שיותר רחוק מהעבריינים ומזעיקים את המשטרה אפשר גם להתקשר -פעמיים. בדרך כלל איזורי הפארקים מיואשים בשוטרים וביס"מנקים ובלשים לפחות אצלנו זה כך
 
הגעתי מהראשי - באמת למה חזרת 3 פעמים???

ואם הם היו תוקפים אותך ושוברים לך את כל העצמות? ואם היית מחליטה לנסוע והם היו מחליטים להוריד אותך עם המקל והיית פותחת את הראש? האימון הזה שווה את החיים שלך? את החודשים בשיקום?
 

paloma blanca

New member
מה אני הייתי עושה?

אחרי הסיבוב הראשון כבר לא חוזרת משם ... אם הם היו מתנפלים עלייך לא היה לך שום סיכוי בטח לא להתקשר למשטרה .. אולי בדיעבד אחרי... ועל מהשטרה עצמה מזמן הפסקתי לסמוך.... עצוב! נכון אבל זה מה יש.
 
למעלה