פרק 7 - נוחתים בזמביה

JAMES DEAN

New member
פרק 7 - נוחתים בזמביה

המירוץ למיליון - נוחתים בזמביה
ברוכים הבאים למדינה הפרועה בעולם- זמביה!
הזוגות במפגש ישיר עם חיות טרף וגם מוצאים עצמם בין שמיים וארץ.

סתם שתדעו אני לא רוצה לזמביה


 

jj25

New member
זמביה-זומבים--איך אני מקנא במדינות האלה...

זמביה מדינה ענייה ומושחתת.
אבל,
יש להם שטח ענק.752 אלף קמ"ר....אף אחד לא רוצה להשמיד אותם.
אף אחד לא מאשים אותם בכיבוש,גזל,אפרטהייד ועוד.##
אף אחד לא מגנה אותם באו"ם.
חיים נורמלים.זמביה.נוצרים.
 

ny22

New member
מנהל
לא בטוח...

זה שהיא נראית מהמם ויש "שקט" לא אומר בהכרח שלתושבים באמת טוב שם.
יכול להיות שרק נראה לנו שאולי שמה יותר טוב...
 

פרארי1

New member
איל וסיד ממשיכים להיות הפייבוריטים שלי

אוהב את הצורה בה הם ניגשים למשימות ומבצעים אותן.
הם לא מספקים את אלמנט ההיסטריה, הריבים, לא בוכים, לא מקטרים, פשוט מנתחים את המשימה, מבינים מה צריך לעשות ומבצעים את זה כמו שצריך, בלי להתברבר בכמה נסיונות סרק.
אלמלא היו במירוץ משימות מזל / יאוש, שמטרתן צמצום פערים ויישור קו בין הזוגות, תוך מתן אפשרות לעקוף למי שיש לו מזל רגעי, הם כבר היו בפער בלתי ניתן להדבקה משאר הזוגות.
 

RossieL

Active member
זמביה - הנה הם מגיעים

אפתח ואומר ששני הזוגות שסימנתי כבר מהפרק הראשון כפייבוריטים בהחלט מספקים את הסחורה.
זוג התאומים - יצחק וחביב והחברים מ 8200 - סיד ואיל.
אין, הם אלופים.

מי שמפתיעות מאד לטובה הן דווקא צילי וגילי, שבהתחלה חשתי בערך כמו באתר בניה בשל החפירות של גילי, אבל לאט לאט התרגלתי ובשילוב עם רצון והתמדה ומאמץ כמעט על אנושי, הן סוללות את דרכן לליבי ובמסע.

זוג נוסף שמתגלה כזוג חזק ונחוש הם אריאל וקארין.
שיתוף הפעולה של שניהם וגם ההומור המיוחד שלהם, אותי הם כובשים.
[לא פייבוריטים אבל בהחלט ראויים להערכה].

ויש את עדן ואביעד.
מה אומר ומה אגיד?
לא מבינה איך הוא שורד אותה אלא אם אל התכנית היא הגיעה תחת מסווה של ביצ'ית איומה, מה שבחיים האמיתיים היא לא.
עדן, SORRY BABE, אבל את בלתי נסבלת!

ויש את בן וג'רי
תקשיבו, הם מתוקים אמיתיים ואני מקווה שהמחווה שלהם לצילי וגילי לא תעלה להם בהדחה.
אבל מה שהם עשו, ומה שהם אמרו על עצמם, זה היה מרענן ושובה לב.
טוב לדעת שעוד יש לנו בחורים כמוהם.
ואת ההערה של בן, או אולי רן, קשה היה לפספס, כשרצו אחרי משימת התנינים.
"תיזהר, יש שם מלא לקוסטים"


ויש את כל שאר המתמודדים, שאני באופן אישי פחות מתחברת ולא ממש יהיה איכפת לי מי מהם יודח קודם.
עכשיו נמתין למוצ"ש לראות איך ממשיכים ומי מגיע אחרון לשטיח של רון.
 

ny22

New member
מנהל
רן ובן - שיחקתם אותה


מאוד התרגשתי מזה שנתתם לטלי וגילי לעבור אתכם במשימת הדו-קרב!

הלוואי ורק תתקדמו עכשיו במירוץ

&nbsp
באמת שזאת אחת הסיבות שאני אוהב את המירוץ למיליון כאן
 

ny22

New member
מנהל
זמביה


לא הייתי שם מעולה, אבל מהמירוץ היא נראית ארץ ממש ממש יפה!
 

סטילהוק

New member
בדיוק שאלתי את עצמי איך ההפקה תעזור הפעם לטלי וגילי

ואז הגיעו הבנים וכבר הבנתי איך...

תסלחו לי מאוד, אך בעיניי זו היתה מחווה טיפשית שעלתה להם ביוקר והפסד זמן יקר במירוץ. וזמן זה אולי הדבר הכי חשוב במירוץ, כי הוא מבדיל בין הפסד לניצחון.

חוץ מזה, טלי וגילי הגיעו להתחרות במירוץ, אז שיעשו אותו כמו כולם, בלי שום הנחות, אם לא שמתם לב לפחות פעמיים ההפקה םטרה אותן מביצוע משימות, פעם במשימת הינגווינים שהאמא והבת ויתרו להן והן אפילו לא היו צריכות להתלבש כפינגווינים כמ כולם, והפעם עם הבנים שויתרו להם במשימת הגולם והפרפר. מעניין מאוד מתי תהיה הפעם השלישית שההפקה תמצא דרך לפטור אותן מביצוע משימה. מצטער מאוד, אך מבחינתי מי שלא סובל את החום שלא ייכנס למטבח.

ולעומת זאת ההפקה לא ויתרה לבנות שאחת מהן צמחונית במשימת התנינים, ועזבו את זה שהן בקושי זוכות לזמן מסך מהעורך המזורגג והמגמתי של התוכנית העונה, אך עד שהן מתקדמות ההפקה שמה להן מקלות בגלגלים במשימות שהיא יודעת מראש שהן לא יוכלו או יתקשו לבצען. אני גם חותם לכם שאם היה מדובר בטלי וגילי או אחד מהצמדים הפייבוריטים של ההפקה, היו מחליקים להם ומעבירים אותם ישירות למשימה הבאה, כמו שעשו לאמא והבת שלא סיימו את המשימה המשותפת בשל הפציעה של הדר, ואפילו לא קיבלו זמן המתנה עד שיוכלו לעבור למשימה הבאה.

בקיצור: יש בהחלט איפה ואיפה לגבי הצמדים במירוץ העונה, והיא בולטת היטב לעין. גם מבחינת יותר זמן מסך וגם מבחינת העלמת עין או גרוע מזה, העברת צמדים למשימות הבאות מבלי שיסיימו את המשימות הקודמות.

וכל הכבוד לעומר שלפחות ניסתה לבצע לבדה את משימת התנינים ולא ויתרה עד שלא צלחה סיימה אותה, כשלבסוף הצטרפה אליה גם מיכל חברתה הצמחונית, לפחות מבינת עידוד תמיכה מוראלית שכל כך חיונית במירוץ, ובמיוחד במשימות כאלו.

רק תתארו לעצמכם מה היה קורה אם למשל היו נותנים להם משימה אכול אוכל לא כשר, כשיש לפחות שני צמדים שלא היו עושים אותה...
 

Tintin115

New member
ההתעקשות של הצמחונית לא לעשות את המשימה

לא היתה רציונלית בכלל. לא דרשו ממנה לאכול בשר אלא להאכיל חיה קרניבורית בבשר. תנין בטבע יצוד את הבשר שלו, בשבי יאכילו אותו בבשר, אז איך בדיוק עבד ההגיון שלה, שתנינים יחיו על דיאטה צמחונית? בניגוד לבני אדם שיש להם אלטרנטיבות, לתנינים אין, אז כך או כך כדי לשרוד הם יהיו חייבים לאכול בשר. גם אני צמחונית וההתנהלות שלה נראתה לי אמוציונלית מדי ואפילו צדקנית.
 

Gרר

New member
מסכים איתך. גם אני לא הבנתי

מזכיר שטליה מהעונה הרביעית, שגם היא היתה צמחונית, נאלצה לאכול נקניקיות ועמדה בזה תוך כדי יסורים עצמיים די קשים אבל כשאתה בא למירוץ או שאתה משאיר את האידאולוגיות שלך בבית ומבין שחלק מהמשימות שתקבל יהיו בניגוד לאידאולוגיות שלך או שאל תבוא למירוץ. מישהו שהוא צימחוני אדוק או יש לו פחד גבהים בלתי נשלט או לא מסוגל לאכול אוכל מסריח או לא יכול לרוץ שלא יבוא. לא מבין את כל האנשים שבאים וכאילו "מופתעים" שפתאום הם צריכים לעשות משהו שבניגוד לרצונם או דעתם. זה המשחק. רציתם להשתתף. אז תשתתפו בהכל. רק אל תתבכיינו.

עם כל ההערכה שלי לבנים על הויתור לבנות, לא אהבתי את המחווה הזאת. זאת תחרות. בתחרות צריך לשמור על אנושיות בסיסית (ברמה של לא להפיל עגלה של מתחרה שלך כמו שהיו טענות כלפי אלכסה בזמנו), אבל בשביל לשמור על אנושיות לא צריך לוותר על התחרותיות.

האמהות הגיעו לתחרות מרצונן החופשי ומתוך ידיעה שהן יצטרכו לעמוד באתגרים פיזיים ומנטליים שלא קלים לבנאדם צעיר על אחת כמה וכמה לבנאדם מבוגר. ובכל זאת מרגע שהן בחרו להשתתף - הן צריכות להשתתף בכל המשימות, או לפחות לקבל עונש משמעותי של עיכוב על כל משימה שהן לא עושות. אם הן חשבו שלא יוכלו לעמוד בזה אז בשביל מה הן באו? ולכן כל הויתור הזה לא היה במקומו. במיוחד לא במשימה שרוב הסיכויים שהבנים היו חותכים את החבל של האמהות כמו שאכן קרה להם מול הזוגות האחרים. בתחרות צריך להתחרות, כל זוג על פי כוחו, ולא לוותר לאף אחד. זו דעתי.

מעבר לזה גם הפייבוריטים שלי הם סיד ואייל שהדרך בה הן עושות משימות ראויה להערכה ובמקביל גם חביב ויצחק. עם כל ההסתייגות המובנית שלי מחילול השם של אריאל וקארין (לא שאני דתי אבל לנכס לעצמך את אלוהים כעוזר אישי למשימות שלך זה חילול השם פר אקסלנס בעיניי) בפאן האישי אני מאד אוהב את הדרך שהם עוברים משימות ומשתפים פעולה ביחד. טיה ופיי גם התחילו טוב מבחינתי אבל קצת נעלמו לי בפרקים האחרונים.

הזוג שאני מייחל ללכתו הם עדן ואביעד. דווקא הוא עשוי מהחומרים הנכונים למירוץ אבל בת הזוג שהוא בחר לחלוטין לא מתאימה למירוץ. היה עדיף שתישאר בבית עם הילדים והוא ירוץ עם מישהו אחר (עיין ערך שי ושני). חוץ מלהרוס, לעכב ולעצבן אותו לא ראיתי בינתיים שום תרומה שלה להצלחה שלהם במירוץ. חבל לי עליו אבל כזוג - מגיע להם לעוף.
 
אסטרטגית דו קרב

אני לא רוצה לחפור לעומק אז אני רק אעיר שלפעמים, מבחינת הזמן הכולל, עדיף להפסיד בכוונה בדו קרב כדי לחסוך סה"כ זמן ואנרגיה - עשינו את זה בפרק השני של העונה שלנו ביקום ואח"כ שוב בספרד במלחמת העגבניות (יש דו-קרבים שלוקחים משמעותית יותר מהרבע שעה של הסוף).
עוד שיקול יכול להיות לקדם זוג חלש כדי להפחית תחרות בשלבים הבאים.
מהצילומים לא ברור מה התור שהצטבר מחוץ למשימה - יכול להיות שעורכים קטע המתנה אחד ומחלקים אותו על כמה המתנות, כשלמעשה לא הייתה המתנה בפועל אח"כ.
 

סטילהוק

New member
מצטער קובי, אך מה שאתה אומר לא היגיוני בכלל וסותר את דבריך

לפעמים, מבחינת הזמן הכולל, עדיף להפסיד בכוונה בדו קרב כדי לחסוך סה"כ זמן ואנרגיה (יש דו-קרבים שלוקחים משמעותית יותר מהרבע שעה של הסוף).

אם תשים לב באותו משפט כתבת דבר והיפוכו: הרי ברור לך שאם מפסידים בדו-קרב נשארים לדו-קרב נוסף. אז בדיוק זה חוסך לך זמן? ועוד יותר מזה, אם כפי שכתבת, דו-קרבים שלוקחים משמעותית יותר מהרבע שעה של הסוף, אז רק תחשוב כמה זה 2 דו-קרבים, 3, 4, 5 או אפילו 6. כולל הרבע שעה שבסוף.

זה נשמע לך בכלל היגיוני?
 
אני אסביר עם דוגמא

הדו קרב הראשון שלנו היה להיתלות באוויר ולהחזיק את בן הזוג.
הסיבוב הראשון שלנו היה ארוך, מאוד.
לסיבוב הבא עלינו מול צמד בנים די רזים.
אחריהן היו שתי בנות.

היינו די גמורים אחרי הסיבוב הראשון, נפלנו ישר לבנים כדי לחסוך כוח וזמן (זה גם היה דו קרב שהיה נמשך הרבה זמן וגם לא היינו בטוחים שנסיים). על הדרך הרווחנו עוד מנוחה.
נגד הבנות עלינו במטרה לנצח וזה אכן היה סיבוב די קצרצר (הן גם לא ידעו ממש מה הן עושות שזה די רגיל למישהו שעושה דו קרב פעם ראשונה, כך שהיינו ממש בטוחים שננצח).

דו קרב אח"כ היינו בסוף (שני זוגות אחרונים) - היה לנו אינטרס שהוא יגמר *מהר* ככל האפשר כדי לא לפתוח פער מול שאר הזוגות. לא ממש היה אכפת לנו מי מנצח כל עוד זה קורה מהר. החזרנו חלק מהזמן של הרבע שעה המתנה בקיצור פרוצדורת הסידור שלנו אחריה (מה עושים עם בגדים מג'ויפים/רטובים וג'יפה בכלל? היו לנו כמה טקטיקות לזה שתיכננו מראש ובאמת בסה"כ יצאנו למשימה הבאה די יחד עם הזוג ש"ניצח" אותנו בדו קרב.
 

AA86

New member
ברבע שעה המתנה

מותר להתארגן? מה אמורים לעשות?
 
זאת שאלה רכה. תלוי מאוד בכישורי המשא ומתן (טליה אלופה בזה)

במקרה הזה הלכנו על תירוץ רפואי - היה קפוא והיינו מכוסים בג'יפה.
וכשאני אומר היינו, אני מתכוון טליה הייתה :)
 
למעלה