פרק 6 - פרק הדחה

JAMES DEAN

New member
פרק 6 - פרק הדחה

בתוך הר הזבל הכי גדול באפריקה, מסתתר הרמז הכי קטן בעולם.
מי ימצא את הרמז ומי ייפול בפח ויודח?

 

ny22

New member
מנהל
צפייה מהנה
מעניין מה יהיה היעד הבא...


 

ny22

New member
מנהל
שמתם
לכך ש...

כל צמדי הבנים במקומות הראשונים (אם לא היה את העצור, אזי רן ובן היו מגיעים במקום השלישי, ולכן אני מחשיב אותם במקום השלישי).
אחרי זה הגיעו כל הצמדים שמורכבים מבן +בת.
ואחרי זה, בסוף, הגיעו כל צמדי הבנות.

מעניין שזה יצא ככה....
 

סטילהוק

New member
כמו שכבר אמרתי מכתחילה יחסי הכוחות במשימות פיזיות לא הוגנים

וגם מה זה כמעט כל פרק המשימות המעפנות הללו של מציאת מחט בערימת שחת? בפרק הקודם זו היתה הפנינה שהסתתרה בתוך צדפות מלוכלכות, והפרק סמל המירוץ בערימות של זבל. מי הסאדיסט שחושב בכלל על כאלו משימות? ואת מי לעזאזל משימות כאלה מעניינות, בטח לא אותנו הצופים.
 

ny22

New member
מנהל
לגמרי...

מה גם שזה די מעצבן שהפרק אתמול היה כולו סביב משימה אחת

ועוד כמו שציינת משימה שהיא בכלל משימת מזל, מילא הייתה איזו משימה אחרת שהיה בה יותר עניין...
 

סטילהוק

New member
הדבר שהכי מרגיז ומעצבן אותי בריאליטי זו התערבות ההפקה במשחק

צפיתי שוב בפרק שהחמצתי מעט את פתיחתו בשבת באתר של רשת, והפעם ללא כל הסחות הדעת של ים הפרסומות והחסויות באמצע, והפעם התערבותה של ההפקה היתה ממש בולטת לעין ולא ניתנת להתעלמות.

לראות את ניסים ואוראל פורשים ויוצאים מהמפעל למחזור הזבל ורגע אחרי שהם חוזרים הם ישר מוצאים את הבקבוק עם סמל המירוץ אין יותר שקוף מזה שההפקה דראגה לשתול להם אותו, כי ראו עד כמה הם מיואשים מעבודת המחזור. וכנ"ל לגבי האמא והבת שההפקה לא מפסיקה להתערב ולהציל אותן פעם אחר פעם במהלך העונה, פעם כשהעבירו אותן ישירות למשימה הבאה מבלי לת להן שום זמן המתנה כשהדר נפצעה במשימה המשותפת, פעם כשהן פכו כוס לפסטיק ושנייה אחר כך מצאו את הפנינה בתוך הצדפה המלוכלכת והפעם כשהן שוב הפכו כוס פלסטיק וישר מצאו את הקלקר עם הלוגו של המירוץ. שלא לדבר בכלל על הנהגים שההפקה הצמידה לצמדים, שממש בולט לעין איך הם פועלים לפי הוראות ההפקה לגבי כל צמד וצמד. למשל זה שהנהג של טיה ופיי לא פתח להן את הדלת האחורית שייקחו את תרמיליהן עד שאריאל וקארין הגיעו לשטיח של רון ורק אז נפתחה להן הדלת, או זה שהנהג של כאמלה ובהירה שמצאו את הלוגו של המירוץ לפני האמא והבת שנשארו אחרונות במפעל למחזור הזבל וגם לפני מיכל ועומר, נסע בכוונה באיטיות וגם תקע אותן בפקק, בזמן שהנהג של האמא והבת הצליח לא להיתקע באותו פקק בדיוק ולהביא אותן לפניהן לשטיח של רון, אלא דברים ממש בולטים שכל חובב ריאליטי אמיתי ומנוסה יבחין בהן בקלות ושלא ניתן להתעלם מהן בכזאת קלות.

אין ספק שההפקה שומרת על האמא והבת, כי כנראה שכמו שהיה להן כבר אב ובן שזכו במירוץ עדיין לא היה להן צמד של אם ובת שזכו במירוץ, ולא אתפלא כלל אם ההפקה בונה על זה שזה מה שיקרה העונה, כדי שיוכלו לסמן V גם על צמד של אם ובת שזכו במירוץ, ללא שום קשר אם זה נכון או לא נכון, או בעזרת ההפקה.

גם אין בכלל ספק שצמד ההתאומים האוחצ'ות מקודם חזק ע"י ההפקה, ורואים את זה היטב בעריכת הפרקים. אם תערכו משאל את מי הצופים יותר מכירים ואת מי פחות, תגלו שהממנים הכי מוכרים מבין כל צמדי המירוץ העונה, וזאת רק בשל זמן המסך הבלתי פרופורציונאלי שהם מקבלים בעריכת הפרקים המשודרים מכל שאר הצמדים במירוץ, ואילו הכי פחות זמן מסך מקבלים דווקא מיכל ועומר, ושההפקה כמעט ומתעלמת מעצם קיומן במירוץ. מה שמזכיר לי מאוד את יורם זק העורך הנוכל והשרלטן ושיטות ההעריכה המגמתית שלו בפח הגדול.
 
זוגות שמקדימה מקבלים יותר זמן חשיפה

אם מיכל ועומר רוצות חשיפה, שתהינה מקדימה...
 

סטילהוק

New member
כאילו שזה תלוי בהן...

אם זה היה כל כך קל להיות מקדימה כולם היו מקדימה.
 

סטילהוק

New member
שאלה טובה, אף אחד

אם המשימות היו קלות ותלויות אך ורק בצמדים כולם היו מגיעים למשימות ביחד ומסיימים ועוזבים ביחד, מקסימום דקה-שתים אחרי. ואף אחד לא היה נתקע שם.
 
וואלה זאת הייתה בחירה של מיכל לא להאכיל את התנינים.

אפילו טליה (הצמחונית כן?) התפלצה ממנה.
כאילו - זו לא את אוכלת. זה התנין.
בזבוז זמן פר אקסלנס.
&nbsp
&nbsp
 

סטילהוק

New member
מסכים איתך, אבל מה אשמה עומר?

וחוץ מזה, לפי מה שהבנתי לא האכלת התנינים עצמה הפריעה לה, אלא סריגת העוף שלפני ההאכלה של התנינים. אני רק לא מבין למה היא לא יכלה לתת לעומר לסרוג את העוף, ושהיא רק תשתתף איתה במשימה ותסייע לה בחלקים שלא מעורבים בהם בשר. עובדה שהיא עשתה את זה בסוף, אך עד שהיא התעשתה והבינה שהיא חייבת לעזור לה הן הפסידו הרבה זמן יקר שיכל לעלות להן בהדחה.

מה שכן, מטעויות כאלה לומדים ומפיקים לקחים לעתיד, ובעיקר אם הן שרדו את ההדחה, אני מאמין שמיכל לא תחזור שוב על הטעות הזאת בהמשך המירוץ. ועומר תותחית על שהרבה בזכותה הן מתקדמות ושורדות. ובכל, לא ידעתי עד שקראתי ששתיהן מושבניקיות, מה שנקרא מלח הארץ ועומר אף שירתה ביחידה מובחרת במודיעין, לפני שהפכה לדוגמנית וכוכבת אינסטגרם.
 

jj25

New member
סוד גלוי-כבר לפני 25 שנה...גיליתי...

כבר לפני 25 שנה...בערך בשנת 1994...
השתתפתי בתור קהל או משתתף בכמה תוכניות טלויזיה,
בערוץ 2.##
הדבר הראשון שלמדתי על טלויזיה,ולא השתנה מאז,הוא-
כל מה שקורה בטלוויזיה,הוא לא אמיתי...הכל שקר...הכל..!!##
*המראה?!...לא אמיתי,המון איפור.ותלוי בתאורה וזווית הצילום.
*הצחוקים ומחיאות הכפיים?...לא אמיתי.
*הכעס,הריבים,הדיבורים.הכל ערוך,הכל אחרי טיפול ושינוי...
ועוד באותם הימים,לא היה פוטושופ...##

לסיכום---טלוויזיה היא עולם שכולו שקר,דימיון ולא מציאותי....
 

סטילהוק

New member
ספר לי על זה, גם אני עצמי הייתי עד לזה במו עיניי

רוב מה שמראים לצופים בתוכניות הריאליטי, ובעיקר הישראליות, זו עבודה פראקסלנס בעיניים. הרבה פעמים אנשים שאלו אותי איך זה שמתמודדים נשארים לבדם בארץ זרה ואנחנו עדיין רואים אותם שם. אז הסברתי להם שוב ושוב שאף צמד במירוץ לא באמת לבד ויש איתם צלם וסאונדמן צמוד. והסיבה שלא רואים אותם זה בגלל שהם אלה שמצלמים ולא מצלמים את עצמם, כך שבכל פעם שהמתמודדים עולים למשל על מונית הצלם/סאונדמן יושב במושב הקדמי והצמד יושב במושב האחורי. ואם יש שני צמדים יש גם שני צלמים-סאונדמנים שאף אחד מהם לא מצלם את האחר, כדי שלא יופיע בפרק וזה יראה אותנתי כאילו שהצמדים נמצאים לבדם במירוץ. אבל כמובן שזה בולשיט וגם לא היגיוני, כי המתמודדים לא מצלמים את עצמם ובטח לא כשהם רצים או מבצעים משימה ביחד, מישהו תמיד מצלם אותם וגם מקליט אותם. וזה מה שאנחנו הצופים למעשה רואים. מה שאנחנו לא רואים זה את הצלם.

למעשה היתה עונה אחת בחו"ל שבזמן שהצמדים הגיעו לשדה תעופה לרכוש כרטיסים ראו בבירור גם את הצלמים-סאונדמנים הנלווים שלהם, ואנשי צוות ההפקה וגם העורכים שאמורים לסנן קטעים כאלה קיבלו על הראש בגלל זה אחרי שזה שודר בפרק.
 

jj25

New member
הייתה פעם תכנית חידונים....שיא השקרנים...

הייתה פעם תוכנית בערוץ 2,המנחה היה א.ט.
הבטיחו כל מי שיטלפן בשידור...יקבל 5,000 שקל לכל תשובה...###
בפועל,
היה כתוב בהסכם המחייב-הכסף המובטח,הוא וירטואלי.
אנו משלמים רק 10 אחוז מהסכום...
הבנתם.?!
טלויזיה נוכלים.
 

ny22

New member
מנהל
זה נכון לגבי האיפור וזוויות הצילום, אבל יש גם אמת...

המתמודדים (ואני חושב שבעיקר המתמודדות בגלל האיפור) נראים אחרת במציאות מאשר דרך עדשת המצלמה, בין השאר בגלל מה שאמרת (איפור וזווית צילום).
&nbsp
אבל יש גם לא מעט אמת בז'אנר הזה, זה לא שהכל מבוים, וגבי הריבים במירוץ, הם נראים לי אמיתיים...
 
למעלה