בוקר טוב

Shampile

New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

ככה עוברים להם ימי "הפסקת האש"...הבוקר אשקלון, אתמול שלושום ולפני אשכול ושער הנגב. בחיי שאני מריגשה שהמדינה השתגעה. מרגישה אובדת עצות. קצת עצובה והרבה מתוסכלת. איבדתי את טיפת האמון האחרונה שהייתה לי. ואחרי זה עוד מופתעים מהכח העולה והבלתי נתפס של ליברמן...
 

שי ז.

New member
הם יודעים ש 10 ימים לפני בחירות

אין סיכוי שנגיב. אני רק מקווה שאחרי הבחירות נגיב בצורה נכונה (ונכונה זה לאו דווקא למחוק את עזה. יש מספיק דרכים להגיב כך שיכאב לחמאס מאוד).
 

Shampile

New member
שי, ברור ל לגמרי למה אנחנו מגיבים

באין תגובה. זה עדיין לא מונע ממני לחשוב שקבלת ההחלטות לא נוכנה. תאריך הבחירות היה ידוע לכולם טרם היציאה למבצע. זה לא מנע מברק את ציפי את אולמרט להגיד בצורה חד משמעית שעל כל נפילה תהיה תגובה קשה. על זה נאמר שויין...אז הם אמרו. ואני אומרת בתמורה לזה שנגמרה לי הסבלנות. עם כל הכבוד לכל מערך השיקולים שהנהגת המדינה מפעילה כתושבת הדרום, אין לי יותר כח לשמוע תירוצים. אני רוצה מעשים. לא, זה לא חייב שלהיות חורבן עזה...מצד שני אם זה לא הולך בדרך אחרת, אז כן. גם חורבן עזה הוא אמצעי להשגת המטרה. בחיי שאני לא מאמינה שאני כתבתי את השורות האלה. לפני חמש שנים לא הייתי מעלה על דל שפתי את המשפט הזה. במרוצת השנים עשינו די והותר...יצאנו, פינינו ועשינו הכל בשביל להגיע למקום אחר בו אנחנו נמצאים היום.
 

שי ז.

New member
כולנו רוצים מעשים אבל אף אחד מאיתנו

לא יודע מה נעשה, איך ולמה. גם על הסכם הרגיעה הקודם כולנו התרעמנו ובסוף התברר שזה היה תרגיל מבריק שחסך לנו הרבה מאוד דם.
 

ברוריהה

New member
אני שמה לב שהמוטו שחוזר על עצמו

בכל ראיון עם כל אחד מתושבי עוטף עזה בתקשורת זה חוסר ההפתעה. לכולנו זה היה ברור שככה זה יראה. לכולנו לא היה ספק שימשיכו לירות עלינו. אז למה את הקודקודים זה כל כך "מפתיע" ? ? ?
 

ק א סי

New member
אני מיואשת ומבוהלת

מרגישה כמו בסיוט. לא מעניין אותי קרנבל הבחירות והפוליטיקאים. גם לי היתה תחושה שזה יחזור, אבל לא חשבתי שכל כך מהר. יאוש. ומה יהיה על הילדים? מה אם תהיה אזעקה כשהם בלימודים? מפחיד.
 
למעלה