שאלה כבדת משקל

מעט אבל זה לא רלוונטי

בשילוב נכון של תזונה וספורט, הצלחתי לרדת באחוזי שומן. לשם כך העליתי קצת את צריכת מוצרי החלב. בתקופה שהתאמנתי אינטנסיבית ולא ירדתי, צרכתי פחות.
 

icy tear drop

New member
נסי להמנע לגמרי

למשך חודש לפחות, ותראי אם זה מונע עיקוב בירידה במשקל. כתחליף, צרכי מוצרי 3 (עד 3 מנות ביום), סרדינים וטחינה מלאה.
 
לא, תודה

כפי שכתבתי לך, אין לי שום בעיה עם המשקל שלי היום. הBMI יותר מתקין, אחוזי השומן בתחום הנורמה ואני לובשת מידה שלא לבשתי מעולם. אין סיבה לשינויים דראסטיים ואין סיבה לקבל ייעוץ אינטרנטי ממישהי שאני לא מכירה.
 
לרקורד, אני ממש מבינה למה את תוקפנית פה.

אני לא יכולה לסבול כשאומרים לי "תעשי כך-וכך", כשלא ביקשתי עצה. במיוחד אנשים שלא מכירים אותי ולא יודעים עלי כלום.
 

קאווה

New member
אשמח לשמוע קצת יותר פרטים

לגבי העניין הזה עם החלב והסויה.
 

icy tear drop

New member
בשמחה.

תעשי בגוגל חיפוש לצמד המילים "נזקי החלב". זה יתן לך את האינפורמציה הדרושה לגבי החלב. לגבי מוצרי סויה, הכנסי לפה: http://il.alprosoja.com/ דיברתי עם אלפרו והם לא ממליצים לצרוך יותר משלוש מנות ביום. בסוי יש יותר סידן מאשר בחלב (וזה סידן שנשאר בגוף ולא בורח כמו סידן מהחי) ובלי תופעות הלוואי שיש במוצרי החלב.
 
אלא תופעות לואי אחרות.

מוצרי סויה הם מוצרים תעשייתיים מעובדים, התועלת שבהם שנויה במחלוקת, ויש הטוענים שיש בהם נזק פוטנציאלי בגלל הקרבה הכימית לאסטרוגן. בסעיף האחרון באמת שאין לי דעה, אבל אני באופן אישי לא צורכת מוצרים כל כך מעובדים.
 

icy tear drop

New member
אז אל תצרכי מוצרי סויה.

הצעתי אותו כתחליף שקול לחלב. אם את מסוגלת להמנע מחלב ללא תחליף מעובד, זה מעולה.
 

icy tear drop

New member
אבל סתם לידע כללי....

ה... "טוענים" לנזק פוטנציאלי בגין אסטרוג'ן, הם לא אחרים מאשר בעלי תעשיית החלב אשר מסתירים את האמת הכואבת שמוצרי חלב מכילים יותר אסטרוג'ן ממה שהם היו רוצים שיהיה בסויה. קראי פה: http://www.tevalife.com/article.asp?id=154 שימי לב לסעיפים המדברים על מוצרי חלב.
 

ashra

New member
אולי כבר בדקת את הנושא אבל..

בדיקת דם פשוטה של בלוטת התריס לפעמים נותנת תשובה לאי היכולת לרזות למרות מאמצים.
 
ולמה את חושבת שלא עשיתי?

למי שלא מצליחה לקרוא את ההודעות שלי עד הסוף: הלכתי לאורית שמש
, תזונאית ספורט, גיליתי אצלה ששינויים קלים בתזונה עזרו לי לרדת במשקל. נורא פשוט...
 
מי שקוראת אותי בדרך כלל

יודעת שאני לא תוקפת סתם.. הסיבה שאני תוקפנית במודע היא שבחרתי לענות למישהי פה ולא ביקשתי עזרה עבור עצמי. כתבתי שוב ושוב שאני במעקב של תזונאית וזה עובד עבורי. מי ששבה וחוזרת ומחפשת מה לא בסדר אצלי, בסוף מגיעה למצב שאני מבקשת ממנה להפסיק. בעיני שרשור הוא כמו שיחה. הרי לא יעלה על הדעת שאענה למישהו בלי שאשמע קודם מה הוא אומר.
 
קצת לא הבנתי

איך זה שאת אוכלת בריא ועושה הרבה ספורט ועדיין יש לך עודף משקל? ומה בעצם את יכולה לעשות במקרה הזה כדי לרזות? כי אם האימונים שלך אינטנסיביים את לא יכולה להוסיף עליהם, ואם את אוכלת בריא את לא יכולה לשנות את התפריט...
 
זו שאלה שרבות מאתנו שואלות את עצמן

או שאלו בתקופה מסויימת. בהחלט אפשר לאכול בריא, לעשות ספורט, ולא להצליח לרדת במשקל כשמדובר בכמה ק"ג עודפים, ושינוי קטן שלא חשבנו עליו יכול לעשות את השינוי. והמצב הזה, התקוע, יכול להיות מאד מתסכל ולא נעים, ושאלה בניסוח כזה ("איך זה שאת אוכלת בריא ועושה הרבה ספורט ועדיין יש לך עודף משקל") יכולה להיקרא כניסוח לא כל כך רגיש.
 
למעלה