בית השנטי חחח

נונית20

New member
בית השנטי חחח

חח גם אני לצערי הייתי שם הבית מביא המון דברים חומריים ומסנוור אותך הוא גורם לך להיכנס למין בועה כזאת שהוא נהדר אבל בתחלאס אסור לדבר עם מריומה לא במקום היא מחליטה הכל אתה הופך לעבד שלה ממש מגעיל אפילו המדריכים עבדים שלה גועל נפש חחח מבשלים לה אוכל מביאים לה עד הפה עם לא איזה צרחות אימאאא להגיד לילדים שיבכו מול מתרימים כדי שיחשבו שהם מסכנים זוועה אבל עזבו את זה גברת מריומה קליין החליטה ביום בהיר אחד בגלל שהיו צלחות למטה שהיא לוקחת לכולכם תסכום תצלחות ותכוסות ושהילדים יוכלו בידיים זוועה כשהילדים ניסו לעשות סכום מנייר כסף היא לקחה גם אותו נתננה להם לאכול בידיים כמו כלבים בזמן שהצוות אוכל ושותה מכוסות וצלחות עכשיו תגידו לי כמה שפוייה האישה הזאת מה כסף יכול לעשות לאנשים? היא הלכה לקנות אוהל במרקו חחח היא לא עובדת על משכרות של 22 שח לשעה חחח זה מה שהיא אומרת לא.חחחח אז לא ממש לא
 

Elyesaf Ozer

New member
נוני זה לא יפה!../images/Emo4.gif

נוני דיי זה לא יפה מה שרשמת. קצת הגזמת אני חושב. לא היית צריכה לרשום את הדעה שלך פה. ועם כל הכבוד שאני חולללה עלייך ומבין מאיפה זה בא. אבל בכל זאת זו לא סיבה לרשום את הדברים האלה םה. כי באתר הזה ילדים שרוצים להגיע נכנסים. ואם הם יקראוו את כל זה לא נראה לי שהם יבאווו. והאשה הזאת עושה המון וזכותה לבקש הרבה דברים. קיצר נדבר כבר.... אבל לא לירשום פה להבא דברים אישיים של הבית כי וואלה זה עניין שלנו והוא גם בשבילנו. (לדוגמא: הקטע עם הסכום)
 
יקירי,

אני מצטער אבל, אם לא יידעו מה שהולך בבית, ייחשבו שבאמת הכל מדהים לחלוטין שם. ואני מצטער אבל זה לא ככה. מריומה אמנם אישה טובה, מהבסיס שלה היא לא אישה רעה. אבל היא מנצלת בצורה כמעט אלגנטית את הנערים. אני מדגיש: כמעט. הצרחות שלה עוברות כל גבול, הבקשות שלה מוגזמות והעצבים שלה דורשים טיפול פסיכיאטרי דחוף! אני מצטער, ביתה שנטי הוא לא מקום לילדים מתחת לגיל 17, שמסוגלים לעמוד על שלהם כל הזמן. בעיקר מול מריומה. ואומר את זה אחד שאמנם לא היה בבית השנטי אך מכבד את עבודת הקודש שמריומה עושה [למרות כל הבעיות מסביב]. ועצם העובדה שנוני כתבה את דעתה האישית זה בסדר גמור. אם לא לתת ביקורת שתבנה את המקום בעתיד, למה בכלל לפתוח פורום? הא? בשביל מה? בשביל להגיד "דבש, הכל דבש"? אם הכל היה דבש בית השנטי לא היה קיים. וכן, גם מריומה היא בנאדם- לא אלה. גם לה יש פאקים ודברים רעים כמו גם מעלות ודברים טובים. יומנעים. אלי.
 

Elyesaf Ozer

New member
אלי

אני מסכים עם מה שכתבתה.. נכון לא צריך לכתוב רק דברים טובים כי יש גם לא הכי טובים. ואני בעד שכל אחד יואמר את דעתו (תוכל לראות את זה בתגובה שכתבתי להדר בכך שאמר שהודעות ימחקו) בסדר לא כל אחד רואה את הבית אותו הדבר אז היא חושבת כך וההוא חושב כך. אבל ברגע שילד שאין לא איפה להיות רואה תגובות כאלה הוא לא יבא. זה לא שאנחנו צריכים נערים שיבואו כי אין פה! אנחנו כן רוצים לעזור לנערים שרוצים לעשות משהו עם עצמם וברגע שהם יבאוו לשנטי החיים שלהם יכולים להשתנות מקצה לקצה. ומה שבעצם תגובות שליליות עושות הם סוגרות את הדלת לנערים שרוצים לבא ולעשות משהו עם החיים שלהם. וברגע שהוא לא שמע כל מיני "ממורמרים" הוא יקח צ'אנס ויבא ואולי כן יתאים לא ואולי לא. זה בחירה שלו אף אחד לא מחזיק פה בכח. ובהקשר של מריומה לפעמים צריך לדעת לחבק לפעמים צריך לדעת לנזוף. "this is the life" אי אפשר תמיד רק לחבק לפעמים צריך קצת לעורר את הנער וגם זה אך ורק בשבילו. וגם שהיא צועקת היא עושה את זה מאהבה שאיכפת לה ממך. למה אם לא היה איכפת לה היא לא הייתה טורחת להרים את הקול שלה בכלל.
 
הייתי אומר

הפורום נועד כדי לתת הזדמנות כמו שניתנה לי, לנוני ולאליסף לגלותו את הבית (אולי לפני כל השמועות). מריומה לא מנצלת אף נער - כל הנערים מנצלים את הכישרון והנתינה שלה, אל תשכח מי ייסד את המקום. כשאתה אומר בית השנטי הוא לא מקום מתחת לגיל 17 - "יקירי" מה יחשוב ילד בן 16 שהרגע ברח מהבית?. אין צורך שאותו ילד יעמוד על שלו בהתחלה, יש עבורו סוללה של מדריכים עבורו ובראשם מריומה. ואם לא היית בבית... אל תדחוף את האף שלך :)
 
לנוני

קשה לי להתעלם מהתגובה שלך. הדברים החומריים האלה שאת מדברת עליהם בכזה זלזול הם: מיטה, שמיכה, כרית, שולחן, בגדים, גיטרה, ספרים והרשימה עוד ארוכה, מאד. אותם דברים חומריים שכל אדם מורכב מהם הם הדברים שחסרים לנו הכי הרבה - בית. הדברים הקטנים שיוצרים משפחה, ולמזלנו בית השנטי התברך בכך. לכול דבר טוב מקביל הרע, ואת כנראה שואפת לצד השלילי של המשוועה, אני כבר שנתיים וחצי בבית, היו עליות והיו מורדות, בסופו של דבר כולנו לומדים אחד את השני, ומהשני. הבחירה שלנו לא כמו בעבר היא - להישאר, להתמודד ולא לברוח. מריומה היא אישה מדהימה עם קבלות, אם אדם שופט אדם כזה בצורה כל כך שלילית (אומר אפילו מונעת מכאב עמוק), אותו אדם צריך לשבת עם עצמו לשיחה ארוכה ועל הדרך שהוא בוחן את החיים. מריומה בעזרת מי שהיא השיגה דבר שאין כמוהו בעולם. הדרך האלטרנטיבית של מריומה לעזור לילדים היא יחודית וטיפולית מאד, מריומה פועלת מהרגש שלשמחתו לרוב פעולה מדויקת. כשאנחנו מזלזלים בבית, היא כועסת בגלל הזלזול ובגלל החוסר כבוד כלפי עצמנו, כי אם זלזלנו בבית שלנו זלזלנו בכל המתנה שהיא נתנה לנו, ובעצמנו. לגבי כך שהמדריכים לא נענשים אני בטוח שהתשובה היא: שהבית פשוט מיועד עבור הילדים, המדריכים משמשים דוגמה נהדרת ואת יודעת את זה טוב מאד. לגבי ה"אוהל" את סגורה על זה שהיא קנתה את זה לעצמה?. בהצלחה, פעם הבאה נסי את המשקפיים הורודות :) עדי.
 

נונית20

New member
יש משהו בדברים שלך

אני לא אומרת שהבית לא מביא הוא אכן מביא חומר אני לא חושבת לשנייה שהוא לא עזר ויעזור למלא אנשים בסך הכל הממקום עצמו נבנה מחשיבה טובה ואמיתית אני רק אומרת שהכסף כנראה עשה את שלו והוא משפיע לא סתם אומרים שכסף מסנוור מריומה לא בנאדם רע אני אישית מאוד אהבתי אותה אבל להיות בבית ולפחד תמידית שהולכים להעיף אותי או לראות ילדים עפים על כלום זה מעצבן כי בסופו של דבר מריומה מקבלת ומעיפה מתי ואיך שבא לה בלי להיתחשב בנסיבות.... אני לדקה לאחושבת שאנשים לא צריכים להגיע לשם בגלל מה שאני אומרת או מרגישה יש אלפי סיפורים על ילדים שהיצלחו שם לי אישית קרו שם דברים לא נעימים במיוחד וכן למרות הכל אני יכולה לחזור בי ולהגיד צודקים השנטי לא מקום נוראי כמו שהצגתי פשוט לא מתאים לכל בנאדם מתנצלת על כך שהייתם צריכים לראות את התגובה הקודמת שלי...
 

Elyesaf Ozer

New member
נונית!

את פשוט בן אדם זהב ואני חולה עלייך ואני מבין את העצבים שלך שהיו ליפני ואפילו אני יכול להזדהות אם חלק מהדברים שציינת למעלה. כי גם לי היו תקופות שלא סבלתי את הבית ואת מריומה. זה קורה לכולנו. תדעי לך שאת בן אדם מדהים. ונדיר למצוא מישהו כמוך. רק פשוט תדעי עם אלו אנשים לחבור ולמי לשמוע.
 
למעלה