שעלת

diday

Member
שעלת

תינוקת בת חמישה ימים. אצל האח אובחנה שעלת. פרט להפרדה מוחלטת בין הילדים - כל אחד בבית אחר - נראה לי שאין ברירה אלא לתת אנטיביוטיקה לתינוקת כטיפול מונע. חיסון דרך ההנקה עד כמה שאני יודע לא יעזור כאן. מישהו בדעה אחרת?
 

diday

Member
תודה על התשובה

קשר עם הומאופת הוא החלק הקל בסיפור. חיסון הומאופתי לשעלת כטיפול מונע לא מוכר לי. תוכלי בבקשה לציין איזה רמדי ואולי גם להפנות אותי למחקר בנושא, בדומה למחקר שנעשה במלריה. עם ילד בן 3 שהמערכת החיסונית שלו מפותחת לא הייתי מהסס, אבל אצל תינוקת בת 6 ימים עם משקל קטן מהממוצע, אני חושש שהסיכון גבוה מדי . איני יודע אם יש קונצנזוס אצל הומאופתים בארץ לגבי חיסון הומאופתי. רמדי מחיסון שניתן כדי לטפל בנזקי החיסון בהחלט כן. חיסון כטיפול מונע ללא תסמינים, הדעות חלוקות. - האם גם בארץ?
 

diday

Member
עדכון

התינוקת החלה להשתעל, כך שתהייה אם הומאופתיה או לא לצערי כבר לא קיימת. קשה נפשית לתת אנטיביוטיקה לדבר כל כך קטן, אבל הסיכון גבוה מדי. בלי קשר אשמח לתשובה על שאלותיי לגבי החיסון ההומאופתי.
 
מצטערת לשמוע

שהתינוקת משתעלת, מה שלומה? אני רוצה לענות בהרחבה לשאלתך וזה דורש כתיבה של מאמר שלם. אני אעשה זאת בקרוב. בשנת 1907 נעשה מחקר על חיסון הומאופתי שנעשה מחידקי small pox , ע"י דר' צארלס וודהל אטון, הוא בדק האם מתן רמדי הומאופתית שעשויה מגורם המחלה (כמו החיסון) יעיל יותר מחיסון ממשי בגורם המחלה. בשיא המגפה ערך סקר . ממצאיו הראו שמתוך 2806 בני אדם שטופלו בצורה ההומאופתית,ע"י מתן נגיף בצורה ההומאופתית , 547 נחשפו בבירור למחלה ומהם רק 14 חלו. כלומר רק חצי אחוז מהחולים נדבקו, לעומת 5 אחוז ויותר שקבלו חיסון פיזי (קונבנציולנלי). (לקוח מזמנים הומאופתים , ביטאון 11 , מאמרה של כרמל כרתי.)
 

diday

Member
תודה

יהיה מעניין לקרוא. התינוקת במעקב, מקווה שהמחלה לא תתפרץ ושלא תצטרך להגיע לטיפול נמרץ.
 

yassa

New member
החלמה מלאה לתינוקת

נראה לי שרצוי להתבסס על מחקרים עדכניים יותר, היות והטיפול הקונבנציונאלי בשעלת השתנה באופן מהותי מאז 1907. החיסונים החדשים והאנטיביוטיקות החדשות מתבססים על נתיבי פעולה שונים לחלוטין, ופתרו בעיות רבות שהיו בתרופות הישנות (רק כדוגמה - http://en.wikipedia.org/wiki/Pertussis_vaccine) התבססות על מידע כ"כ ישן שקולה לציין שרמדי הומאופתיה הוא הטיפול הנכון לרגל קטועה, כי באמצע המאה ה-18 זה הרג פחות אנשים מטיפולים בהקזת דם ומתכות כבדות שהיו נפוצים באותה התקופה. כך או כך, החלמה מהירה, מלאה, ונטולת סיבוכים.
 
למעלה