שלום רב, אשמח להתייעצות. הבן שלי בן חמישה

שחרית 70

New member
שלום רב, אשמח להתייעצות. הבן שלי בן חמישה

חודשים. מגיל חודשיים החלו להופיע בין הקפלים של הצוואר והברכיים- אדמומית. מאז זה רק מתעצם ולא משנה איזה משחה אני מורחת. הייתי אצל רופאת עור והיא שללה אסטמה של העור. אבל הסימנים תואמים לאסטמה של העור על פי מה שאני קוראת באתרי רפואה שונים- העור המחוספס באיזורים שונים בגוף, אדמומית בקפלים, בפנים. לפני זמן מה הוא החל לגרד את האיזורים האדמומיים ופוצע את עצמו. אני משמנת את האיזורים כל העת. קבעתי תור לרופא מאבחן ברפואה משלימה (כללית) בעיר בה אני גרה. איך אני יכולה להקל עליו עד אז? תודה מראש :)
 
אדמומיות על העור

שחרית שלום, מוזר שהתופעה לא קיבלה הגדרה של אטופיק שכן היום כמעט כל פריחה עורית מוגדרת כך. מה שיכול להקל עליו במקצת הוא שימוש בקווקר. לוקחים כוס קווקר (שיבולת שועל ומשרים בכוס וחצי מים ) למשך מס' שעות, את המים הלבנים לאסוף לבקבוק ובעזרת צמר גפן להספיג לעור , אפשר לעשות בנוסף גם אמבטיה עם הנוזל ומעט קווקר. מה שיכול לרפא את הפריחה הזו הוא טיפול הומיאופתי שיותאם לו באופן אישי ע"י הומיאופת קלאסי . טיפלתי במס' רב של תינוקות וילדים עם אטופיק ותפרחות למינהם, גם חריפות מאוד והמצב השתפר כמו גם מצבם הכללי של הילדים ומערכת החיסון וכל זה באותו תהליך הומיאופתי.. בברכה, נועה שגיא
 
באמת, מה כבר יודעת רופאה

שלמדה שנים את המקצוע, את בטח יודעת יותר טוב, הרי קראת על זה באינטרנט! אנא, השתדלתי לא לפגוע בבן שלך ואל תקשיבי לשרלטנים מהסוג שמסתובב פה.
 

שחרית 70

New member
ברור שאני יודעת יותר טוב כי אני אימא!!!!

רופאה שאינה קמה לבדוק את התינוק וביננו מפריד שולחן, לא מתחקרת בנוגע אליו, לא נוגעת ובסוף ממליצה למרוח משחת החתלה (?????) זה לא טיפול ראוי בעיני. אם אני לא אחפש לבני טיפול רגיל/אלטרנטיבי שיקל עליו- אני לא ראויה לתואר אימא!!!!
 
מי שלא ראויה לתואר אמא

היא מי שתלעיט את הילד שלה בסוגים שונים של שרלטנות ורפואות אליל למינהם. לא כל פריחה היא מיד אטופיכ דרמטיטיס, ולא חסרים טיפולים קונבנציונלים לפריחות. אני חושב שאת מתבלבלת בין יחס חם ואישי לאיכות הטיפול, גם הרופאה האדישה והקרה ביותר יודעת יותר טוב איך לעזור לבן שלך מכל שרלטן הומאופת שיבטיח לטפל בכל דוואי וחולי קיים בעז' קצת מים ומספר כרטיס אשראי. התואר "אמא" לא נותן לך זכות לפגוע בבן שלך.
 
את תמיד יכולה לבקש דעה שניה

מרופא מומחה אחר. התגובה של דניל הייתה לזה שאת כותבת שאת אבחנת את הילד לפי האינטרנט, אם זה באמת מדאיג אותך לכי לרופא אחר (אולי אפילו פרטי אם את לא מצליחה למצוא אחד טוב). מה שבטוח לגרור אותו לכל מיני מרפאים שאין להם השכלה רפואית ולבזבז על זה כסף - זה לא הפתרון.
 
למעלה