מזל טוב לטוהר ואוולין האלופים

  • פותח הנושא ny22
  • פורסם בתאריך

ny22

New member
מנהל
מזל טוב לטוהר ואוולין האלופים


בהחלט מגיע להם המון המון מזל טוב!!

שירשור ברכות....
 

JAMES DEAN

New member
ממש מהתחלה אמרתי לחברה שהם יגיעו לשלב גבוה

לא ציפיתי למקום כזה גבוה.
ברכות לאוולין וטוהר תודה לכם, מגיע לכם.


 

שרי48

Active member
כל הכבוד לאוולין וטוהר


אוולין שהתגברה על כל כך הרבה פחדים והצליחה לעשות בסופו של דבר את הלא יאומן וכל זה בזכות טוהר האוהב, המכיל, הלוחם והתומך. הזוג הזה, שהתגבר על אי ההבנות שהיו להם בדרך ולמדו איך לתקשר ולחזק זה את זו, הצליחו להיות לזוג האהוב על כולם, ללכת יד ביד (תרתי משמע) בדרך הקשה עד לניצחון.
גילוי נאות - גם אליהו ודניאל היו, בעיניי, זוג ראוי בהחלט לניצחון.
 

סטילהוק

New member
מזל טוב וכל הכבוד לצמד הכי ראוי לזכות שזכה


הצמד שהכי רציתי שיזכה אחרי הדחתן של הזינות הפייטריות הקטנות, זכה, ובצדק. אוולין הצליחה להתגבר על הפחד גבהים, שזה הפחד הכי גדול שלה, ובתמיכת בעלה טוהר לסיים את משימת הגובה המטורפת ששיתקה אפילו את צמד השרירנים ("אין שום פחד"), ובמקביל גם הקארמה לא פסחה לאורך כל הגמר על צמד השרירנים, תחילה עם הטעות הפטאלית שהם עשו בבחירתם במשימת משיכת החבל וסידור האותיות התאילנדיות, ואחר כך כשהם כבר הובילו, בדרך לקו הסיום של הגמר, הם סטו מהדרך ופנו ליציאה מהעיר לכיוון מעלה אדומים, מה שאיפשר לטוהר ואוולין מספיק זמן לנטוש את הרכב שלהם שנכבה רגע לפני קו הסיום ולרוץ כל הדרך אליה ואל השטיח האחרון של רון שחר ולזכות במיליון, בתואר ובעונה כולה. בהחלט מגיע להם אחרי מירוץ כזה ארוך ומטורף שהם לא הגיעו בו אפילו פעם אחת אחרונים ולא הודחו והוחזרו בשום דרך ובשום צורה.

מקווה מאוד שהחווייה שהם עברו יחד במסגרת המירוץ היתה עבורם מעין סגירת מעגל ורק חישלה וחיזקה אותם ואת הקשר שיש ביניהם. ואני באמת מאחל להם מכל הלב רק טוב, המון בריאות, הרבה הצלחה והשקעה נכונה של הכסף שזכו בו, ואת כל מה שהם מאחלים לעצמם.
 

Gרר

New member
טעות בפניה VS אוטו שלא נדלק - איזה סיום!!!

קודם כל ברכות לטוהר ואוולין. זוג ראוי מאד, הכי ראוי בעיניי משלושת הפיינליסטים, אם כי בלב רציתי את הזינות ואם לא אז לפחות את הזוג שהצחיק אותי הכי הרבה. אבל אין ספק שאוולין וטוהר ראויים, לא רק בגלל שאוולין היתה צריכה להתגבר על אולי הכי הרבה מעצורים עצמיים מכל המתמודדים אלא גם בזכות טוהר שהתגלה לאורך כל המירוץ כסופרמן, כולל במשימה של הגמר שאת כל החצי השני שלה הוא עשה בעצמו.

אני לא זוכר אפילו משימה אחת שהוא לא הלך איתה עד הסוף, או זרק הצידה, כולל משימות אוכל שהיו קשות עליו וגם משימת הצומת של החיפוש בחול שבסוף הם החליפו למשימת השניה (ותודה לקטנה שלי שהזכירה לי) הוא תמיד ראה רק קדימה ומה לעשות כדי להתקדם, ועל זה באמת מגיע לשניהם שאפו ומזל טוב.

לא פחות משמח היה לראות את הבנים נופלים במשימה פיזית - בגלל מאצ'ואיזם נטו. גם דניאל ואליהו יודעים כמו כל ילד שמי שכבד צריך להרים את היותר קל. אבל בגלל שבתפישה שלהם כח זה לא פונקציה, והדבר היחיד שהם בכלל חשבו עליו זה מי יותר חזק בפאזלים (לא שהפאזל היה קשה במיוחד במקרה הזה) אז הם הזניחו את הגורם היותר משמעותי של ביצוע המשימה, מה שגרם להם לעיכוב. אם היו קצת פחות מאצ'ויים ופחות באים בגישה של "כל מה שקשור לכח זה לא פונקציה בשבילנו" רוב הסיכויים שהיו מבינים מהר מאד שמי שפחות שוקל ביניהם הוא זה שצריך להיות למעלה, ואם היו בוחרים בזה - נראה לי שהיו גומרים את הגמר חצי שעה לפני כולם.

שאפו גדול גם להלן. אני לא מאמין שרגב "דפק" לה את משימת הגמר בצורה כל כך "רגבית". ההיפך הגמור מטוהר. מה זה היה הלשבת בצד הזה ולהסתכל על כולם? אם היה אוסף את עצמו קודם רוב הסיכויים שיהו מסיימים הרבה לפני טוהר ואוולין, אבל רגב ברגעי האמת חוזר להיות רגב, ומבחינתי - טוב שכך, כי על פי פרק החזרה מי שהיו אמורים לחזור הם אסף וג'סיקה. בלתי נתפס גם שהוא לא מכיר את השיר העתיק של תל אביב, זה שיר שמצמידים על הפסקול של כל סרט תיעודי ישן שעושים על תל אביב. לחשוב שהשיר נפתלין הזה הוא ההכי חדש... הזוי.

עוד נקודה לזכות המירוץ זה שההודעה לזוגות על סדר הזכיה התקיימה בזמן אמיתי, אפילו שעשו את זה בארץ - זה עדיף מהעלובון שעשו בעונה הקודמת, שאז הזוגות חיכו חצי שנה בלי שהודיעו להם מי זכה ורק אז הם נקראו שוב לדגל. מי אמר שלא לומדים מטעויות במירוץ למיליון.

וכך הסתיימה לה עונה שהיתה בעיניי מאד מוצלחת מבחינת המירוץ עצמו, וחבל רק על המריחה שעשו בשלבי הסיום. כמו שלמדו השנה לעשות את הגמר כמו שצריך וכמו שלמדו להגדיל את מינון הפיזי/אקסטרים על חשבון משימות המזל/הפעלות קהל - מקווה שילמדו גם להפחית את כמויות המסטיק בעונה הבאה.
 
אוולין וטוהר הם מה שנקרא "ווינר מטיריאל"

אין ספק שהם אחד הזוגות המנצחים הכי ראויים בתולדות התוכנית.
מה שהפריע לי זה איך שהם סומנו מראש, "נמשחו למלוכה", זה היה סוג של מובן מאליו שהם יגיעו רחוק עד כדי זכיה . הם לא קיבלו שום עצור או פרסה וכל הזוגות האחרים פירגנו להם בלי סוף, ולזוגיות ה'מהממת' שלהם [ואני ראיתי בעיקר גבר שלא מבין את הקושי של אישתו, אם כי לקראת הסוף הוא השתפר]
לדעתי גם הסיפור האישי שלהם נתן להם הנחות ביחס מהמתמודדים האחרים ודעת הקהל.
אם לא היינו הולכים על האובייסט, שני הזוגות האחרים גם עשו דרך מעוררת השתאות והגיע גם לבם לנצח. [אם כי קשה לי להבין את הטיפשות של דניאל ואליהו שבחרו בדניאל להיות על החבלים , למרות שהוא גבוה וכבד בהרבה מאליהו. החלטה כל כך מוזרה ועוד בגמר? פיזיקה פשוטה, זה מה..]
 
למעלה