פרק 39 - מי יעלה לגמר?

JAMES DEAN

New member
פרק 39 - מי יעלה לגמר?

מי מהזוגות ישרוד את הכלוב ומי לא?
ומי ימצא את הרמז בין המטריות?

 

ny22

New member
מנהל
באסה שהבנים אחרונים


אבל אני שמח בשביל עומר ונטע שהם מתקדמים!

(לפחות זה...)
&nbsp
והמשימה עם הכלובים - ממש אכזרית
 

סטילהוק

New member
זה היה פרק מותח במיוחד, אך משופע בפרסומות


אני שמח שטוהר ואוולין שהיה כבר נראה שסיכוייהם להעפיל לגמר המירוץ אבדו, כמו הסיכויים של אן וירדן להעפיל לחצי הגמר, הצליחו להגיע לשטיח לפני עומר ונטע ולהתברג ממש בדקה התשעים לגמר במקום השלישי והאחרון, אחרי צמד הבנים והלן ורגב שהצליחו להגיע מהמקום האחרון במשימת הכלובים למקום השני.

יחד עם זאת, קצת חבל לי על עומר ונטע שדווקא הפרק הזה התאפסה על עצמה ונתנה פייט בהחלט ראוי להערכה במשימת הכלובים שאליה הם הגיעו אחרונים ויצאו ממנה שניים, אך מה שהכי מצחיק שדווקא מה שקרה לטוהר ואוולין בדרך לפיטסטופ ברוסיה קרה לנטע ועומר בדרך לפיטסטופ בתאילנד, איבוד הרמז של הכניסה הנכונה לפיטסטופ שעלה להם בהדחה כואבת מהמירוץ רגע לפני הגמר הגדול שישודר לפי מה שהבנתי בשבת הבאה.

לגבי המשימות עצמן: משימת הכלובים נראתה והרגישה לי כמשימה פיזית קשה ואכזרית, ואולי עדיף שהבנות לא העפילו לחצי הגמר, כי לא נראה לי שהן היו מצליחות להזיז בכוחות עצמן כאלה כלובים כבדים ולהתגלגל בתוכם לאורך הדשא עד לכל 4 המפתחות, למרות שאולי כן, אך את זה לא נדע לעולם. המשימה השנייה של צבעי השבוע נשענה כולה על כוח השכנוע והכישורים החברתיים של הצמדים. ואילו המשימה השלישית והאחרונה של מציאת דגל המירוץ שמסתתר בין אלפי מטריות/שמשיות צבעוניות סגורות שצריך לפתוח ולהחזיק את כל משקלן יחד, היא מה שנקרא חיפוש מחט בערימת שחת, מהמשימות הכי שנואות הן על הצופים והן על המשתתפים במירוץ, מכיוון שהמשימה הזאת היא משימה של מזל, ולשים משימה של מזל כמשימה שתקבע אם צמד יעפיל לגמר או לא אחרי כל העונה הארוכה, הקשה, המתישה והבעיקר מטורפת הזאת שכל שלושת הצמדים האחרונים במירוץ עברו, לא נראה לי ממש במקום כמשימה של כרטיס כניסה לגמר, והייתי מעדיף בהרבה שזו תהיה משימה של אתגר מחשבתי שיקבע מי הצמדים יותר ראוי לגמר, מאשר משימה של מזל, שכפי שראינו כולנו היתה עלולה להשאיר את הצמד שהכי ראוי לפחות מבחינתי, וכבר ציינתי במפורט בשיטת האלימינציה למה, לזכות במירוץ העונה, מחוץ לגמר.

לגבי הגמר עצמו, למרות שעדיין לא פורסם רשמית היכן בדיוק ייערך הגמר הגדול של העונה השישית, לפי פרסומים קודמים שאותם אף הבאתי לפורום עוד בתחילת העונה, על פי סדר המדינות שקצת התבלגן על הדרך (רוסיה לפני קירגיזסטן), המדינה שבה ייערך הגמר הגדול תהיה ככל הנראה שווייץ, בגלל שלפי אותה רשימה שפורסמה בערך של המירוץ למיליון הישראלי בוויקיפדיה הלועזית, זאת היתה אמורה להיות המדינה של לג חצי הגמר, ואילו תאילנד היתה אמורה להיות המדינה שבה יתקיים הגמר, מה ששוב התבלגן כנראה כמו עם רוסיה וקירגיזסטן, שזאת היתה הטעות היחידה מכל רשימת סדר המדינות שפורסמה עד עכשיו.
 

RossieL

Active member
איזה פרק עצוב


כל כך קיוויתי וכל כך רציתי שנטע ועומר יהיו בגמר.
כל כך מגיע להם!!
וכל כך מרגיש לי רע שהם לא שם כי הרגבים שם.
אז עכשיו ברור לי שמי שאני הכי רוצה שיזכו הם אליהו ודניאל.
גם אוולין וטוהר זה בסדר, אבל הכי הכי - שני הבנים.
כי מגיע להם!!!
 
אני לא מבין מה הבעייה עם רגב והלן

זה לא שהם חזרו באיזה 'זוהי נקודה ללא הדחה'
הם חזרו אחרי לג שלם של משימות שבו הם ניצחו. בגלל שהם היו הזוג האחרון שהודח יוצא שהם, במצטבר, עשו הכי הרבה משימות במירוץ- יותר משאר הזוגות שרק התפננו בלג הזה. ובהתחשב בכמות העצורים והפרסות שהם קיבלו, אז בכלל.
אם יש זוג שהשקיע מאמץ ומגיע לו, זה הם.
 

RossieL

Active member
זכות וחסד

הם אמנם זכו בזכות אבל הזכות היתה בחסד.
הם הודחו וקיבלו הזדמנות נוספת, מה קוראים אותו בז'רגון הריאליטי "גלגל הצלה".
והם מרגיזים כי הם בכיינים, והם משדרים קיפוח, ומסכנות, "אוי- אכלו לי, שתו לי" ולא מפרגנים לאפ'חד חוץ מלעצמם.
זה למה אני לא שמחה שחזרו,
זה למה עצוב לי שהם כן ונטע ועומר לא.
 
נטע ועומר גם הודחו וחזרו , עד כמה שזכור לי

באמצעות הטריק של "זוהי נקודה ללא הדחה" וכו'
לפחות אפשר לומר שהלן ורגב עבדו קשה והרוויחו את החזרה שלהם ביושר.
נכון הוא שהם ממורמרים קצת על המתמודדים האחרים, אני לא יודע איך אני הייתי מגיב אם הייתי מקבל את רוב הפרסות והעצורים לאורך המירוץ. זה טינה שהצטברה.
 

RossieL

Active member
נקודה ללא הדחה

נטע ועומר לא הודחו, הם הגיעו לנקודה בלי טוויסט בעלילה.
כולנו ידענו שתהיה אחת כזו [לפחות] ומישהו יינצל בה.
אבל לתת הזדמנות למי שסיים את המירוץ? [עוד לא קרה בשום עונה, בשום תחרות בעולם. הלן ורגב יחד עם המירוץ הישראלי הם "פורצי דרך"]

לגבי הטינה שהצטברה- לא, הם היו אנטיפטים מהשניה הראשונה וכאן הם בהחלט הרוויחו בזכות את היחס שהם קיבלו מכמעט כל שאר המתמודדים שסימנו אותם.

ובכל מקרה, אני באמת מקווה בשביל אליהו ודניאל וטוהר ואוולין שאחד מהם יהיה הזוכה של העונה.
אני ממש ממש מקווה שלא ההודים יקטפו את הפרס, לטעמי, לא מגיע להם.
 

סטילהוק

New member
לנקודה ללא הדחה יש חוקים שההפקה התעלמה מהם במקרה שלהם

ובכך ההפקה הפרה את חוקי הפורמט שהיא חתומה עליו.
 

Gרר

New member
גמר בלי זוג המצ'וגעים יהיה הרבה פחות כיפי...


משלישיית הגמר האופטימאלית שלי: הזינות, נטע ועומר, טוהר ואוולין - נותר רק זוג אחד. בתחילת העונה לא היה אכפת לי שגם רגב והלן יהיו בגמר, אבל הם גמרו אצלי בגלל ההחזרה שלהם שבעיניי היא רמאות, היות ולא סופק שום הסבר הגיוני איך ייתכן שאסף וג'סיקה שיצאו קודם לפיט ספוט ולא קרה להם שום דבר משמעותי בדרך הגיעו אחריהם. אני עדין מאמין שההפקה לא יכלה להרשות לעצמה להחזיר זוג שעף בסיבוב הראשון, אבל על זה צריך לחשוב לפני שיוצרים את הכללים ולא אחרי.

סיפור אמיתי. עובדים יחד איתי בחברה שני בני דודים (בן ובת) שבכל העונה שעברה שיגעתי אותם שירשמו למירוץ למיליון. הוא בכלל ספורטאי בדם, פריק של קירות טיפוס, בולע אקסטרים לארוחת בוקר ורגיל לחיות בשטח. גם היא טיפוס סופר ספורטיבי. יש להם נוכחות מצלמה טובה. אז יאללא נו תירשמו. אפילו רציתי לרשום אותם בעצמי אבל היה צריך תעודת זהות ותאריך לידה אז העברתי את הכדור אליהם.

אחרי שעשו ישיבת מועצה הם החליטו שהם לא מעוניינים. זה היה ממש אחרי העליה לגמר של העונה הקודמת שגם היא הוכרעה, איך לא, במשימת מזל. משהו עם כוסות ומטבעות - אני כבר לא זוכר בדיוק. הוא אמר לי אין לי בעיה עם משימות רגילות, אבל לא בא לי ליפול על התכנית הראשונה או בחצי גמר על איזו משימת מזל מעפנה, שחוץ מהאפשרות לעוף בגלל חוסר מזל מאפשרת להפקה לרמוז לזוגות מסויימים כדי לקדם אותם.

כל העונה אני לא אמרתי להם מילה. חשבתי לעצמי תיגמר העונה אני אגיד לו נו, ראית איזה טמבל יצאת? עונה שכולה משימות פיזייות ואקסטרים וכמעט בלי משימות מזל. אחרי החצי גמר הזה... אין לי כבר מה להגיד חוץ מאשר לאכול את הכובע בשקט. תכלס, הוא צדק. הוא יכל להיות העומר ונטע של החצי גמר ולסיים רגע לפני המיליון בגלל משימת מזל.

אכזבה גדולה מבחינתי הזוגות שעלו לגמר. היחידים שממש מגיע להם ביג טיים הם טוהר ואוולין, כי זה באמת היה נגד כל הסיכויים. לבנים - גם עוד איכשהו. סך הכל זו היתה העונה שהיתה, ואם זה נותן להם יתרון אז זה בטח לא אשמתם. אישית אני מעדיף עונה פיזית/אקסטרים על פני עונה של משימות הפעלת קהל וחיפוש מחטים בערימות שחת כמו שהיה יותר מדי בעונה הקודמת. חבל רק שדווקא המשימה האחרונה לפני הגמר - היתה כזו שבה המזל שיחק. אחרת הבנים כבר לא היו שם. אבל אם על הבנים אני עוד איכשהו "סולח", ההשתחלות של הלן ורגב לגמר זה כבר סיפור אחר. אני מ-א-ד מקווה שהם יגיעו במקום השלישי.
 
להזכיר לך שגם ה"זינות" וגם הברזנים

חזרו למשחק אחרי שהודחו... הזינות- בזוהי נקודת סיום ללא עצירה, והברזנים- בזוהי נקודת סיום ללא הדחה...
אבל משום מה זה בסדר וסבבה, אבל הלן ורגב שקרעו את התחת לחזור למשחק - לא..
ואם הם גם היו חוזרים באחד מהטריקים שהוזכרו למעלה זה היה בסדר?
אוקיי....
 

סטילהוק

New member
שקר וכזב, הזינות מעולם לא חזרו למשחק אחרי הדחתן

נטע ועומר ורגב והלן היחידים שחזרו למשחק העונה לאחר הדחתם.
 
למעלה