עזרה

tgn13

New member
עזרה

שלום.אני חיה בארה"ב.בשנה שעברה טופלתי בארץ ע"י הומאופטית בבעיה שיש לי והיא ריפלוקס.2 בעיות שהיא עזרה לי להיפטר מהן זה עקצוצים בגרון ותחושה של משהו תקוע בגרון כשבולעים רוק.כעת אני חיה כאמור בארה"ב ואין פה את הרמדי'ס שיש בארץ וההומאופטית ההיא שטיפלה בי לא מוכנה להגיד לי מה היא נתנה לי אז אלא אם אשלם לה על סידרת טיפולים מראש וזה תשלום מאוד מאוד יקר שאין לי ואני לא מוכנה גם לתנאים כאלו.אני יודעת שזה לא אחראי לתת מרשם לרמדיס אם אני לא מטופלת ולא עברתי שאלון מקיף מראש אבל אני זקוקה נואשות לעזרה.אני לא נוטלת שום רמדי כבר המון זמן.האם תוכלו להמליץ לי על משהו שאפשר לקחת כדי להיפטר מתופעות אלו? אני לא יכולה להשתמש ברמדיס שההומאופטית ההיא נתנה לי כי היא שמרה את זה בחשאיות ומעולם לא אמרה לי מה היא נותנת לי.תודה רבה.
 
עזרה

יכול להיות שהיא לא מוכנה להעניק לך טיפול שאינו מתאים למצב הנוכחי כרגע ואת זה אני יכולה להבין - יש לה אחריות טיפולית אם את מטופלת אצל הומיאופתית אחרת והיא לא רוצה לתת לך את המרשם - הייתי מציעה לך להתלונן בועדת האתיקה של האגודה להומיאופתיה קלאסית כפי שהבנת מתשובתי אין אפשרות להמליץ על טיפול פר בעיה - זה לא הומיאופתיה!
 

tgn13

New member
זהו שזה לא כך

היא לא מוכנה לתת לי טיפול אם אני לא מוכנה לשלם עבור סדרת טיפולים נוספת נשקודה.היא אמרה שאם היא תיתן לי את הטיפול הזה הוא לא יוביל לשום מקום אם אני לא לוקחת טיפולים נוספים שאת זה אני מבינה אבל עדיין מגיע לי הטיפול הזה כי שילמתי עליו והיא לא יכולה "לזרוק" אותי בטוענות שווא. יש לה אחריות ומעניין שפתאום האחריות הזאת נעלמה.היא לא לוקחת ויזה ואי אפשר לשלם לה בתשלומים ואני לא יכולה לשלם על סדרת טיפולים במזומן כל הזמן כי זה המון כסף.כשהסברתי לה את זה היא אמרה שהכל תירוצים.אני מפחדת להתלונן עליה בוועדת האתיקה כי היא איימה עליי בתביעת דיבה כשאמרתי לה שהיא לא יכולה להיות מטפלת אם היא מתנהגת ככה וכתבה לי מיילים מזעזעים.
 
לא מכירה את

2 צדדי הסיפור לעומקו אבל רק ממה שכתבת זה נשמע מזעזע, יש כאן ניצול ונשמע שאת מפוחדת, אני הייתי פונה לוועדת האתיקה במקרה הזה אני בטוחה שבפורום כאן יש הומיאופתים שיכולים לנסות לסייע מועדים לשמחה
 
שני צדדי הסיפור../images/Emo46.gif

אני מצטערת לשמוע על התקרית ועל כך שאת סובלת. המקום כפי שכתבה נעמהמה להתלונן היא ועדת האתיקה של האגודה להומיאופתיה קלאסית , לצערי האתר שלהם לא עולה ברגע זה , אך סביר להניח שיתוקן במהרה
 
שלום לך

אני קראתי את כל השירשור הנוגע לטיפול שלך וחייב לציין שזה פשוט מזעזע. מזעזע שמטפלים לא מוכנים (והם מחוייבים על פי הקוד האתי גם של האגודה וגם של המקצוע)להעביר דיווח למטפל החדש. המצב אליו נקלעת הינו ללא ספק מורכב. כסף לעיתים מסמא ומעוור את עיניהם של אנשים שהכול עולה להם למוח.... אני יודע שהומאופתיה קיימת נושמת ובועטת גם בארה"ב ולא תתקשי למצוא מישהו אחר שיוכל לעזור לך. כמו שאר הקולגות שלי, אני בהחלט ממליץ לך לפנות לוועדת האתיקה של האגודה. איומים הם לא דבר טוב לשני הצדדים, אך מן הראוי ששני הצדדים ינהגו בהגינות וכבוד הדדי האחד לשני. אם המטפלת לא מעוניינת להמשיך בטיפול כי הוא לא שולם לה מראש זוהי זכותה, משום שכך היא עובדת ככל הנראה. אך עדיין היא מחוייבת להעביר את המידע הנוגע להכנה ההומאופתית שרשמה לך. דרך יצירתית נוספת לדעת מה קיבלת היא ליצור קשר עם בית המרקחת שרקח לך את הרמדי, ולשאול מהי הרמדי אותה נטלת, וכל זאת מבלי להיכנס ליותר מידי פרטים של המקרה שלך (ומומלץ שלא לערב רגשות עם הפוליטיקה הפנימית). כולי תקווה שאכן תצלח דרכך. המלצתי החמה- עזבי אותך משטויות, נסי לאתר מהי הרמדי שנטלת, ובאם לא צלחה דרכך, נסי הומאופת\ית אחרים. גם בחו"ל יש יופי של מטפלים. המון הצלחה בהמשך ובריאות שלמה אבישי קמינר הומאופת קלאסי
 

tgn13

New member
תגובה לאבישי

הי אבישי, חוששני שהבנת לא נכון.שילמתי עבור כל סדרת הטיפולים מראש.סידרת הטיפולים כוללת 5 טיפולים.קיבלתי 4 ואת הטיפול ה-5 לא קיבלתי.המטפלת שטיפלה בי מסרבת לתת לי החזר כי זה נוגד את המדיניות שלה הרשומה באתר שלה.היא הפנתה אותי אליו.קראתי ואכן היא צודקת ואני לא טרחתי לקרוא את זה כי בחיים לא חשבתי שמישהו שמטפל בבן אדם יפרסם מדיניות כזאת.למיטב הבנתי מטפל שהולך ללמוד ולהשתלם כדי להיות כזה יש לו את הרצון הטוב לעזור לאחרים.התנהגות זו קצת נוגדת את האופי שהייתי מצפה לו ממטפל. אכן זכותה של המטפלת להפסיק את הטיפול בי אבל מחובתה להחזיר לי את הכסף בגין הטיפול ששילמתי עליו ותאמין לי שילמתי המון כסף. פניתי לבית המרקחת כמובן ומסתבר שהם חתומים על הסכם סודיות מולה ואסור להם למסור מידע ללקוחותיה על הרמדיס שהיא נותנת ואם הם יעשו כן הם חשופים לתביעה.הם סירבו לתת לי את המידע הדרוש לי להמשך טיפול.אני מרגישה שהיא מחבלת בהצלחת הטיפול שהיא החלה וגורמת גם לי נזק ישיר. אני מפחדת ללכת להתלונן עליה כי היא איימה עליי שאם אעשה כן היא תתבע אותי על הוצאת דיבה.אתה מבין באיזה מצב אני נמצאת? בחו"ל ניסיתי לטפל אצל מטפלת מקומית אבל היא לא הצליחה לעזור לי לצערי. עברתי בעברי טיפולים הומאופטיים ומעולם לא קרה לי דבר כזה. אני אישה הוגנת ולא מחפשת לריב עם העולם.המצב הזה לא מאפשר פתרון ואני כבר השלמתי עם אובדן הכסף.בריאותי יותר חשובה לי.
 

tgn13

New member
מהסיבה הפשוטה

שהמטפלת לא מוכנה לתת לי את הטיפול האחרון אם לא אתחייב לסדרת טיפולים נוספת ולשלם עליה מראש.לזה אני לא מוכנה כי אני לא יודעת אם אזדקק לעוד 5 טיפולים וגם אחרי כל ההתנהגות הזאת שלה אני לא רוצה שום קשר איתה יותר.לכן רציתי לקבל את התשלום בגין הטיפול שלא התקיים בחזרה אבל גם לזה היא לא מוכנה.היא ג טרחה להגיד לי שאם היא תיתן לי את הטיפול האחרון הוא לא יעזור כי היא מסרבת לפקח עליי לאחר מכן והיא לא לוקחת אחריות. כל העניין הזה תמוהה בעיניי.מעולם לא קרה לי דבר כזה.עברתי טיפולים אצל הומאופטיים ומעולם לא חוויתי קושי או בעייתיות מולם ולכן רציתי להתחיל טיפול חדש.
 
סדרת טיפולים

מאוד מוזר... אני לא מכירה את השיטה הזו של סדרה של 5 טיפולים. נשמע שהיא אמורה לתת לך את הטיפול החמישי כי שילמת ולפקח על המשכו בזמן שהיא בד"כ עוקבת בין הפגישות הקבועות. אני מציעה שתפני לועדת האתיקה של האגודה! צר לי על התקרית הזו... שתפי אותנו הבתפתחויות אם תרצי
 

tgn13

New member
תודה נעה ו...

היא לא רשומה באגודה ולכן אי אפשר לעשות כלום.באתר שלה רשום שהיא לא מחזירה ללקוחות כסף וזאת כמדיניות.אחת הסיבות שלא הסכמתי לשלם על 5 מפגשים נוספים היא ש...מאיפה היא יודעת שהיא תצטרך באמת 5 פגישות נוספות? אולי היא תזדקק לבסוף רק לעוד 3 טיפולים ואז מה? הרי היא לא מחזירה כסף.... דרך ההתנהלות הזאת נוראית בעיניי.הטיפולים שלה עולים המון כסף ולא הייתי רוצה שמישהו אחר/נוסף ייפגע ממנה. אני כבר השלמתי עם זה שהיא לא תחזיר את כספי אבל זה לא צריך להיות ככה.ככה לא מתנהלים לטעמי האישי.לא יהיו התפתחויות בנושא כי אין לי יותר מה לעשות לצערי.תודה רבה לך.
 
למעלה