פרק 8 - הדחה בזמביה

JAMES DEAN

New member
פרק 8 - הדחה בזמביה

את היום הזה בזמביה הזוגות לא ישכחו, עם משימות קשות מנשוא אחת אחרי השנייה.
היום הקשה במירוץ, מזריחה ועד הדחה.

 

jj25

New member
תכירו-פאנל סולארי+מצבר-נותן חשמל חינם...

פאנל סולארי...פעם קראו לזה,קולט שמש...
המצאה פשוטה וזולה.
שימו בחצר,פאנל סולארי+מצבר...ויש לכם
חשמל בחינם...כדאי.
 

סטילהוק

New member


כל הכבוד לבנות, שהצילחו להגיע לשטיח לא אחרונות, למרות שהיו אחרונות בגלל העיכוב של ה 15 דקות במשימת הרשת, ועוד לפני זה ההתעכבות במשימת התנינים, בגלל שעומר צמחונית וכל המשימה נפלה על כתפיה של מיכל, שעומר הבינה שהיא חייבת לעודדה ולסייע לה לפחות מוראלית אם לא פרקטית, עשתה זאת רק לקראת הסוף, ובינתיים הן איבדו זמן יקר, למרות שהגיעו למשימת התנינים במקום הרביעי. אך למזלן הן התעשתו די מהר משני העיכובים והצליחו לעקוף את האם ובתה שלא הפסיקו לריב ביניהן, לבכות ולרצות לוותר על משימות מתחילת המירוץ, וטוב מאוד שהן הודחו. ובכלל אם ובתה זה מתכון רע ולא מומלץ כל למירוץ למיליון. זאת גם הסיבה שמעולם אם ובתה לא זכו במירוץ, לעומת אב ובנו שכן, למרות שגם הצירוף הזה לא ממש מומלץ, ואם ניתן להימנע משני הצירופים הללו עדיף. הכי טוב להגיע למירוץ עם חבר טוב או חברה טובה, שאתם מכירים היטב זה את זה ויודעים היטב מה מניע אותכם, מה מגבלותיכם ומה יתרונותיכם. כך גם תדעו איך לחלק נכון את משימות המחסום ביניכם. אמא ואבא לא תמיד יידעו את זה עליכם, שלא לדבר על האמוציות שיש בין אב לבנו ועוד יותר מזה בין אם לבתה, שתמיד ינסו להראות שהן יותר טובות אחת מהשנייה ויודעות יותר טוב מה צריך לעשות.
 

Gרר

New member
לא זוכר כבר מי אמר שההפקה תנסה לשמר את האמא והבת...

אבל הנה עוד קונספירציה הלכה לפח, וזה מה ששוות כל תיאוריות הקונספירציה למיניהן על ההפקה עוזרת ההפקה משמרת.

בכל מקרה אני שמח שהן הלכו. אמנם זוג סימפנטי ברמה האישית בעיניי, אבל לא מתאימות למירוץ כי אי אפשר לסחוב מירוץ שלם על בנאדם אחד כשהשני מסתפק ב"לא להפריע". כל אחד מבני הזוג צריך להביא איתו משהו שיתרום למירוץ, כמו למשל בשי ושני ששי הביא את הכח הפיזי ושני הצטיינה במשימות הפעלה של קהל. בגלל זה מגיעים בזוג. האמא חוץ מלהגיד שהיא כל כך גאה בבת שלה לא הביאה איתה למירוץ שום דבר משמעותי ולכן זה לא יכול לעבוד.

אני מקווה שגורל דומה צפוי גם לעדן ואביעד, שבינתיים לא שמתי לב שהיא תורמת במשהו. במשימת האבנים כל פעם שהמצלמה עמדה עליהם ראו את אביעד מנסה להרים אבנים ואת עדן עומדת ומקטרת. יכול להיות שזו עריכה מגמתית, אבל מה לעשות שכל מה שראיתי זה אותה עומדת ומקטרת. ועל זה שהיא מצאה בניסיון הראשון אני חייב להודות שאפילו שאני די נרתע מקונספירציות - כאן זה ממש נראה כיד מכוונת. כנראה שאפילו לצלם כבר נמאס...

בעונה הזו מאד מגזימים בעיניי עם העניין של משימת חיפוש לפני כל פיט ספוט. זה לא צריך להיות ככה. זה בסדר שהתחנה האחרונה לפני חלק קטן מנקודות הסיום זו משימת חיפוש או מזל אבל אי אפשר להשתית הדחות של עונה שלמה על מזל. המירוץ אמור להיות גם תחרות שבה היכולת האישית משחקת, לא רק המזל. זה גם נותן פתח לכל הקונספירטורים לעצבן אותי אחרי כל פרק


זוג הסבתות ממשיך להפתיע. גם אם נקזז את משימת המזל המיקום שלהם לאורך המשימות היה טוב מאד. אפילו את משימת הסחיבה שסחטה הרבה מהזוגות הן עשו בלי יותר מדי קיטורים. אפשר להגיד שהן הפתעת העונה עד כה ולא זכור לי במירוץ הישראלי זוג מבוגר שהגיע כל כך רחוק במירוץ. אם היא רק היתה קצת פחות חופרת... הייתי אפילו מפרגן להן יותר
 

ny22

New member
מנהל
לא זוכר אם מישהו אמר עליהן...

מה שכן,
כמעט ולא הראו את בן ורן...

&nbsp
לגבי האמא והבת - באמת קצת חבל לי שהן הלכו, אבל אני חושב שהן לא היו זוג חזק כך שהיה להן קשה להישאר במירוץ...
&nbsp
 

סטילהוק

New member
אתה כנראה שוכח שהסבתות קיבלו לא פעם ולא פעמיים הנחות מאחרים

וההיילייט של התקדמותן הפרק היה הויתור של צמד הבנים לסבתות במשימת הגולם והפרפר. שבינינו, קשה לי מאוד להאמין שלא היתה כאן התערבות של ההפקה, שבטח אמרה לבנים תשמעו אם גם ככה מספיק חזקים לנצח כל צמ שיגיע אחריכם אז תוותרו להן כי תיראו ככה טוב כלפי הצופים ואולי אף נצ'פר אותכם בהמשך או אחרי סיום העונה. ותאמין לי שכשהפקה ישראלית רוצה היא יודעת איך לצפ'ר את עושי דברה ואת יקיריה. בדיוק כפי שהי יודעת איך לתקוע מקלות בגלגלים למי שלא.
 

RossieL

Active member
ווי, זה היה קשה ומתיש

אתחיל מהסוף - טלי וגילי? אין, אני לוקחת כל מה שכתבתי בתחילת העונה, קדה בפניכן וצועקת: שאפו!!!!
עם כל החפירות, הן באמת ג'דאיות ולא משנה לאן יגיעו, הכל בזכות ומגיע להן שאפו שאפו שאפו.
והן גם מצחיקות. בחיי שכשמתרגלים, אז יש בחפירה חינניות לא מבוטלת

PUT ALL THE BODY .... ALL THE BODY ... ALL BODY


ויש עוד הפתעה: אריאל וקארין.
ווי, הם מתוקים, הם משחקים את המשחק כל כך יפה, כל כך הרבה כבוד יש ביניהם, הבנה, חיבה, התחשבות.
וזה לא מובן מאליו.
מקווה בשבילם שיגיעו לחמישיה. באמת, מגיע להם.

ויש את צמד האחים: ניסים ואוראל.
הממממ .... הרגשות מעורבים.
לרגעים הם מעצבנים ע לכדי "יאללה, לכו לישון על האף" ולרגעים הם כל כך מקסימים, כל כך נכנסים ללב, כל כך מוכיחים שגם הם ראויים.
אני רוצה לראות עוד מהם. מקווה גם בשבילם שיגיעו לחמישיה [אני כבר ב 4, נשאר רק עוד מקום לזוג 1...]

ואי אפשר להמשיך לפני שמדברים על אביעד ועדן.
מה זה הדבר הזה? חשבתי מדובר על המירוץ למיליון, מסתבר שעם שני אלו זו הישרדות.
לא, באמת, איך הוא שורד אותה?
ווי, היא מעצבנת ברמות, עושה כלום, מגלגלת עיניים, מצקצקת בלשון ובקיצור, מה זה זה? יאללה, שתלך הביתה.
אני מקווה בשביל שניהם שבחיים האמיתיים מחוץ למשחק היא אחרת. כי ככה זה לא יחזיק. באידיש אומרים: אהבה בוערת כמו סמרטוט רטוב [זה נשמע יותר פיקנטי באידיש]
ועוד יש לה תלונות, כמו רימון.... תתעוררי ילדה, החיים זה לא פיקניק.

מי עוד?
הפייבוריטים שלי, נו, הם לא מאכזבים.
חביב ויצחק פשוט אלופים. וגם איל וסיד.
הם טובים במשימות, הם מצחיקים, הם רציניים, הם חדורי מטרה, הם רואים $ מול העיניים אבל גם לא שוכחים ליהנות.
הם, בעיני, הכי ראויים לזכיה במיליון.

ושאר הזוגות?
פחות מדברים אלי וגם לא ממש הצטערתי שיהודית וזהר הודחו.
גם אם עומר ומיכל היו מודחות לא הייתי בוכה.
אז אולי הן הבאות בתור? כרגע, הן בעדיפות ראשונה שלי להדחה הקרובה.

לסיכום: הפרק היה מרתק.
היה בו הכל מכל וכל.
מאמץ פיזי, מזל, וידע.

ועכשיו, נחליף בגדים, ננוח ונאסוף את עצמנו כי ממשיכים ל... זימבאבווה
 

סטילהוק

New member
דווקא הכי מעניין לראות את האנדרדוגים מתקדמים וזוכים

דווקא הכי מעניין בריאליטי בכלל ובמירוץ בפרט לראות את המתמודדים והצמדים האנדרדוגים מתקדמים וזוכים, ולא את החזקים והמובנים מאליהם, שלראות אותם מתקדמים וזוכים זה כמו לראות את הביריון השכונתי מפוצץ במכות את הילדים החלשים בשכונה. אין שום דבר מעניין בזה. הרבה יותר מעניין בעיניי לפחות לראות את הילד החלש שאף אחד לא סופר בכלל מלמד לקח את הביריון השכונתי. קרי, הרבה יותר מעניין בעיניי שצמד מגיע מהסוף וזוכה, או לפחות מתברג ממש בדקה התשעים אל שלישיית הגמר, ולא שכל שלושת הצמדים החזקי והמובילים במירוץ מגיעים לגמר ובסוף הצמד שכל הזמן בראש זוכה. סורי, אך אותי זה בעיקר משעמם רק את הזוגות החזקים והמובילים מתקדמים וזוכים. ואין בזה שום אתגר.
 

סטילהוק

New member
שמחה היתה גנגסטרית וממש לא אנדרדוג, ג'ובאני סחב אותה על גבו

והפך אותה לדיקטטורית של השבט המאוחד. שלא לדבר בכלל על כך ששמחה בעיניי לפחות השחקנית הכי גרועה בתולדות הישרדות, ולא רק בארץ, בכל הגרסאות. ועצם זה שהיא הגיעה לשלישיית הגמר רק בגלל המאובן המוזהב שסידרה לה ההפקה במכירה הפומבית רגע לפני הדחתה המתוכננת, רק מראה עד כמה העונה הזאת היתה מכורה.
 
למעלה