פרק האיחוד

גםצופה

Member
מנהל
גם בעונות הקודמות

היו מריחות... והעונה שודרה ע"פ מס' חודשים...
 

גםצופה

Member
מנהל
גם אז ראיתי את העונה

דרך המקס... וכאמור המריחה היתה אותה מריחה כמו תמיד...
 

גםצופה

Member
מנהל
פרקי הגמר שודרו פעם בשבוע ?

זה באמת מוגזם - כי בעבר פרקי הגמר שודרו ברצף...
&nbsp
מאז שהערוצים התפצלו הלוח לגמרי השתגע...
&nbsp
&nbsp
 

JAMES DEAN

New member
פרק האיחוד

רגע אחרי הגמר, כל הזוגות נפגשים וחושפים הכל. בואו לשמוע על כל הסודות,
כל הריבים וכל החוויות בפרק האיחוד של המירוץ למיליון.

 

סטילהוק

New member
היה פרק טעון, מרגש ומעניין שחשף מעט מהקשרים מאחורי הקלעים

בין הצמדים במירוץ שלא ראינו. ההתמקדות בריב בין רגב והלן ועדי ומיתר היתה קצת מוגזמת לדעתי וכמו שעדי אמרה, ובצדק, יצאה קצת מפרופרציות. כי חשוב לזכור שבסופו של דבר מדובר במשחק, ולכן שמחתי שהלן ניגשה אליה וחיבקה אותה, וחבל שרגב לא מצא לנכון לעשות את אותו הדבר עם מיתר.

גם אהבתי מאוד את הפרגון של הבנים לבנות, שאותן הן כינו 'פייטריות' ו'נמלות אש' ואף הודו שהיו משימות פיזיות קשות במירוץ שהזינות ביצעו יותר טוב ויותר מהר אפילו מהם. מנגד גם אהבתי ששאלו אותם למה הם לא הצביעו לנטע ועומר שלא היו איתם באותו זמן בקשר כמו שהבנות היו איתם, ומסתבר שהרבה יותר ממה שהראו לנו בפרקים הערוכים, כמו שיחות אישיות אל תוך הלילה ובטיסות, ולכן אהבתי שהבנים אמרו שהבנות נכנסו להם ללב עם או בלי העצור, ושהיה להם מאוד קשה לשים להם עצור ורגע אחרי ששמו להן את העצור הם הבינו את גודל הטעות ואף התחרטו. גם הפרגון של כל הבנות לטוהר קצת יצא מכל פרופורציה, בעיקר בהחשב בכך שהוא סיפר שהוא ממש לא כזה תומך ומפרגן בחיי היומיום, ואוולין אף אישרה את דבריו (אם לא מדובר בפרס ומיליון הוא לא יזיז אצבע לעזור לי, אלא אם כן אני אבקש ממנו, אך אף פעם לא מיוזמתו), אך יכול להיות שהמירוץ הארוך והמתיש הזה שינה אותו לטובה ויצר קשר יותר חזק בינו לבין אוולין. כי לא סתם נאמר מה שלא הורג אותך מחשל אותך, והמירוץ לגמרי חישל אותם ובעיקר את אוולין והפך אותם לא רק לצמד מנצח אלא גם לצמד מחובר ומגובש יותר.

שאר הצמדים, להוציא נטע ועומר שהתמקדו יותר בצחוקים ובשיגועים שלהם, בקושי זכו להתייחסות ואיזכור, משפט פה משפט שם, לא יותר מזה, כיאה למי שלא הגיעו אפילו לחמישייה של רבע הגמר. ואם אני לא טועה ונראה לי שלא, היו צמדים שבכלל לא הגיעו לאיחוד. כמו למשל אסף וג'סיקה הצמד הראשון שהודח בחו"ל ושכמעט עלו לרבע הגמר מהמיני-מירוץ של המודחים במקום רגב והלן, ומעיין ונעה שהודחו ראשונות כבר בארץ.

בקיצור: זאת היתה עונה מטורפת, חזקה, אקסטרימית, מאתגרת, מותחת ומעניינת, רק חבל שהיא היתה כל כך ארוכה ונמתחה כמו מסטיק יותר מדי עד שכמעט נקרעה, כי כמה כבר אפשר למתוח ולמשוך עונה... הם לגמרי שברו שיא גינס בתור העונה הכי ארוכה בתולדות TAR ולא רק של המירוץ למיליון הישראלי. ואולי זאת היתה בעצם המטרה של ההפקה העונה...
 

גםצופה

Member
מנהל
עדיין לא הספקתי לראות את הפרק...

אני רק סיימתי לראות את פרק חצי הגמר בו נטע ועומר הודחו

&nbsp
&nbsp
אבל אני זוכרת שפה בפורום בתחילת העונה התלוננו שהזוגות לא מספיק מעניינים - אני ציינתי שככה זה כל עונה - מתחילים להכיר את הזוגות לעומק ככל שהעונה מתקדמת....
&nbsp
&nbsp
וככה זה גם עניין מריחת העונה - העונה הזאת לא נמרחה יותר מהעונה הקודמת גם העונה הקודמת נמרחה כמו מסטיק...
העונה היה רק שוני של החזרת זוג שהודח - 3 פרקים שנראו תוספת מרגיזה - מצד שני לא היה קטע מירוץ כפול... (הכוונה לא לקטע מירוץ ללא הדחה - אלא קטע מירוץ שבנקודת הסיום רון מסר לכל הזוגות מעטפה והמירוץ המשיך... לדעתי באחת העונות היה את זה אפילו פעמיים...)
 

Gרר

New member
מצטרף לדברים שרשמת

גם אני שמחתי ששאלו את הבנים למה לא הצביעו לנטע ועומר, והתשובה שלהם, גם אם לא היתה הודאה מלאה בטעות, היתה הכי קרוב לזה.

לדעתי הגורם העיקרי לכך שהם שמו את העצור לבנות הוא משימת השטיח שהיה לפני כן, ושבה התעוררה מחלוקת ביניהם אם צריך או לא צריך לעזור לבנות, ואז כשהם הגיעו ללוח ההצבעה היה בהצבעה לבנות סוג של להוכיח לעצמם שהם לא "שפוטים" של הבנות, קטע של אגו גברי כזה כדי לחפות על ה"לבטים" אם לעזור או לא לעזור במשימה של השטיח. זה מה שקורה שהאגו הגברי לוקח שליטה


סך הכל אם הבנים עצמם לא היו מכריזים בקול גדול שזו צביעות גדולה להיות נחמד למישהו בחיים ואחרי זה לשים לו עצור - לא היתה לי בעיה לקבל את ההסבר שלהם. זה נכון שעצור זה חלק מהמשחק ולצפות שמישהו לא ישים לך עצור רק בגלל שהוא חבר שלך זה כמו לצפות שאתה תשחק כדורגל מול חבר שלך ורגע לפני שהוא בועט לשער הוא יעצור ויגיד אני לא יכול להכניס גול לחבר שלי.

העצור הוא חלק מהמשחק, וזה לגיטימי לתת אותו למי שאתה חושב שצריך לתת אותו כדי לקדם הכי טוב את עצמך (ונעזוב בצד את השיקול דעת המוטעה במקרה הזה, זה כבר סיפור אחר). אבל מאנשים שמראש אמרו שבתפישה שלהם אין דבר כזה חיים לחוד ומשחק לחוד - הייתי מצפה לנהוג על פי אמות המידה שהם עצמם קובעים ביחס לאחרים.
 
למעלה